Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du drømt noe artig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-14, 00:34   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Har du drømt noe artig?

Jeg drømte mye rart i natt, men husket fint lite da jeg våknet. Men en ting husker jeg veldig godt, og det er melkefri ost laget av kolerabakterier og L-Glutamin.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 08:14   #2
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Jeg vet om en her inne som kan skrive mye, mye, mye i denne tråden.
Venter spent på om hun vil dele alle de rare drømmene sine her. Det er herlig underholdning.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 10:15   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.870
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Jeg husker de fleste drømmene mine akkurat når jeg våkner og kan gjerne ligge noen minutter og tenke over dem, men glemmer dem så fort. Akkurat nå kan jeg bare komme på to rare drømmer. Den ene er gammel, kanskje 12-13 år siden jeg drømte den. Jeg hadde vært på handletur og kom gående mot bussholdeplassen med handleposer i begge hendene. Så setter jeg dem fra meg for å gå og sjekke noe, og når jeg kommer tilbake står det to jenter og roter i posene mine. Jeg blir helt rabiat og skal ta igjen, så jeg setter neglene i hodet på den ene jenta. Akkurat da våkner jeg av at den stakkars mannen min hyler ut. Drømmen var visst mer livaktig enn jeg trodde.

Den andre drømte jeg da jeg var gravid med førstemann. Husker jeg hadde mange sære drømmer som gravid, men av en eller annen grunn er det bare denne som har festet seg. Det nærmet seg fødsel og jeg og mannen var på besøk hos en kollega av ham. Vi kom i snakk om fødselen og kollegaen gikk ut på kjøkkenet og hentet fram en diger gryte. Dette var visst fødegryta i familien hans (altså at kvinnen sitter på huk og føder barnet oppi gryta) og han sa han ville føle seg beæret hvis jeg kunne føde i den jeg også.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 10:55   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Fødegryte!

Mens jeg var gravid drømte jeg at jeg fødte hjemme, og tvillingene kom ut med langt hår, kunne gå og snakke ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 11:27   #5
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Det er en drøm jeg aldri kommer til å glemme. Drømte den da jeg var 18-19 år.

Jeg var ett ekorn som bodde i trærne mellom huset til min mor og huset til min mormor. Jeg var fremdeles megselv, så prøvde så godt jeg kunne å få kontakt med familien min å forklare de dette. En venninne av meg var gått inn i rollen som meg.

I begynnelsen syns familien min at jeg var ett søtt lite ekorn ; de ga meg mat og koste med meg. Etter hvert syns de jeg ble litt innpåsliten og begynte å jage meg. Jeg våknet av at hele familien løpte etter meg med kjevler og kasseroller.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 11:46   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Ja, i natt drømte jeg noe fascinerende!

Jeg og fireåringen våknet plutselig opp for ti år siden. I leiligheten jeg hadde da. Uten pappaen, med trang økonomi, lusen bil og jeg hadde ingen utdannelse. Det hele var veldig realistisk og et sjokk for oss begge. Et lite tegn på at vi kanskje skal være takknemlig for alt vi har fått til her i livet.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 14:39   #7
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Første gangen jeg var gravid hadde jeg en drektig katt samtidig (dog ikke like lenge ). Da drømte jeg at jeg hadde kattunger i magen, og at jeg kunne se potene deres gjennom huden min når de tråkket slik katter gjerne gjør når de koser. Var skitskummelt!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 15:11   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Jeg har en meget aktiv hjerne om natten. Våkner i blant sliten og vet ikke hva som er virkelig og hva jeg har drømt. Det er helt utrolig. En gang våknet jeg rasende på min daværende kjæreste som hadde helt ketchup på kjolen min på bursdagen min. Jeg slo til han med det samme jeg våknet og skjelte han ut... Vel ikke hadde han sølt og ikke var det bursdagen min.

Da jeg var gravid første gang, drømte jeg at jeg fødte en jente som ikke bare hadde ski på beina, men sorte "nåså-briller" og hoggtenner. Det var litt skummelt å drømme egentlig.

Jeg har utrolig mye å komme med her... Hehe. Men men..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 15:22   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Det er en drøm jeg aldri kommer til å glemme. Drømte den da jeg var 18-19 år.

Jeg var ett ekorn som bodde i trærne mellom huset til min mor og huset til min mormor. Jeg var fremdeles megselv, så prøvde så godt jeg kunne å få kontakt med familien min å forklare de dette. En venninne av meg var gått inn i rollen som meg.

I begynnelsen syns familien min at jeg var ett søtt lite ekorn ; de ga meg mat og koste med meg. Etter hvert syns de jeg ble litt innpåsliten og begynte å jage meg. Jeg våknet av at hele familien løpte etter meg med kjevler og kasseroller.

Nå lo jeg!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 15:51   #10
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Vil ikke kalle det artig.
Jobber i barnehage, og det har hendt noen få ganger at jeg har drømt
at jeg har innledet et forhold til noen av fedrene.
Jeg har aldri vært betatt eller sett på de på denne måten.
Men det har vært så virkelig, at jeg nesten har trodd jeg var forelsket i det jeg våknet.
I tillegg har det nesten vært flaut å treffe de når jeg har møtt de samme dag på jobb.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 17:05   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Vil ikke kalle det artig.
Jobber i barnehage, og det har hendt noen få ganger at jeg har drømt
at jeg har innledet et forhold til noen av fedrene.
Jeg har aldri vært betatt eller sett på de på denne måten.
Men det har vært så virkelig, at jeg nesten har trodd jeg var forelsket i det jeg våknet.
I tillegg har det nesten vært flaut å treffe de når jeg har møtt de samme dag på jobb.

Jeg drømte en gang at jeg hadde fått i oppdrag å teste leketøy for voksne ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 20:45   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du drømt noe artig?

Jeg pleier ikke å huske drømmene mine, men akkurat i dag ble jeg vekket i akkurat riktig tid og det er sikkert derfor jeg husker den.

Jeg hadde nemlig blitt angrepet av en edderkopp som beit meg i fingeren, og når jeg ristet den av meg, så spratt den tilbake som en yoyo. Så da sto jeg der og spant edderkoppen fram og tilbake fra finger til gulv til finger, helt til jeg heldigvis ble reddet. Aka vekket

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no