Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fine servietter - hvor?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 20:13   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Fine servietter - hvor?

Vi skal ha konfirmasjon i juni, og lurer litt på hvor jeg skal finne fine servietter. Vil ha tykke, store servietter. Jenta har ikke helt bestemt seg for farge ennå, men det lander vel på rosa eller lilla av en eller annen farge tenker jeg.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:22   #2
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine servietter - hvor?

Jeg fant noen fine i rosa på Kremmerhuset da jeg skulle feire bursdagen min.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 00:24   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine servietter - hvor?

Duni har jo disse damask-papirserviettene som er tykke og gode, men de er jo ikke akkurat voldsomt spreke i fargene. Kanskje brette dem sammen med noen vanlige servietter i fargen hun ønsker seg?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:11   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine servietter - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Duni har jo disse damask-papirserviettene som er tykke og gode, men de er jo ikke akkurat voldsomt spreke i fargene. Kanskje brette dem sammen med noen vanlige servietter i fargen hun ønsker seg?

Mitt forslag også, det blir ordentlig stilig, og litt mer pyntet med en gang.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 10:25   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine servietter - hvor?

Løiten Lys pleier å ha mye fint.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 10:42   #6
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine servietter - hvor?

Signerer Mikkeline.
http://www.loiten-lys.no/borddekking

Jeg kjøpte servietter på Løiten lys til bryllupet vårt. Synes butikken grenser til grusom med tunge duker og gregoriansk munkesang på høytaler, men de har både fine ideer og gode servietter.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:14   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine servietter - hvor?

Løten lys var et godt tips, ganske nære der jeg bor også, så da skal vi ta oss en tur dit.
Takker og bukker!

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no