Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-07, 15:29   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Jeg føler ikke at noen svarer på det HI spør om.

Og jeg kommer ikke på noen gode eksempler jeg heller.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 15:35   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Jenter har vel ikke "lov" til å klage over for store pupper, og menn har ikke "lov" til å klage over for stor tiss ...

(ikke min personlige mening, men prøver desperat å svare på det HI spør om -er det sånn du mener him?)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 15:58   #23
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg oppfattet him som å spørre litt etter "luksusproblemer"? Altså ting som folk ikke synes at man har noe med å være misfornøyd med? I så fall kommer det jo forsåvidt litt an på sammenhengen det også. Alle problemer er reelle hvis de oppfattes slik av dem som har det, men man trenger jo ikke klage til noen som har det mye verre, kanskje.

Ja, det er det jeg tenker på. Problemer man har som man ikke kan klage over fordi det ikke er sosialt akseptert å klage på dem. Jeg tror dette med at man ikke skal "klage til noen som har det mye verre" er en del av det som gjør at noen ting er det tabu og klage over.

Eksempelvis: Hvis jeg er laaaaangt over gjennomsnittet pen (altså, dette er et hypotetisk eksempel. ) så er mest sannsynligvis de eneste jeg kan klage til andre veldig pene mennesker, mao veldig få.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jenter har vel ikke "lov" til å klage over for store pupper, og menn har ikke "lov" til å klage over for stor tiss ...

(ikke min personlige mening, men prøver desperat å svare på det HI spør om -er det sånn du mener him?)

Ja, jeg tror også at det å ha store bryst og stor penis er en type problemer som man bare kan glemme å beklage seg over.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 16:02   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Jeg synes ellers ikke det hørtes spesielt ille ut å klage på håret sitt til en kreftsyk venninne. Det kommer an på hvordan man gjør det, naturligvis (og hvor stor del av visittiden man bruker på det ), men det må da gå an å føre en alminnelig samtale om alminnelige ting med noen selv om de er syke (og selv om de eventuelt har mistet håret, hvis det var det som var poenget med anekdoten). Det er uhøflig å være veldig selvopptatt, og kanskje særlig overfor noen som har det spesielt vanskelig, men det kan jo heller ikke være slik at man må være bare blid og positiv, eller snakke alvorlig om sykdommen, når man snakker med alvorlig syke. (Da ville jeg blitt lei ganske fort, hvis det var jeg som var syk.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 16:18   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Stort smil

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er forbudt for "feite" (i materiell forstand) femti-seksti-åringer i fete nedbetalte hus, med studielån og huslån som ble spist opp av inflasjonå klage over matpriser, stemme FrP eller gå av med førtidspesnjon når de er fullt arbeidsføre. FY!

Er det galt å gå av med førtidspensjon???

Nå får du forklare deg - Er det galt å gå av med førtidspensjon uansett grunn mener du? Er det ikke for eksempel en fordel at det da vil slippe til noen andre på arbeidsmarkedet dersom noen 50-60-åringer gir seg før tiden?

Jeg har selv en far som prøvde på pensjonstilværelsen ett års tid da han var 52. (Han likte det ikke etter ganske kort tid ettesom han er vant til å jobbe 12 timer eller mer i døgnet, så etter et års tid gikk han tilbake i jobb og jobber minst like mye som før igjen, men allikevel). Han har jobbet fra han var tenåring, foreldrene hadde ikke råd til å la han gå på gymnas og høyere utdanning. Han har gjort alt i fra å kjøre tømmer og selge annonser til å bli selvstendig næringsdrivende med 30 ansatte blant annet. Er det galt at han etter fylte 50 ønsket å trappe ned og evt gå av med pensjon???

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 16:20   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det galt å gå av med førtidspensjon???

Nei, den lurte jeg også på. Jeg går gjerne av med førtidspensjon så snart økonomien tillater det, jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 16:20   #27
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg tykte det var rimeleg far-out for min mor å ringe meg for å fortelle kor sliten ho var etter å ha vore barnevakt ei natt. På det tidspunktet var Lillebror 4 veker gamal og holdt det gåande heile natta, kvar natt. Ho forventa faktisk å sanke sympati. Dårlege sosiale antenner altså!

Ja, min mor har også tydeligvis glemt hvordan det var å selv ha barn for hun er helt utslitt og får ikke gjort noenting da hun er barnevakt for barnebarna sine....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 16:23   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, den lurte jeg også på. Jeg går gjerne av med førtidspensjon så snart økonomien tillater det, jeg.


Jeg også dersom det skulle la seg gjøre!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 16:37   #29
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Det er ikke akseptert å klage over at man har lagt på seg hvis man ikke bruker over str 42 i klær (for alle de som bruker mindre str burde ha råd til å kjøpe seg ny garderobe så fort de legger på seg litt).

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 16:42   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

eller gå av med førtidspesnjon når de er fullt arbeidsføre. FY!


Hvorfor det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 16:54   #31
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Her på Sunnmøre så mener vi østlendinger ikke har lov å klage over været (kanskje med unntak av i år). En dårlig sommer østafor er en fin her.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 17:06   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Vi trenger arbeidskraft i Norge. Derfor. Og jeg presiserte arbeidsføre, og kan gjerne presisere at jeg mener folk i ikke-manuelle jobber, som hjelpepleiere, feks. Jeg synes heller vi skal vurdere å jobbe 80 % for 100 % lønn eller 6-timersdag eller andre nedtrappingsformer/fleksibiltet som ikke tapper arbeidsmarkedet for verdifull kompetanse. Samtidig som folk kan stå lenger i arbeid uten å slite seg ut.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 19:18   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg synes heller vi skal vurdere å jobbe 80 % for 100 % lønn eller 6-timersdag eller andre nedtrappingsformer/fleksibiltet som ikke tapper arbeidsmarkedet for verdifull kompetanse. Samtidig som folk kan stå lenger i arbeid uten å slite seg ut.


Det er jeg enig i. Ja til 6-timersdag!
Men det blir nok dessverre aldri en realitet, tror jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 19:55   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Jeg synes ikke man kan klage når man har seg selv å takke.
F.eks - Vi har så dårlig råd! -bilen (som kostet 500 000) har store avdrag i mnd (ja, for vi tok lån på hele bilen), samtidlig som kredittkortregningen ble gigantisk i mnd her.

eller: Petter har så dårlige tenner! - Så har petter spist nugatti, brus etc. (fikk sin første saftflaske som tilvenning til fast føde, typ)

Forøvrig synes jeg det ER lov å klage over store pupper når de er til belastning for ryggen - enda jeg gjerne skulle hatt litt mer.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:08   #35
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Er det lov å klage over at det er for mye fotball på TV. Og langrenn og Bjørn Dæhlie?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:10   #36
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Er det lov å klage over at det er for mye fotball på TV. Og langrenn og Bjørn Dæhlie?

Ja, det tror jeg. Men jeg tror ikke det var lov å klage over at alle langrennskonkuranser var kjedelige ettersom man på forhånd var klar over at det var nordmenn som vant.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:15   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Det er pokker'n ta umulig å svare på dette spørsmålet.

Jeg synes det er lov å "klage" på at man blir forskjellsbehandlet pga. utseende, også om det er til sjenanse at andre er litt over the top imponert over look'en.

(Men det er ikke lov å klage for å fiske etter komplimenter. Balansegang, det der. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:17   #38
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Jeg som både er usedvanlig pen og smart () forstod vel HI ganske godt. Og føyer meg til de som sier at en ikke skal klage til de som har det værre - selv om det går an å være misfornøyd og lei seg. Det går et hårfint skille mellom det å lette sitt eget hjerte og det å være sytete og selvopptatte.

Husker at jeg reagerte på en medstudent som klaget over dårlig råd, også hadde de (hun og mannen) greid seg opp til hovedfag uten lån for det ville de ikke ha. Flott at noen greier seg uten lån altså, men det blir litt tankeløst å beklage seg overfor medstudenter med 200 000 i gjeld. Jeg kunne også valgt å leve uten lån, men da hadde livet blitt veldig annerledes de årene jeg studerte.

Jenter mellom 50 og 65/70 kg som klager over at de er for tykke (kommer litt an på høyde og kroppsbygning altså). Det forverres dersom det høylytt utbasuneres i en garderobe der alle størrelser er representert. Generelt klaging som egentlig er til for å høste ros og anerkjennelse, det minner meg om barneskolenivå og "æsj, se på den stygge tegninga mi!".

Ellers så går det an å klage på det meste dersom man velger tilhørere og tonefall/ordvalg med omhu.

Har merket på kroppen at det ikke er så lett å beklage seg over lange uker på sykehus med prematurt barn, som egentlig er friskt. Det er fortsatt kjedelig med liten baby som nesten ikke spiser selv om det går saaakte framover. En ørliten livserfaring som har gitt meg et spark bak til å være litt mer kreativ enn flertallet når andre står i krise.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:19   #39
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Er det lov til å klage over at andre klager forresten?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:27   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?

Jeg irriterer meg forresten over en ting: Det er IKKE lov å klage over at det er for varmt. Aldri. Helst ikke nevne det engang. Stakkars den som klager over varmen. Ikke at det har vært noe å klage over denne sommeren da, men jeg får jammen høre det hvis det er fint vær en sommer. Jeg liker varmt vær. Jeg trives bare ikke i 27 grader pluss. Og DET skal jeg ha sagt: INGEN får noen gang høre meg klage over at det er for kaldt!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no