Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-23, 11:55   #41
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Jeg har veldig tørre og såre hender, og den eneste jeg føler ikke tørker mer ut er denne:
https://no.loccitane.com/products/al...roduct_reviews
Fryktelig dyr, men den virker.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-23, 14:19   #42
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Fyller på fra femlitersdunkt fra Optima ph.

Før brukte vi neutral sin, men det ble vanskelig å få tak i refill, så da gikk vi over til Optima ph.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-23, 14:22   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg fekk Sprekenhus Amber Infatuation i gåve og har aldri sett meg tilbake. Den kostar ei lita formue men luktar sjukt godt, er veldig dryg og tørkar ikkje ut hendene. Dette er på voksenbadet vel og merke Jentene har Palmolive på sitt bad

Når ungene flytter ut kan jeg nok unne meg noe dyrere enn nå

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-23, 07:19   #44
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Brun flaske fra Kiwi. Heter L'usine.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-23, 08:52   #45
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Neutral.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-23, 13:55   #46
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Compagnie de Provence, Savon de Marseille. Ulike duftvarianter, kjøper litersflasker med refill når jeg finner på tilbud på div. nettbutikker. Elsker den med lavendel, wild rose og Cotton flower. Har glassflasker fra samme merke på begge bad som jeg fyller på.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-23, 15:39   #47
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Neutral, Ren, Änglamark eller noe annet billig, enkelt og med minst mulig parfyme, på kjøkkenet og hovedbadet. På "gjestebadet" har jeg en eller annen med pen flaske.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-23, 17:17   #48
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Noe billig fra 10-kronersmarked, EMV eller noe sånt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-23, 17:39   #49
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Varierer både pris og merker.
Akkurat nå har vi den til Rema. Jeg synes den lukter så godt. løp

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-23, 22:51   #50
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Vi har alt mulig rart fra Normal eller matbutikken. Etter en episode med en l’occitane håndsåpe og en niese på 8 år (for mange år siden) bestemte jeg meg for å vente med dyre håndsåper til vi ikke lenger har små barn i hus eller på besøk. Det blir Sprekenhus i løpet av året, den eksfolierende håndsåpen derfra er helt skjønn.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-23, 07:53   #51
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Jo, nå skal du høre. Når jeg nå googler for å legge inn link viser det seg visst at det er mer rens enn såpe jeg har brukt de siste årene.

Jeg la min elsk på Garnier Bio Washington med sitrongress. Skikkelig deilig konsistens og behagelig lukt.
Den fantes i vanlig dagligvare, men plutselig lå disse i nedprisetkurver til 10 kr. stk, så jeg kjøpte alle jeg fant, sånn 30 stk.
Jeg har ennå rikelig igjen, men når jeg en gang blir fri skal jeg finne meg en ny med sitrongress for det var en lukt som passet meg.

https://www.ellos.no/garnier/bio-lem...50-mll/1562310

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-23, 07:55   #52
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.558
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Neutral her også. Men i en gammel designflaske.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-23, 08:54   #53
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

De som er på tilbud, og lukter eple eller rose. Det var vel rusta eg kjøpte på sist.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-23, 19:47   #54
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Stort sett er håndsåpen hos oss fra Klar eller Neutral. Det hender at jeg kliner til og kjøper Skandinavisk sin Hav. Synes stort sett at det meste parfymert lukter alt for sterkt, men elsker denne.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-23, 20:15   #55
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den mørkegrønne fra Rituals, den eneste av luktene deres jeg synes er god.


Hamam, eller noe sånt? Fikk ei lita flaske i goodiebaggen etter KK-mila forrige helg, og den var faktisk ikke så verst. Gidder nok ikke å bruke penger på å kjøpe sjøl, men aktuelt som gaveønske til jul.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-23, 10:31   #56
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hamam, eller noe sånt? Fikk ei lita flaske i goodiebaggen etter KK-mila forrige helg, og den var faktisk ikke så verst. Gidder nok ikke å bruke penger på å kjøpe sjøl, men aktuelt som gaveønske til jul.

Jing heter den grønne vi bruker.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-23, 13:53   #57
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken håndsåpe har du hjemme?

Rituals på badet vårt og på kjøkkenet. På det andre badet og vaskerommet er det visst dove for tiden.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no