Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du latt håret bli grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du latt håret blir grått?
Ja, og eg er under 40 5 4,59%
Ja, og eg er over førti 8 7,34%
Nei. Ikkje enno 53 48,62%
Nei, erru gærne? 43 39,45%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-14, 13:22   #61
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Farger ikke og har ikke grått hår... men tror nok jeg ville farget om jeg fikk det. Jeg er 36 btw.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:46   #62
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Naturlig grått hår er vakkert, og det er svært sjelden hårfarging for å "se yngre" ut gjør noe annet enn å få folk til å se kjedeligere ut.

Nåh. Det er mange som har mindre heldige overgangsfaser. Jeg har vært heldig med min naturlige hårfarge, og er bortskjemt med å ha temmelig mørkt, glansfullt hår med naturlig rødskjær, men det er tegn som tyder på at veien mot naturlig grått for meg kommer til å gå via en fase av blast leverposteifarget hår med uregelmessige gråspetter. Det blir sikkert fint til slutt, men jeg synes ikke det er helt Botox å spe på med litt glansvask, akkurat.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:47   #63
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Men det synes de strenge døtrene mine.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:48   #64
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.852
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er nærmere 50 enn 40 og er ikke klar for å bli naturlig grå ennå. Jeg har igrunnen ikke sett stort til min naturlige kommunefargede hårfarge siden tenårene heller, og tror ikke jeg vil kle helgrått. Jeg synes damer på min alder med grått hår kan være veldig stilige, men jeg må samtidig innrømme at jeg ofte bommer litt på alderen, dvs at jeg tror de er eldre enn det de egentlig er.
Jeg burde sikkert gått til frisøren hver 6. uke, men det går ofte 10-12 uker mellom hver gang jeg farger og striper og ordner. Har endt opp med en blond farge med mye striper og liv i, synes det skjuler gråstripet ettervekst ganske godt. Særlig når jeg myser i speilet. Uten brillene på.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:50   #65
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nåh. Det er mange som har mindre heldige overgangsfaser. Jeg har vært heldig med min naturlige hårfarge, og er bortskjemt med å ha temmelig mørkt, glansfullt hår med naturlig rødskjær, men det er tegn som tyder på at veien mot naturlig grått for meg kommer til å gå via en fase av blasst leverposteifarget hår med uregelmessige gråspetter. Det blir sikkert fint til slutt, men jeg synes ikke det er helt Botox å spe på med litt glansvask, akkurat.

Det er en forskjell på en glansvask og full hårfarge også, da.

Jeg synes nå uansett at det er svært sjelden at forsøk på å se yngre ut slår heldig ut i forhold til naturlig aldring.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:54   #66
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er 38, og har aldri farget håret etter fylte 25, rett og slett fordi jeg liker den naturlige, mørke fargen min. Jeg har en del grå hår, men har bestemt meg for å la håret bli gradvis grått, rett og slett fordi jeg ikke syns det på noen måte er feil med grå hår på en kvinne på min alder. Dessuten ser det foreløpig ut til at jeg gråner "jevnt", og det kan jeg fint leve med.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:55   #67
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg prøver ikke å se yngre ut, jeg prøver å ha pent hår.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:55   #68
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Med minimal innsats.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:56   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.184
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Ja, selv om grått kan være fint og kledelig, så tror jeg at jeg gjennomgående gjetter de med grått hår som eldre enn de med farge, gitt at farging er pent gjort. Jeg ble VELDIG månebedotten da jeg snakket med en dame og det viste seg at hun hadde barnehagebarn. Jeg anslo henne som godt over 50, basert på håret, men ved nærmere nekjentskap tror jeg hun er mer rundt 40. Hun har veldig glatt hud, men selv om håret er vakkert, så blir intrykket mye eldre.

En annen sak er jo om det gjør noe, å se eldre ut.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:59   #70
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Og etter å ha sett hva for stort jag etter ungdommens skjønnhet kan gjøre med folk, håper jeg at jeg klarer å tillate meg selv å eldes med verdighet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:59   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, selv om grått kan være fint og kledelig, så tror jeg at jeg gjennomgående gjetter de med grått hår som eldre enn de med farge, gitt at farging er pent gjort. Jeg ble VELDIG månebedotten da jeg snakket med en dame og det viste seg at hun hadde barnehagebarn. Jeg anslo henne som godt over 50, basert på håret, men ved nærmere nekjentskap tror jeg hun er mer rundt 40. Hun har veldig glatt hud, men selv om håret er vakkert, så blir intrykket mye eldre.

En annen sak er jo om det gjør noe, å se eldre ut.

Mhm. Og om 20 år, når det er like vanlig å injisiere nervegift og "bare stramme opp litt" som å farge håret, så blir man sjokkert over at noen med smilerynker rundt øynene er under femti.

Jeg liker'e ikke!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:02   #72
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg forsøker definivt ikke se yngre ut fordi jeg farger håret. Aldringsprosessen går sin gang okke som liksom.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:04   #73
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.184
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg skal innrømme at jeg sliter med aldringen min. Jeg syns ikke jeg aldres pent, jeg syns det er trøblete og vanskelig at jeg skal bli skrukkete og skrøpelig på et tidspunkt, og jeg misliker tegnene på at det går den veien. Det er selvsagt en jobb jeg må gjøre mentalt, alternativene er jo ikke noe å trakte etter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:05   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

For meg er det å farge håret like naturlig eller unaturlig som å bruke mascara, altså. Og jeg har gjort det omtrent like lenge.

Det er jo ikke akkurat naturlig med sotede øyne og matt hud og svertede øyevipper heller?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:07   #75
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har ikke noe i mot hårfarge generelt, jeg har noe i mot at det ikke er greit å eldes naturlig.

Det er veldig sjelden man soter øynene sine for å skjule aldringstegn, trur eg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:08   #76
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg tror kanskje at fordelen med å ikke ha vært så veldig fornøyd med mitt eget utseendet som ung er at jeg synes det er helt greit å bli eldre. Det betyr ikke at jeg forfaller fullstendig og går rundt i forklekjoler med ustelt hår og vill hårvekst i fjeset.

Jeg prøver å holde vekten, jeg sminker meg og klipper og steller håret på det jeg synes er en kledelig måte. Men jeg liker mitt voksne utseende bedre enn jeg likte mitt unge. Og jeg synes at smilerynker og noen grå tråder i håret er et tegn på levd liv som jeg lever helt godt med.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:11   #77
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.050
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg fikk grått hår allerede når jeg var 24. Jeg farger og skal farge meg inn på sykehjemmet når den tid kommer.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:15   #78
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har ikke noe i mot hårfarge generelt, jeg har noe i mot at det ikke er greit å eldes naturlig.

Det er veldig sjelden man soter øynene sine for å skjule aldringstegn, trur eg.

De fleste sminkegrepene har jo ungdommeligheten som ideal, da. Glatt og slett hud (foundation eller cc eller pudder eller whatnot), frisk farge (rouge), forstørring av øynene (øyensminke), røde lepper.

Jeg har som sagt farget håret siden jeg var 16, mer eller mindre, og fikk ikke grått før jeg var over 30, så jeg synes ikke jeg er mer moralsk forpliktet til å være kjip på håret fordi jeg har fylt førr, liksom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:18   #79
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg synes du leser meg underlig hvis det er det du tror jeg mener, Candy.

Jeg har skrevet at jeg synes naturlig grått hår er vakrere enn hår farget for å skjule grå hår. Og jeg har skrevet at jeg ikke liker at det er så uvanlig å ha naturlig grått hår at man blir tatt for mye eldre enn man er, fordi det er så utenkelig at man ikke skal farge grått hår.

Jeg har ikke noe steder skrevet at jeg mener at man er moralsk forpliktet til å slutte å farge håret sitt når det begynner å bli grått.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:20   #80
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har ikke noe i mot hårfarge generelt, jeg har noe i mot at det ikke er greit å eldes naturlig.

Ja, det har jeg også noe imot, men samtidig er det jo sånn at de fleste prøver å kle og stelle seg på flatterende måter, og det i alle aldre. Jeg kan for eksempel kle meg sånn at jeg ser veldig tjukk ut, men det gjør jeg ikke. Og jeg kunne jo gått uten BH for å være ærlig om forholdet mellom tid og tunge bryster. Men det gjør jeg så absolutt heller ikke. Så spørsmålet er jo hvor grensa skal gå. For min del går den et godt stykke før injeksjoner og kirurgi, men søm, tekstiler og fargestoffer er jeg relativt åpen for, så lenge det ikke blir veldig slitsomt, da. :lat:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no