Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-22, 09:43   #201
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Vet fortsatt ikke. Tror det blir en opplevelse av noe slag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 13:17   #202
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg står fremdeles fast. Han sier han ikke ønsker seg noe stort og gjerne noe spiselig/drikkelig. En kollega har foreslått middag på Under, men jeg er usikker. Kanskje en annen opplevelse i stedet.

Under er jo en fantastisk gave å få, selvsagt. (Og gi også, for jeg regner med du skal være med ) Men det er smekkdyrt, da. Fort ti tusen, liksom.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 13:49   #203
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Han er en klokkesamler og har ønsket seg en "klokkerull" som jeg har bestilt fra USA, og som viser seg å bli ganske mye dyrere enn jeg synes den er verdt p.g.a. frakt og toll og tull. Må finne på noe mer også, men vet ikke helt hva ennå. Så en fin ullfrakk, lurer på om det kanskje blir det.

Ble ikke frakk. Venter fortsatt på klokkerullen da, men håper den kommer idag. Den har vært i tollen, og ble så savnet av UPS, men har fått leveringsmelding fra Bring i dag, så jeg håper i det lengste at den kommer idag som sagt.

I tillegg blir det morter, skjorte og sigarer.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 15:13   #204
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Jeg kjøpte en varm strikkejakke/fleece kombo fra Patagonia til mannen min i dag. Han ønsker seg ingenting, men har en annen tilsvarende jakke som han bruker hele tiden. I tillegg var det byttelapp med. I tillegg får han en god whiskey og noen smågaver.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 17:43   #205
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Jeg tror jeg skal kjøpe gavekort på Latter til han, som jeg blir med på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 19:27   #206
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Under er jo en fantastisk gave å få, selvsagt. (Og gi også, for jeg regner med du skal være med ) Men det er smekkdyrt, da. Fort ti tusen, liksom.

Det må bli senere.

Nå har jeg juleferie og tid. Ordner seg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 19:28   #207
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tror jeg skal kjøpe gavekort på Latter til han, som jeg blir med på.

Jeg lurer på noe sånt, noe i Oslo. Vi kan kjøre inn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 20:23   #208
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Jeg har kjøpt reiseveske til golfkøller.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 09:53   #209
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Jeg har bestilt en Orange Armyhoodie til han, men den kommer visst ikke frem før jul.
Jeg har så fryktelig lyst på en teleskopstige så da tror jeg han får få det da, så får hoodien bli bursdagsgave.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 10:00   #210
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg lurer på noe sånt, noe i Oslo. Vi kan kjøre inn.

Min svigerinne har anbefalt meg Sommerro på Frogner. Er det et ok sted?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 13:07   #211
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tror jeg skal kjøpe gavekort på Latter til han, som jeg blir med på.

Jeg fant en forestilling vi har snakket om på Latter, dagen før bursdagen hans så jeg kjøpte den. Han får også en billett til forestilling sammen med eldste på noe Queen-greier her vi bor.

Mannen er nå i boks. Tror jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 14:04   #212
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min svigerinne har anbefalt meg Sommerro på Frogner. Er det et ok sted?

Jeg har bare vært der og spist og sett masse på Instagram. Hadde jeg ikke bodd 700 meter unna, skulle jeg jammen meg overnattet der. Det er superfint.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 14:14   #213
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

For de som kan spise ute i Oslo kan jeg varmt anbefale restauranten Rest. Det koster ca 3000 per kuver, men da får man en helt fantastisk spise/drikkeopplevelsen.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 19:01   #214
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har bare vært der og spist og sett masse på Instagram. Hadde jeg ikke bodd 700 meter unna, skulle jeg jammen meg overnattet der. Det er superfint.

Ligger på Frogner, ikke sant? Hvordan var maten?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 20:30   #215
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Sur kone

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 20:37   #216
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.739
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Sur kone

Spesiell grunn høres der ut som.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 20-12-22 kl 23:10.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 22:04   #217
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Sur kone

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 22:21   #218
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ligger på Frogner, ikke sant? Hvordan var maten?

Ja, Frogner. Rett ved Solli plass. Det er mange ulike restauranter der. Ti totalt, tror jeg. Vi var i Ekspedisjonshallen. Nydelig stort lokale. Levende musikk da vi var der, kult band som stod oppå ene enden av den enorme bardisken dom er et kvadrat midt i rommet. Vi hadde veldig sen, lett middag. Tror klokken ble 22 før vi spiste så vi gikk bare for noe enkely. Jeg spiste tartar som var god men ikke den beste jeg har smakt. Men jeg er nok ikke den rette til å bedømme maten ut fra den ene erfaringen. Stemningen var upåklagelig og gode drinker.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 18:04   #219
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Ja, Frogner. Rett ved Solli plass. Det er mange ulike restauranter der. Ti totalt, tror jeg. Vi var i Ekspedisjonshallen. Nydelig stort lokale. Levende musikk da vi var der, kult band som stod oppå ene enden av den enorme bardisken dom er et kvadrat midt i rommet. Vi hadde veldig sen, lett middag. Tror klokken ble 22 før vi spiste så vi gikk bare for noe enkely. Jeg spiste tartar som var god men ikke den beste jeg har smakt. Men jeg er nok ikke den rette til å bedømme maten ut fra den ene erfaringen. Stemningen var upåklagelig og gode drinker.

Høres ut som det jeg fikk anbefalt, ja. Tror jeg går for det. Vi trenger å gjøre noe sammen mer enn vi trenger ting.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 18:24   #220
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.562
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min svigerinne har anbefalt meg Sommerro på Frogner. Er det et ok sted?

Jeg fikk akkurat nå Snap av ei venninne som er der, det så helt FANTASTISK ut!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no