Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-10, 16:46   #1
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Jeg vurderer å skaffe merkelapper til å sy fast på diverse hobbyprosjekter jeg har, men vet ikke helt hvilken tekst jeg skal ha på de? Fornavnet mitt er ganske kort (6 bokstaver), initialene mine består av tre bokstav.

Forslag anyone?

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 16:52   #2
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Navn og tlf eller mail adresse kanskje
Eller kanskje navn og en evt bloggadresse

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 17:30   #3
astrid_d
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 637
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

"av ......" (navnet ditt) er det mange som bruker på slike merkelapper.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 17:34   #4
dea
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 310
dea er litt kul
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Jeg har også vurdert å skaffe meg merkelapper, men lager ikke nok enda. Jeg har lyst til å ha et ord som representerer noe som er meg. Har tenkt en stund på det, men ikke finnet noe enda. Men alle hos oss begynner med samme bokstav, så jeg vil ha noe med det.

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 17:42   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Hvor får man slike lapper fra?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 17:46   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

minanamnband.se f.eks.

Mine står det seff Lille Ru på.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 18:14   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Kommer an på hvorfor du vil ha merkelapper. Er det fordi du skal selge, så bør du ha link til en nettside eller butikken du selger på. Er det fordi du synes det er gøy å tagge tingene du lager så er det jo bare fantasien som setter grenser. Jeg synes lapper med morsomme tekster er gøyale "Laget av blod, svette og tårer", men ikke noe hvis det er for å selge.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:21   #8
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Kommer an på hvorfor du vil ha merkelapper. Er det fordi du skal selge, så bør du ha link til en nettside eller butikken du selger på. Er det fordi du synes det er gøy å tagge tingene du lager så er det jo bare fantasien som setter grenser. Jeg synes lapper med morsomme tekster er gøyale "Laget av blod, svette og tårer", men ikke noe hvis det er for å selge.


Ikke noen salgsplaner, men det blir jo en del gaver, og da hadde det vært fint med en liten merkelapp som synliggjør at dette er hjemmelaget av meg (jada, jeg er litt stolt av det).

Takk for flere tips og jeg har fått noen ideer / tanker om hva som kan stå der. Kom gjerne med fler forslag!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:33   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Jeg kjøpte noen for mange, mange år siden. På den ene står det; Laget med kjærlighet, av mamma. På en annen; klarte det til slutt.

Jeg har bestillt fra sabo og der står det bare gullet.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 22:19   #10
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Jeg syns det er greit om det har noe med navnet å gjøre - sånn til bruk i virkelighetens verden. Sendte en prikk med det jeg har på mine

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 22:33   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Jeg har ett navn som rimer på etternavnet mitt - og som jeg ofte blir kalt av kollegaer og venninner.. Made By **

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 22:41   #12
Frøken V
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Jeg syr, og merker det jeg lager med "Frøken V". Jeg begynte å sy da jeg var gravid med jente. Hun ble kalt frøkena under hele svangerskapet. Når hun kom, fikk hun et navn på V. Så da ble det Frøken V
Vet ikke om det var til hjelp for deg, men en måte å tenke frem et navn på?

  Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 22:51   #13
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tekst på merkelapper på mine hobbyprosjekter?

Jeg har til strikketingene mine og der står det Laget av Harriet, vaskes for hånd."

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no