Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-20, 22:07   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi har vært på bobilferie. Først fem nydelige dager i uken etter skoleslutt, med tur til preikestolen. Så var det to uker Seljord,Hønefoss, Oslo. Ymse vær , men koselig selskap. Utfordringen har vært stresset med å få campingplass der vi har ønsket. Noen tok forhåndsbestilling, andre ikke. Minuset var at vi ikke kunne reise etter været, men der følget fikk plass. Helgen har vi vært på Voss, nydlig vær men måtte campe noen kilometer fra sentrum. Men vi har kost oss og fylt opp energilageret.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:09   #2
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: HvordN oppsummerer dere norgesferien 2020?

Min ferie har vert på sykehus, både somatikk og psykiatri. Satser på bedre neste år.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:13   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HvordN oppsummerer dere norgesferien 2020?

Kort oppsummert: Kald, grå og fullstendig bortkastet.

Jeg kunne klart meg med 5 feriedager fordelt på de 5 shortsdagene vi har hatt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:18   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: HvordN oppsummerer dere norgesferien 2020?

Har vært hjemme, veldig bra vær, så har hatt en fin ferie. Skal et par dager på hotell til uka.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:21   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HvordN oppsummerer dere norgesferien 2020?

Stort sett kjedelig, men jeg har for det meste vært hjemme.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:25   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Denne sommeren var det viktigste for meg å treffe moren min, som vi ikke hadde sett siden jul. Det øyeblikket ungene så henne for første gang på lenge var i grunnen feriens høydepunkt. Ellers har vi hatt mange late dager, burde sikkert aktivisert barn mer (evig dårlig samvittighet), men de har vært med besteforeldre og på sjøen og på småturer, og masse med oss, og virker fornøyde. Jeg har lest bøker og sovet mye, og stemningen har vært god. Fornøyd!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:29   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Fin Norgesferie med hyggelige opplevelser, mye spill og mye oss 5 i familien.
Det eneste jeg egentlig ikke har likt med denne ferien, har vært den evige greia med "tenk om noen blir forkjølet, vi kan ikke dra noe sted, kan vi dra dit og dit hvis barn X har sår hals etc" og et par avlysninger som følge av dette. Det har plaget meg mye, i alle fall i forkant. Kombinert med alt som måtte bestilles og planlegges pga situasjonen synes jeg det har blitt hakket for mye logistikk.

Men ellers er jeg fornøyd. Ikke lest en eneste bok, men leste vel bare 1 i fjor også så.

Knapt noe alenetid for meg og gubben trekker litt ned. Vi får sette vår lit til at vi får en kveld alene uten masse som skal fikses i oktober.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:30   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vår sommer har stort sett vært lik alle andre somre de siste 7 årene. Camping, med avslapning, turer, god mat og kos. Litt mindre strand i år enn tidligere, faktisk har jeg ikke vært på selve stranda på campingplassen i år. Jeg har bare badet to ganger, den ene gangen var på jobb.

Høydepunktet i år var Tusenfryd, som i år også var fantastisk gøy. I år fikk vi også med mannen, siden det var antallsbegrensning i parken. Tidligere har vi reist så sent som mulig i min (lærer)ferie, for å unngå de verste dagene mtp antall mennesker.

Jeg har pløyd gjennom seks av bøkene om de syv søstre (Lucinda Riley), pluss 4-5 andre bøker. Det spiller liten rolle for meg om det er 15, 20 eller 25 grader når jeg ligger og leser i 8 timer i strekk, men jeg synes det er kjekt med oppholdsvær, sånn at ikke alle er inne i campingvogna til enhver tid, da føles det litt trangt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:31   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Jobbkollegaer i morgen 3.8.2020: «Hva gjorde du i sommerferien da, Inagh»

Inagh: «Jo du, jeg gikk opp fra level 35 til 38 i Pokemon Go.»

Og sånn gikk nu dagan.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:35   #10
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Uke 1: varmt og herlig på hytte i Drøbak
Resten av ferien + avspasering: hjemme, kaldt og krevende for meg som er utbrent og tom for energi

I og for seg greit nok å være hjemme mange uker, men alle planer har gått til h fordi jeg ikke greier noe som helst.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:36   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Min ferie begynner i morgen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:39   #12
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Tur 1: Helg på camping i Surnadal - flott - både været og alt, to netter i Trondheim, bra! Litt dårlig vær i Trondheim men fint likevel.

Tur 2: Nordfjordeid (supert, hotell med basseng, laks i elva osv), Lærdal (lavvo, to netter, varierende vær men fint, sov litt dårlig. Campingplass der foreldre mine har vogna si: maurbefengt hytte og ikke så bra vær vi hadde håpt på.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:40   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Synes årets sommer har vært flott. Mye bra vær. Vi hadde noen dager på Rjukan/Gaustatoppen. Har også vært i Rogaland. Truffet venner og familie, spist med venninne på restaurant, sett mye serier sammen alle tre osv. Yngste har vært på seiltur med speideren. Eldste vært på kafe med venner, hatt jentekvelder og slike ting. Vi planlegger en hengekøyeovernatting med venner før skolestart.

Alle tre er veldig fornøyde med årets sommer. Vi har brukt langt mindre penger enn normalt også. Ikke utenkelig at det blir Norge neste sommer også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:51   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Jeg har en uke ferie igjen, men tror ikke egentlig at jeg går den store feriefølelsen i år. Den ble veldig ulik slik vi pleier (og ønsker) å tilbringe feriene våre. På den andre side; jeg fryktet at det skulle bli mye verre.

Praktisk sett kan jeg ikke klage. Vi var en uke hos svigerfar i Vesterålen, og mannen og jeg fikk et par dager i Lofoten uten barn. Til Nord-Norge å være hadde vi fint vær, men skikkelig varmt var det jo ikke. Så var vi hjemme noen dager før vi tok noen dager i København. Det var faktisk veldig ålreit. Så var vi hjemme litt igjen og i morgen drar vi på hytta til moren min (som vi har fått låne uten at de er der). Vi er litt usikre på hva vi skal gjøre der, for det er verken bademuligheter eller turterreng i nærheten. Men det blir sikkert fint. Snuppa skal ha med en venninne, og det hjelper nok på.

Det er ganske sannsynlig at jeg tar en tur til Kreta når skolen starter igjen. Jeg disponerer et hus der, og sjefen min har sagt at det ikke er den store forskjellen om jeg sitter på hjemmekontor i suburbia eller på Kreta. Jeg tror litt sol og sommer ville gjort meg særdeles godt. Men det avhenger av reiserådene. Det er godt mulig de endres.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:00   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Dere var nok her litt for tidlig, Tjorven, de siste par ukene har vi hatt det varmt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:01   #16
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi har vært hjemme, tok en firedagers ferie i landsdelen vår. Været var ymse, men siste uka nå har det jo vært helt nydelig. Dessverre har jeg jo vært inne på jobb det meste av tida. Ordentlig ferie tar vi neste år eller året etter.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:04   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Jeg er fornøyd. Vi har holdt oss i Sør-Norge, og været kunne sånn sett vært bedre. Men vi var ikke avhengig av varme for de ferieplanene vi hadde, så det gikk likevel fint. Noe sommervarme har vi da også hatt, når sant skal sies har vi vært brukbart heldige med været.

Kort oppsummert: En solid rundtur, mye familie og venner, noe byferie med sightseeing og shopping, noe bygdeferie med fjell, natur og aktiviteter, litt bading både her og der, inne og ute, i både saltvann, ferskvann og klorvann. Jeg savnet i grunnen ikke utenlandsferie (vi har absolutt ikke det hvert år), men savnet de vi hadde tenkt til å feriere sammen med, som bor i det utlandet vi hadde planlagt å besøke. Satser på å treffe dem neste år.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-08-20 kl 17:54.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:12   #18
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Tidenes dyreste sommer.

Har kjøpt valp og drivhus og pusset opp snart tre rom, hvorav to av dem kjøkken og bad.

Vi har ikke reist mer enn to timer fra huset vårt, noen av oss, siden 12. mars.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:42   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Dyrt, en del kø og mye kaldt og vått i ferien - med noen hederlige unntaksdager. Jeg har i grunnen fått bekreftet at jeg ikke er noe sommermenneske, men det hadde jo likevel vært hyggelig om ikke 2/3 av ferien bød på 12 grader og regn.

I Trondheim registrerte jeg at de hadde 20 grader og sol både i dagene før og i dagene etter at vi hadde vært der i 11 grader og regn i tre døgn. Jeg er ikke bedre enn at sånt gjør meg litt sur.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:46   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi har i alle fall hatt det de siste tre dagene Bluen, men nå regner det igjen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no