Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Smart tips til alle med audi, vw eller skoda

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-09, 13:50   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Smart tips til alle med audi, vw eller skoda

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Takk for tipset; greit å ha i bakhodet - selv om vi har kjørt to feilfrie A4 i tilsammen 5 år nå. Før det hadde vi en A2 som var rene søndagsbilen til Audi; vi fikk den ene bilen som fikk alle problemene, for ellers var jo A2 den bilen til Audi med færrest feil og mangler ... Det skremte oss uansett ikke fra å velge Audi på nytt; vi trives godt med Audi - det er trygge, gode bilder og vi får veldig god service hvis/når vi trenger det!!

Også er de veldig kule. Jeg er dypt forelsket i bilen min.
Det er så mye kule greier på den. Som at den pusser bakrute når jeg rygger i regn. Og at det er innebygget bluetooth handsfree som finner telefonen av seg selv. Og lyden i stereoen. Og følelsen av at det ikke vibrerer det aller minste i rattet uansett hvor fort jeg kjører på autobahn. Fine bilen.

  Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 14:57   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smart tips til alle med audi, vw eller skoda

Å håper det finnes en sånn til renault å. Lei av en gul lysende lampe som verkstedet aldri finner ut av. Eller de nullstiller den å så går det 2 uker før den lyser igjen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no