Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Wii fit PLUS

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-10, 20:00   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wii fit PLUS

Aha. Active er ganske mye styrke og kondis ja. Jeg løp faktisk av meg buksa her en dag, hadde på meg altfor stor bukse og skulle teste løpingen i spillet og vips, der lå buksa på bakken (eller på knærne da, pga. nunchucken). Jeg blir skikkelig svett av den løpingen, og om jeg sakker farten kommer treneren og kjefter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 04-01-10 kl 20:08.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 20:05   #22
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wii fit PLUS

Har akkurat kjøpt Plus selv ...149,- uten brett på Platekompaniet! Kjøpte brettet pent brukt for en rimelig penge, så nå har jeg hele stasen - EA Active og Active More Workouts også, gjenstår bare å komme igang igjen, og få prøvd Wii Fit i det hele tatt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 20:05   #23
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Wii fit PLUS

Masse nyttige svar, tror jeg holder meg til EA active og dropper Wii fit for the time being. Jeg trenger å svette og trene kondis mer en noe annet ...

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 13:09   #24
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii fit PLUS

Har testet ut Plus igår kveld og idag. Jeg likte dette. Passer jo fint til meg som nybegynner. Kanskje jeg vil irritere meg over pausene senere. Men akurrat nå slik som kondisen min er nå idag så er den perfekt. Jeg har ikke behov for å løpe noe særlig når jeg nesten peser alerede etter 3 minutt runde med hula hoop.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 13:30   #25
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii fit PLUS

Fit kan ikke spilles uten brett, pluss varianten er bedre en den orginale, men om man skal trene seg svett er active bedre (det kan spilles både med og uten brett).

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 13:42   #26
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Wii fit PLUS

Jeg er jo nybegynner men føler ikke at jeg helt får det til ... (EA Active) Jeg får hele tiden beskjed om at nunchucken peker feil vei men den er jo riktig for faaaaeeennn ... argh, jeg blir så irritert at jeg blir nesten gal **kanskje ikke tålmodig nok til å få så effektiv trening ut av wii alikevel **

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 15:18   #27
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Wii fit PLUS

Mener jeg så dette spillet ganske rimelig på play.com. De sender fraktfritt.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 15:32   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wii fit PLUS

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg er jo nybegynner men føler ikke at jeg helt får det til ... (EA Active) Jeg får hele tiden beskjed om at nunchucken peker feil vei men den er jo riktig for faaaaeeennn ... argh, jeg blir så irritert at jeg blir nesten gal **kanskje ikke tålmodig nok til å få så effektiv trening ut av wii alikevel **

Det har skjedd med meg også, og den ene gangen kastet jeg hele nunchucken i bakken i sinne, jeg ble så forbanna! Det viste seg da at det var den greia oppå tven som hadde ramlet ned, den sensorgreia. Men man kommer vel inni det til slutt. Jeg har ikke fått kommet igang enda. *lat*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 16:26   #29
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii fit PLUS

Jeg ble så utrolig godt humør og fikk så selvtillit når jeg holdt på med step. Stor sal som reiste seg opp og klappet og heiet på meg!! Skikkelig morsom!!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no