Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har reist med Nazar?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 12:23   #1
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har reist med Nazar?

Vi skal reise med Nazar til Tyrkia i sommer. Andre som har reist med dem eller hørt noe om dem? Sjekk gjerne nazar.no Det virker utrolig bra. Rimelig når en tenker at det er all inclusive, men alikevel lukusiøst for å være charter. Og virker veldig barnevennlig.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 12:26   #2
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet
 
Ulvhedina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 496
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Sv: Noen som har resit med Nazar?

Har reist med de! Kjempefonøyd!

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 12:27   #3
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har resit med Nazar?

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Har reist med de! Kjempefonøyd!

Godt å høre.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 12:39   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Jeg leste om dette på FB i sommerferien når vi satt på en feriehytte i Danmark og nesten regnet bort og jeg tenkte på dette flotte stedet i Tyrkia, Pegasos World, hver eneste dag siden... søkte masse på nett og etter at to på jobben min var der i sommer så bestillte jeg tur for neste høstferie. Vi bestilte to dager før de økte prisen til 2010-priser så jeg er fornøyd med at vi sparte littebitt på det da...

Gleder meg masse for det ser helt himmelsk ut. Håper det er så bra som bildene viser og at maten er tipp-topp. HAr vist bildene til gutta og de sa bare: åh... åh...
Det er jo flere hotell å velge i. Vi har valgt Pegasos World for der er det ikke så voldsomme sklier og da kan gutta kose seg der uten at vi mister de av syne i skliene...
Etterpå så jeg at det er et 5-stjerners hotell så det MÅ jo bare være bra!! Gleder meg masse...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 13:18   #5
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Gleder meg masse for det ser helt himmelsk ut. Håper det er så bra som bildene viser og at maten er tipp-topp. HAr vist bildene til gutta og de sa bare: åh... åh...
Det er jo flere hotell å velge i. Vi har valgt Pegasos World for der er det ikke så voldsomme sklier og da kan gutta kose seg der uten at vi mister de av syne i skliene...
Etterpå så jeg at det er et 5-stjerners hotell så det MÅ jo bare være bra!! Gleder meg masse...

Det er der vi også skal Når reiser dere?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 13:31   #6
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Og der ser jeg du har skrevet høstferien.....Vi reiser i sommer. Skal gi rapport om hvordan det er der.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 13:55   #7
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Har ikke reist med dem, men kjenner eieren og har bare hørt positivt om dem

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:33   #8
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Har ikke vært der selv, men stedattern og familien hennes var der i påsken og det var bare skryt å få! Og de er ganske kresne!! Det var bare positivt fra ende til annen

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:38   #9
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Reiste med Nazar i høst, og det var en utelukkende positiv opplevelse.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:44   #10
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet
 
Ulvhedina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 496
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Vi var på Pegasos World. Helt fantastisk!
Men; trenden med å shanghaie solsenger står sterkt i kurs. Du må opp veldig tidlig.
Maten kan bli ensformig, men jøss, det finnes jo restauranter.
Prøv å komme til buffeten før den starter, lettere å få bord og godt utvalg, kommer du litt nærmere slutten, så har de sluttet å produsere og servere enkelte ting, f.eks frokostpannekaker etc.
Skal dere shoppe, så unngå Side og Alanya. Oppsøk heller litt mindre og mer lokale steder. F.eks. Manavgat. Der er ting ganske mye billigere. Betalte 50 kroner for en "D&G"-bukse. Kjøpte den sommeren-08, brukt den kjempemye og den er like fin. Det finnes faktisk gode og dårlige kopier. Hotellet har veldig mye dårlige kopier i butikkene sine. Kjøpte blant annet puma-joggedresser til ungene. Den i str. 134 krympet til å passe treåringen etter første vask.
Ikke få sjokk over prisene i hotellbutikkene. De er SVINDYRE. Betalte 100 kroner for en flaske shampo og is. Handle heller inn når du kommer inn til byen. Ikke mist noe, selv ikke om du vet at det er verdiløst så kan du ikke stole på Lost&found på hotellet. De "roter" bort sakene og du ser dem aldri igjen. De samler inn mellom 19-20 langs bassengene og da tar de alt.

Servicen på hotellet er fantastisk, stranda og sjøen er ikke noe å skryte av, maten er god, men man blir lei, i det hele tatt hadde vi egentlig en fantastisk tur!

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:45   #11
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet
 
Ulvhedina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 496
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Jeg ser jeg glemte å puste i innlegget over her. :S

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:18   #12
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Jeg ser jeg glemte å puste i innlegget over her. :S

Det gjør ikke noe. Jeg er bare superglad for all info

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 12:33   #13
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Vi var der i sommer! kjempefornøyd!
Alt er lagt til rette for en perfekt ferie med barn. God mat, mye for barna, stor lekepark, barnepass, aktiviteter for barn.
Synes utvalget på mat var bra og variert, egen spesialitet hver kveld i tillegg til det vanlige.
hotelletområdet var utrolig flott!
Minuset er at det ble for mye folk der, ALT for mye folk. Måtte stå opp kl 7 for å få solseng (var ikke lov før), og allerede da var det meste opptatt for folk sto opp i 5 -6 tiden og satt på solsengene til kl ble 7 og de kunne legge fra seg tingene og gå. IRRITERENDE.

Morsomt program på den store scena på kvelden også, der var bl.a Abba og Grease Musical.

Billig var det også. Betalte kun 33 000 for 2 uker, da var vi 2 voksne og 2 barn over 2 år. Da var ALT inkludert, hadde ikke trengt å ta med 1 krone.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 15:24   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Er det virkelig så håpløst å få strandseng ved bassengområdet altså?! Stå opp for å holde av seng? Totalt uaktuellt!!
Er det så fullt fordi det er i sommerferien, tro??

Vi var på et fint anlegg på Kypros siste uken i mai for 2 år siden og det var helt perfekt mht. gjester. Overhode ikke fullt og alltid strandsenger ledige.

Tenkte kanskje det ikke var så trøkk utover høsten og i vår høstferie har vel ikke så mange andre land ferie, vel...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 19:18   #15
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det virkelig så håpløst å få strandseng ved bassengområdet altså?! Stå opp for å holde av seng? Totalt uaktuellt!!
Er det så fullt fordi det er i sommerferien, tro??

Vi var på et fint anlegg på Kypros siste uken i mai for 2 år siden og det var helt perfekt mht. gjester. Overhode ikke fullt og alltid strandsenger ledige.

Tenkte kanskje det ikke var så trøkk utover høsten og i vår høstferie har vel ikke så mange andre land ferie, vel...

Problemet er vel at det er mange tusen gjester på Pegasos World, og ikke nok senger. I tillegg var det mange frekke som booka senger både på stranda og ved bassenget, slik at de var på stranda en stund mens de holdt bassengsenger opptatt til de skulle tilbake dit

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 20:05   #16
Gurli
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 39
Gurli har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Vi reiste for litt over 1 år siden til pegsous world supert hotell, vi var kjmepfornøyd. Hadde ikke problemer med å få solseng men vi lå ikke ved barnebassenget, så mulig det var derfor.

Gurli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 21:22   #17
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet
 
Ulvhedina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 496
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

I høysesongen har Pegasos World 3500 gjester. På disse gjestene skal man dele hva? 100 senger? Det må jo gå galt. I tillegg er ikke stranda så veldig fantastisk pga understrømmer og vind. Mye sand i kasta, for å si det sånn.

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 21:26   #18
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Vi skal til Pegasos World i sommer, og jeg gleder meg vilt.
Den ferien kommer vi virkelig til å trenge, og etter det jeg har hørt om stedet så ser jeg virkelig frem til to uker med sol og bading sammen med mann og barn.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 10:23   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Dere som har bestillt reisen hit, har dere like ukurrant reisetidspunkt som vi har fått?
Husker ikke helt reisen ned men tror det også var på kvelden. Men den var ikke så aller værst, men hjemreisen var rundt klokka 22 med ankomst Gardermoen ved 02-tiden natt til mandag... Jeje. Vi må ta fri på mandagen da...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 10:57   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har reist med Nazar?

Vi har vært der for 2 år siden.Pegasos World.
Kjempefornøyd, bortsett fra de litt ugunstige flytidene. Menellers var alt topp syntes vi.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no