Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

6 kantet lekegrind med hevbar bunn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 21:09   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

6 kantet lekegrind med hevbar bunn?

Jeg er på jakt etter en 6 kantet lekegrind med hevbar bunn. Noen som vet om det finnes i Bergensområdet?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 12:21   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 6 kantet lekegrind med hevbar bunn?

Dette er en nettbutikk (var veldig sen hos meg), men jeg tror ikke det koster all verden å sende. Du kan jo høre med dem?

http://www.babydreams.no/?page=1190&...&productId=418

Ellers så jeg en flott grind på QXL Men den blir jo litt dyrere, da...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 09:17   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 6 kantet lekegrind med hevbar bunn?

Jeg har den lekegrinda som malena henviser til på QXL. Er bare så superfornøyd med den. Flere som har vært på besøk her også synes den ser kjempefin og praktiskt ut.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 09:41   #4
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 6 kantet lekegrind med hevbar bunn?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har den lekegrinda som malena henviser til på QXL. Er bare så superfornøyd med den. Flere som har vært på besøk her også synes den ser kjempefin og praktiskt ut.

Kjøpte du den via QXL?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 11:21   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 6 kantet lekegrind med hevbar bunn?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kjøpte du den via QXL?

Ja, jeg kjøpte den av hun som averterer der. Får ikke tatt bilde av min akkurat nå, men den er bare så fin når den står på høyeste nivået også. Da går den polstringen helt over kanten og det blir en flott og lun lekegrind til nyfødt, som de også kan ligge å sove i. I tillegg synes jeg det er så smart med de sprinkele som kan fjernes sånn at ungen kan krabbe ut og inn etterhvert når han blir større og den står på laveste nivået. Ser for meg at det blir lillebrors lille fristed fra to litt masete søsken innimellom.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no