Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Shamus barnetøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 23:08   #101
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Shamus barnetøy

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv  
Gammel 14-03-08, 23:50   #102
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

viser bildene nå?

I så fall kan jeg fortsette å legge inn... hehe... men ting tar tid.. for jeg må gjøre dette på en utrolig tungvindt måte.. jaja...


Bella - *gulp* 17. mai antrekk og greier. Du får sende meg en PM angående hva du tenker av type klær.. så jeg får sondert terrenget for mønstre og prøvd meg litt først Men en moro utfordring er det, ingen tvil om det

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 14-03-08, 23:51   #103
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

LilleRosin - Ja, jeg bestiller derfra for det meste. Men tråler også fretex og gamle loft jeg kommer over.. hehe...
Var i Oslo nylig og da var vi innom S&S butikken.. det var kjekkere å se og ta på stoffene enn å se dem i katalogen ja


Ariel - Supert!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 00:10   #104
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

"First Crew"
Redesign: Kjole laget av en gammel Telekiosken t-skjorte størrelse mann. Omgjort til tøff kjole str 80/86 tilhørende min lille datter.


"Sulten snabel"


"Tjorven" og "Malin"




"Bomsebaby 1" og "Bomsebaby2"
Prøveprosjekt på en lue jeg holder på å utvikle. Prosessen er skitgøy og vi har latterkrampe hele tiden.. siden alle luene jo faktisk blir kule på hver sin måte..



mer kommer i morgen....

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 00:11   #105
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Så moro det må være å kunne sy! Du er kjempeflink, og så mye flott tøy du lager!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 06:57   #106
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Tusen takk Inagh!
Det er utrolig moro! anbefaler det på det sterkeste. Det er bare å begynne!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 07:11   #107
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

"Dots"


"Regnbuen"


__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 07:53   #108
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Nyyydelige klær, Shamu!

 
Gammel 15-03-08, 09:12   #109
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Tøyet ditt er virkelig flott! Jeg kjenner jeg blir inspirert. I hodet. Må bare komme til fingrene.

Kan jeg spørre hvor du kjøper merkelappene?

:må ha alt utstyret klart:

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 09:28   #110
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Emma - Tusen takk!

LilleRosin - Så kjekt at du blir inspirert!
Merkelappene er kjøpt hos www.minanamnband.se

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 09:41   #111
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Takk, da har jeg lagret adressen. Så får vi se hva som skjer.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 11:25   #112
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Jeg elsker klærne dine. Virkelig.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 15-03-08, 11:44   #113
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Utrolig flotte klær!
Nå snakker vi "merkeklær" jeg kunne tenkt meg å bruke ekstra penger på! (Jfr. merkeklærdebatten)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 17-03-08, 22:16   #114
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy


For noen måneder siden kjøpte jeg Thomas tog stoff fra USA, med tanke på min Thomas tog gale sønn på 3 år.
Jeg har ikke turd å bruke det før nå, da jeg ikke har visst hva jeg skulle sy av det.. og jeg ville være sikker på at det var noe som ble vellykket når jeg endelig skulle klippe i stoffet... hehe..
Det er ikke sikkert dere forstår, men dette stoffet er like mye verdt som gull for min sønn... så man kan ikke sløse med det må vite ;-)

Lille Nathaniel er syk om dagen og trengte en oppmuntring.
Så søndag kveld satte jeg saksa i stoffet og sydde ham en J&S bukse. Deilig vid og god og den vil passe lenge. DEILIG!
Det første som slo ham etter mottakelsen var at den skulle spares til vi skulle dra og besøke Thomas toget og hilse på kontrollsjefen... joda... når skulle vi det sa du lille venn? haha...
Men etter en liten stund klarte han ikke holde seg.. så på bildene her leker han så stolt og lykkelig med ny bukse på.
For å være helt sikker, så har han dog en Thomas t-skjorte på og leker selvfølgelig med noen av Thomas togene sine ;-)

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 17-03-08, 22:20   #115
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Den ble kjempe kul Shamu! Ikke rart han ble så glad!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 17-03-08, 22:23   #116
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Den er ikke helt "meg"
Men den er veldig Nathaniel da.. noen ganger må en mor bare ofre seg hvis man vil glede en liten tass....

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 17-03-08, 22:39   #117
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Wow, så fine klær! Jeg hadde glatt kjøpt av deg

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 17-03-08, 22:46   #118
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Jeg er mektig imponert! Om du hadde solgt, så hadde jeg lagt inn bestilling på nesten hele kolleksjonen.
Så gøy det må være å alltid kunne ha helt unike klær på barna sine!
Tre nydelige modeller du har der også.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 17-03-08, 23:01   #119
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Jeg er (nesten) stum av beundring!
Så stor Nathaniel er blitt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 17-03-08, 23:01   #120
Oschi
Nykommer
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
Innlegg: 138
Oschi er litt kul
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Og så mye du produserer også!

__________________
Oschi fra Oschlo
Oschi er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no