Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne > Twenty-four shades of glue

[2013] 16. desember - Julestjernen?

Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-13, 08:20   #1
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

[2013] 16. desember - Julestjernen?

Det var en rolig dag på flyplassen, men alle hadde store forhåpninger til at noe skulle skje. Noen måtte da komme for å berge jula!



Med ett hørtes flystøy i det fjerne. Kunne dette være redningen? Flyet sirklet et par runder over flyplassen, og gikk inn for landing. Ulla ugle fløy til gaten, hvor flyet etter hvert parkerte. Med en olivenkvist i nebbet så hun fram mot å møte julas redningsmann.



”Ikke foltvil, dette skal bli en jul ettel min smak!”, hørte ugla inne fra flyet. Da hun så hvem som kom ut av flyet, svelget hun olivenkvisten i ren forfjamselse. For der kom selveste Kim Ond-jul, Nordpolens fryktede diktator og dedikerte julehater. ”Så du klappel … halvhjeltet?” sa han, og satte øynene i ugla.



”Jeg sel kanskje blid ut, men jeg el skikkelig sul! Både min fal og min falfal val skikkelig sule! Det gål i alv! Jeg hatel julen! Jeg kjøpel nesten aldli gavel!”

Ugla tok til vingene og fløy bort med raske vingeslag. Var jula 2013 tapt for alltid? Ville det ikke bli noen gaver i år? Og så ikke håret til diktatoren ut som garn?


For å lage flyplass, fly og dorulldiktator trenger du:



Pappeske
Maskeringstape
Maling
Perler og perlebrett
Hylse fra tørkerull og dorull
Vinkorker
Papp
Maskeringstape
Isoporkule
Garn
Litt glanspapir til skjortekrage
Limpistol

Jeg donerer 50 kroner per transportmiddel og diktator, opp til 500 kroner.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no