Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 12:33   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg tenker da på sittekomfort, servering, nye fly og andre ting du måtte synes er viktig når du reiser langt. Jeg har kun flydd med SAS til østkysten, og det var ålreit det. Vi reiste business (SAS-poeng kan brukes til så mangt), og fikk god mat, vanvittige mengder med Anthon Berg-sjokolade, VOSS-vann i loungen og andre vesentligheter. De hadde gode seter der foran, men vi fikk ikke skybed. Det kunne jeg tenke meg.

Denne gangen skal vi imidlertid fly economy, så da er størrelsen på setene av betydning (reiser med toåring). Og underholdningstilbudet ombord kan også få litt å si denne gangen.

Hvilket flyselskap foretrekker du?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 12:40   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

British Airways var bra til New York i 2000, og er generelt bra på langdistanse, synes jeg. United med baby til Chicago i 2005 var helt GRUFULLT!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 12:56   #3
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg har ikke reist til Usa enda, men min mann er der på forretningsreise noen ganger i året, og da reiser han alltid med KLM.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 12:58   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Vi reiste Icelandair sist, og det var en skuffelse. Vi fikk ikke engang gratis drikke, kun vann i beger. Fikk mat bare én gang på åtte timers flytur, og flyet var lite og trangt, ikke større enn det jeg er vant til å fly innenlands med. Men billig var det.

Favoritten min er KLM, men det er lenge siden jeg har flydd til USA med dem nå.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:01   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg har reist med British Airways, KLM og SAS - British er helt klart favoritten!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:07   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg har reist til USA med British Airways, KLM, SAS, Northwest og Continental.

Jeg har lite sammenligningsgrunnlag siden jeg ikke har reist flere ganger med dem, men min erfaring basert på de få reisene mine er:

1. Continental- Bra plass til beina i det flyet vi hadde. God mat, god service og bra underholdningstilbud.
2. SAS- Litt mindre beinplass ellers bra
3. KLM- Trangt men ellers bra
4. Northwest- Helt greit.
5. British Airways- Vanvittig trangt i 747-en. Dårlig service før avreise i London, kjip mat.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:08   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Steike, Tinetoffs tur med United skremte vettet av meg. Jeg skal ikke bestille reise med de, tydeligvis.

KLM har jeg hørt så mye ille om. British Airways har jeg kun reist småturer med, hvor de har vært helt ålreit. (Det var en flyvert fra BA som forbarmet seg over meg en gang jeg mistet flyet til London. Jeg kom løpende bort til gaten idet flyet takset avgårde. Jeg brast sammen i gråt, helt fortvilet. Og der kom den snille BA-mannen med en trøstende klem og en kartong med Kjeft-juice med champagnesmak. Glemmer det aldri. Han sendte meg avgårde med nytt fly ikke lenge etter. Var så snill så. Det var service det.) Jeg skal sjekke prisene til BA, høres ut som det kunne være greit å fly med de.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:09   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Min begrensede erfaring tilsier KLM/Northwestern (de opererer sammen).

SAS og Icelandair var ikke noe særlig, men det er en stund siden jeg fløy med dem. Og så har jeg et skikkelig horn i siden til Icelandair, men jeg kan ikke skrive hvorfor her.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:09   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

... og der kom Hattifnatten og snudde på det inntrykket.

Hm.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:10   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg tror forresten at flytype kan bety mer enn flyselskap i forhold til hvor trangt det blir. Jeg har dårlig erfaring med Boeing 747 på lange reiser. Eneste unntak var en 747 som gikk innenriks i Brasil. De hadde kjempegod plass.

Jeg reiste med Lufthansa på 12 timers flytur to ganger de siste ukene. Den ene veien var det Boeing 747.. trangt. Den andre veien var det en Airbus som hadde bedre beinplass.

De gangene jeg har reist til USA har det vært 747 med KLM , Northwest og British. De andre har hatt andre flytyper akkurat på mine reiser og de har hatt større plass.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:12   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Vi hadde god plass med BA både til New York og til Tokyo, men jeg husker selvsagt ikke flytypene. Svære fly, begge deler, i hvert fall.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:13   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Min aller beste erfaring på laaang flytur er forresten VARIG. Der var det god plass, nydelig mat og super service. Det er tvilsomt at de har ruter mellom Europa og USA.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:14   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg syns det er litt hipp som happ. Jeg flydd British, KLM og SAS. Det er trangt på alle. Vi har hatt noe å utsette på alle. BA hadde best mat og best plass, men sure flyvertinner. KLM hadde snodig mat (bønner og erter på et trangt fly!), men hyggelig personale. SAS var hadde best underholdningstilbud. Om det er nye eller gamle fly tror jeg også er litt hipp som happ og du nesten bare ringe dem og spørre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:14   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg har vært veldig fornøyd med Finnair på langdistanse flere ganger, men det er jo litt tullete å fly til USA via Helsinki (feil vei). (Men ikke så mye mer tullete enn å fly til Tokyo via London, kanskje, og det har jeg gjort to ganger.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:15   #15
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror forresten at flytype kan bety mer enn flyselskap i forhold til hvor trangt det blir.

Godt poeng. Det går kanskje an å spørre om det, hvilke flytyper de bruker? Får ta meg en telefon tror jeg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:16   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Apr. underholdningstilbud..

Lufthansas filmmeny til Asia denne måneden bestod av Happy Feet og Rocky Balboa

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:18   #17
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg må bare si jeg fascineres av denne tråden, reiser dere ofte til USA? For meg er det fremdeles en opplevelse jeg ser for meg å knapt nok få råd til å gjennomføre en gang i mitt liv..

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:20   #18
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg må bare si jeg fascineres av denne tråden, reiser dere ofte til USA? For meg er det fremdeles en opplevelse jeg ser for meg å knapt nok få råd til å gjennomføre en gang i mitt liv..

Sist jeg reiste kostet flybilletten 3500 kroner, og det var til Minneapolis.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:22   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg må bare si jeg fascineres av denne tråden, reiser dere ofte til USA? For meg er det fremdeles en opplevelse jeg ser for meg å knapt nok få råd til å gjennomføre en gang i mitt liv..

En billett til New York koster ikke så mye mer enn det jeg må betale for å reise hjem til mine foreldre med fly.

Jeg betalte 2600 t/r New York.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:24   #20
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg husker ikke hva jeg reiste med første gang, men SAS var jeg veldig fornøyd med. Sist reiste vi med KLM og aldri mer! Vi måtte bytte i Amsterdam og da fikk vi beskjed om at vi ikke fikk sitte sammen. Riktignok hadde vi bestilt billetter med samme etternavn og samtidig, men vi hadde ikke spesifisert at vi ville sitte sammen. Betjeningen var veldig lite samarbeidvillige, men heldigvis løste det seg tilslutt da en flyvertinne forbarmet seg over oss. Vi skulle til NY for å gifte oss og gledet oss til å sitte sammen og kose oss med litt vin, og bare tanken på at han satt foran i flyet og jeg bak var ikke kjekk. Regner med at det hjalp at jeg stod med brudekjolen over armen.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no