Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vognpose

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 20:14   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Vognpose

Jeg har ikke fulgt med på vognposer de siste årene. Mine unger begynner å bli stor :snufs: Jeg lurte på å kjøpe vognpose i dåpsgave til lille nevø. Praktisk info: bor på østlandet, guttebaby født i september 06 og har duovogn.

Jeg vet at jeg ikke vil kjøpe voksipose. Kjøpte det når eldstemann var baby og jeg kan ikke si at jeg likte posen. Noen tips til en varm og god pose?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:20   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognpose

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg har ikke fulgt med på vognposer de siste årene. Mine unger begynner å bli stor :snufs: Jeg lurte på å kjøpe vognpose i dåpsgave til lille nevø. Praktisk info: bor på østlandet, guttebaby født i september 06 og har duovogn.

Jeg vet at jeg ikke vil kjøpe voksipose. Kjøpte det når eldstemann var baby og jeg kan ikke si at jeg likte posen. Noen tips til en varm og god pose?

Jeg hadde blitt kjempeglad for en Odenwalder Lammy XL. Dunpose med avtagbart lammeskinn i bunn. Både varm og god, og pen!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:35   #3
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognpose

På Babybest på Tveita senter har de mye fint og billig:

http://www.babybest.no/

Der har de blandt annet en termopose til 399,- og det er jo kjempe billig i forhold til hva andre poser koster. Jeg skal kjøpe den til den nye babyen kommer. Minstemann her har termopose fra Rudo Helgesen men den har ikke sånn antiskli belegg bak på som denne fra Babybest har, også koster den fra Rudo dobbelt så mye. Når du er inne på siden så trykk der det står kampanjer også åpner du katalogen. Der ser du posen.

  Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:45   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognpose

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg hadde blitt kjempeglad for en Odenwalder Lammy XL. Dunpose med avtagbart lammeskinn i bunn. Både varm og god, og pen!

Enig. Og om du syns den blir for dyr, så finnes den uten lammeskinnet. Den har vi, og vi bor i kalde nord.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:46   #5
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognpose

Hva er prisen?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:47   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognpose

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Hva er prisen?

ca 1800 med skinn, ca 1200 uten.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:51   #7
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognpose

Litt i overkant av hva jeg hadde tenkt. men det kan jo være en kombinert dåps og julegave

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:54   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognpose

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Litt i overkant av hva jeg hadde tenkt. men det kan jo være en kombinert dåps og julegave

Veldig god idé. Ungen merker jo ikke akkurat det. Posen er veldig praktisk med glidelås på midten, veldig god snøring rundt hodet så ungen kan ligge godt neddi, anti-skli på ryggen og huller til 5-punktsele, evnt 3-punkt.
Finnes i mange flotte farger også.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:57   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognpose

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Litt i overkant av hva jeg hadde tenkt. men det kan jo være en kombinert dåps og julegave

Du må være en glimrende tante! Tenk hadde vi fått en Lammy til dåpen...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 21:42   #10
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognpose

Syns at det er bedre å gi noe sånt enn sølv. Det blir jo bare liggende i skuff og blir mørkt :selverfart: Med en lillebror og svigerinne som er ganske så lik meg så vet jeg at risokoen for at noe lignende skjer der er stor

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:04   #11
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognpose

Måtte bare hoppe inn og si at også vi hadde blitt svært takknemlige for en slik presang.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 11:57   #12
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognpose

Jeg hadde vært overlykkelig over en slik dåpsgave.
Vær obs på at det finns fler lammyer, en er lenger enn de andre.
Skinnet kan taes ut også så vidt jeg vet og brukes for seg, så den er jo nyttig til mange bruk.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 20:49   #13
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Vognpose

Jeg liker godt ticket to heaven dunposene. Det er vind og vanntett. Kommer i mange fine farger, de er ikke så dyre heller. 600-700 kr vil jeg tro.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no