Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 15:23   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Spørs hva slags stoff det er i den.. Og hva slags kropp! En dvasken rumpe med dissete lår i en slik bukse som har tynt stoff er grusomt stygt. Da bare henger alt og dingler rett og slett...! Svært lite flaterende, men sikker behagelig å gå med...
Kan vere kult med andre ord, med rett kropp i rett bukse.... eller helt katastrofalt!

Ser gjerne bilde av noe som dere erfarer er fine! eller stygge....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 15:44   #22
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Er det den med vaffelsøm i midjen?

Den ser helt nydelig ut. Men ser forferdelig ut på meg siden skrittet var litt langt nede, og jeg fikk da tredve cm bein i dem. Ikke akkurat flatterende. Men er man en grei høyde på rundt 1.70 kan jeg tenke meg at de er kjempeok.

Jeg er jo litt fan av slaskebukser jeg da.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 16:28   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Eg syns det er deilig å gå i, men eg føle meg ikkje kledd i det og går aldri i dei buksene på jobb.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 16:37   #24
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg synes det er stilig om man har noe på overkroppen som er mer tettsittende. Ellers ser man bare diger ut.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:14   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Er det den med vaffelsøm i midjen?

Den ser helt nydelig ut. Men ser forferdelig ut på meg siden skrittet var litt langt nede, og jeg fikk da tredve cm bein i dem. Ikke akkurat flatterende. Men er man en grei høyde på rundt 1.70 kan jeg tenke meg at de er kjempeok.

Jeg er jo litt fan av slaskebukser jeg da.

Jepp!

Forøvrig er jeg ikke så stort lengre enn deg vil jeg tro - men jeg har veldig lange bein for å være så liten som jeg er. Det skal jeg ha. (162 33" benlengde)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:22   #26
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jepp!

Forøvrig er jeg ikke så stort lengre enn deg vil jeg tro - men jeg har veldig lange bein for å være så liten som jeg er. Det skal jeg ha. (162 33" benlengde)

Oj, går det rett over til hals og hode da? Sorry, måtte bare. Har (litt for) lange ben jeg også, men jeg er 174 cm.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:24   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Oj, går det rett over til hals og hode da? Sorry, måtte bare. Har (litt for) lange ben jeg også, men jeg er 174 cm.

Næh - jeg har bare modellben

eller, som ham sier pent: Jeg har høy midje.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:28   #28
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Det kan være fint om man har stram topp til ja. Men det er kulere med baggy alla levis engineered, enn de med veldig ballong-ben som den fra Vero Moda har. Synes jeg.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:30   #29
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

jeg liker ikke slike bukser, men ser at de nok er behagelige.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:33   #30
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

må se bilde eksempel, men kan være kult på rett person.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:35   #31
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Levis engineered er rå. Hadde glømt heile buksa til eg såg Maria Bonnevie brukte den i Engelen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:38   #32
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Det kommer både an på buksen og personen som bærer den. Noen er kule i det, mens andre ser bomsete ut. Jeg kler noen typer, og ser helt forferdelig ut i andre ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:44   #33
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Slanke med lange bein og litt stram topp synes jeg er flotte i sånne bukser. Det tåles en tynn, lang jakke over også. Men ikke baggy+tunika, da må man være 180 og modell for å passere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:46   #34
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Halvgammel nordtrønder uten peil.
Jeg har kjøpt en som er baggy, med snøring i beina, men "stram og sexy" over stumpen. Jeg synes den er fin, og utrolig behagelig. Jeg må ha minst en til, tror jeg. Jeg brukte den, med kjole/tunika over, på personalfest, og fikk masser av komplimenter for antrekk.

Det høyres ut som den eg er på leit etter. KVAR fann du den?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:47   #35
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Og til HI: Det der trøndergreiene. Definitivt!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:47   #36
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Det kan være fint om man har stram topp til ja. Men det er kulere med baggy alla levis engineered, enn de med veldig ballong-ben som den fra Vero Moda har. Synes jeg.

Det blir litt som å blande bomullstights og dongerileggings. Helt forskjellige bukser.
Levisen er jo vanvittig tjukk i stoffet og vero modaen supertynn. Og helt forskjellig stil og form.
Jeg tror at B med sine modellbein er fin i den jeg.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 18:00   #37
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det blir litt som å blande bomullstights og dongerileggings. Helt forskjellige bukser.
Levisen er jo vanvittig tjukk i stoffet og vero modaen supertynn. Og helt forskjellig stil og form.
Jeg tror at B med sine modellbein er fin i den jeg.

Joda, men spm var om baggy jeans var stilig eller fryktelig, og det var det jeg svarte på.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 18:12   #38
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Joda, men spm var om baggy jeans var stilig eller fryktelig, og det var det jeg svarte på.

Joda. Men lengre ute i tråden kommer det jo frem hvilke baggy jeans hun mente .

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 18:30   #39
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Det kommer veldig an på buksa og personen som går med den, synes jeg.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 22:44   #40
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.234
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg er vel håpløst ute. I allefall så jeg en dame på lysaker med sånn bukse en dag, hun så ut til å veie omtrent 50 kg for mye, på overkroppen var hun slank, men den rumpa hun fikk i den buksen .....

Jeg kommer ikke til å skaffe meg en sånn.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no