Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-12, 13:29   #21
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vil ha en superbillig, kjempestor, kjempekvalitet, kjempelettvint, kjempealt hjørnesofa. er det for mye forlangt?!

Vi kjøpte vår store 3+2 med stol og hjørnebord i fjor sommer. Kjempefornøyd med den. Kjøpt på Europris (!).

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:02   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

http://www.living.no/newsread/produc...earch=Valencia

Er det denne du har kjøpt? Og er det prisen som står over? Stemmer det at den koster 4995?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:07   #23
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

http://www.living.no/newsread/produc...earch=Valencia

Er det denne du har kjøpt? Og er det prisen som står over? Stemmer det at den koster 4995?

25 % av denne, så det blir... 1248 i avslag? Bare 3747 å betale. Så, jeg kan alltids vente. Ikke så rart at lageret er tomt, men litt rart at de starter kampanje med tomme lagre.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:09   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

WOOHOOOO! Da skal jeg på living å bestille møbler i dag!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:10   #25
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi er forresten strålende fornøyd med denne fra netthandelen.no:



Vi kjøpte den ubrukt privat, av ei som hadde målt feil på terrassen. Den er veldig god å sitte i, putene tåler overraskende godt regn (behørig testet), og den er stor. Jeg ville helst hatt lyse puter, men jeg ser jo at disse har sine fortrinn når vi har en toåring i aksjon.

Denne ligner på den et vennepar har, kjøpt på Home & Cottage. Den er utrolig fin!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:26   #26
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

WOOHOOOO! Da skal jeg på living å bestille møbler i dag!

Men jeg skal ha min først!
Bare flaks at fikk med meg tv-annonsen mens jeg gjorde noe annet. Det har ikke kommet noe reklamematriell heller? (Vi har sagt opp Adressa siden vi ikke leste den)

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:33   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Jeg har ikke sett noe reklame for det i det hele tatt. Og veldig rart at de ikke nevner det på hjemmesiden sin. Jeg tror de trenger noen markedsføringstips.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 18:42   #28
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Kjøpte utemøbler (rotting hjørnesofa med bord) fra Living for et par år siden. De hadde ikke på lager i butikken så den ble sendt fra sentral lageret. Vi hadde heller ikke hatt mulighet til å få den med hjem pga størrelsen. Tok litt over en uke, men den ble levert når de hadde lovet.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 18:51   #29
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Vi har rottingsofa, hjørne, bord og stol fra Europris. Var skeptisk, men det holder veldig godt. Tre år gammelt nå, like fint. Betalte 6000,- for alt sammen, sofaen er stor.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 12:24   #30
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Den kom til Stavanger 31. mai, godt innenfor det som var lovet.

Meen det virker ikke å sende "LADE" til 2105 for å avtale hjemkjøring. Har sendt 2 ganger og epost i går, uten respons. Jeg har bekreftelse på at det er mottatt, både på mobil og mail. Nå har mannen kjørt til butikken, en må visst ha personlig oppmøte.

Litt sprøtt, at en bestiller møbler i Trondheim og får de i Stavanger. Hven kjører vel til Stavanger for å hente møbler? Men hvis en hadde fått kontakt med Living som en skulle, så ok.

Dere lurer kansje på om jeg ikke har ringt, men jeg kan bare ringe på formiddagen og da har de ikke svart. Ringte senest i 11-tiden i dag. Og møblene er betalt.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 13:26   #31
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

På lørdag skal sofaen komme. Krysser fingrene!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no