Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ville du reist til London neste uke?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Ville du reist til London neste uke?
Ja, såklart. Uten forbehold 67 57,26%
Ja, men ville unngått tube/tog og folkemengder 34 29,06%
Ja, men ikke downtown 1 0,85%
Nja, det ville jeg vært skeptisk til 5 4,27%
Nei, jeg ville ikke reist 10 8,55%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-17, 22:48   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ville du reist til London neste uke?

Poll kommer

Trusselnivået i London er hevet til høyeste nivå.
Jeg skal på jobbreise med møte og en hotellovernatting downtown tidlig neste uke. Merket at jeg ikke har så lyst. Samtidig så har jeg alltid sagt at jeg ikke skal la meg stoppe. Jeg mener, det bor jo masse mennesker der, og livene deres kan jo ikke stoppe opp ... Er det en bombe med mitt navn på, så er det lite jeg kan gjøre med det ... Osv osv.

Samtidig, så er jobb jobb. Er jeg villig til å ta ekstra risiko?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-17, 23:05   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg skal til London i høstferien med minsten, og er litt engstelig. Men vi drar nok.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-17, 23:51   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg hadde nok reist. Jeg har et par venninner som bor der, om de kan, så kan jeg.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 00:41   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Ja, det ville jeg. Jeg bodde der i 2005, og endret ikke reisevaner da - så tipper jeg ikke hadde gjort det nå heller hvis jeg fortsatt bodde der.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 00:45   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Ja det ville jeg. Skal dit i november og så fremt reisefølget ikke bakker ut så drar vi. Jeg svarte at jeg vil unngå undergrunnen, men kanskje ikke. Når ting kan skje i Oslo og på Utøya kan det skje hvor som helst.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 02:23   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg hadde nok reist om det var en viktig jobbreise, men lysten til å reise til London som turist er ikke på topp nå og har ikke vært det en stund.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 07:19   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Ja, jeg hadde reist uten forbehold. Vi har nær familie som bor der og snakker fortløpende med dem.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 08:23   #8
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg skal delta i et stort halvmaraton i London i begynnelsen av oktober, og satser på at det blir et bra sikkerhetsopplegg.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 09:40   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Har bestilt tur i oktober og kommer til å dra. Vi dropper undergrunn og tar taxi.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 11:21   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har bestilt tur i oktober og kommer til å dra. Vi dropper undergrunn og tar taxi.

Det er nok mulig vi dropper undergrunnen vi og. Jeg får se hvordan det føles når vi kommer dit.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 11:29   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Ja, jeg skal dit selv på jobbreise i november. Unngår helst undergrunnen da, tar heller taxi.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 12:51   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg hadde reist uten å være bekymra, for jeg tenker at sjansen for at jeg skal havne oppi et terrorangrep er så forsvinnende liten at jeg rett og slett ikke orker gå rundt å engste meg for det, jeg nekter å la terrorister påvirke hverdagen min.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 13:43   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg hadde gjenomført planlagt reise. Men jeg synes ikke det er lystig å shoppe og å spise med familien i storby når det er full beredskap. Selv om jeg forstår at det er hverdagen til mange, statistisk sett usannsynlig å bli rammet, og kanskje akkurat det terroristene ønsker. Men svært uvant. Men så er jeg av type observerende, analyserende og reagerer lett.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 17:18   #14
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg ville reist. Ville sikkert vært litt smånervøs på undergrunnen, men ville brukt den uansett.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 20:33   #15
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Helt klart. Sannsynligheten for at noe skulle skje er ekstremt liten.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 21:41   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Ja. Absolutt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 09:37   #17
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg skal til London i november, og det er helt greit.
Men! Frøkna skal dit med venninne i høstferien - alene - for 1. gang, hendelsen gjorde meg ikke mindre bekymret.
Jeg kommer ikke til å nekte dem å dra, men å gi dem noen tips kommer jeg til å gjøre. Jeg følger gjerne UDs reiseråd.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 17-09-17 kl 09:47.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 10:02   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg skal til London i november, og det er helt greit.
Men! Frøkna skal dit med venninne i høstferien - alene - for 1. gang, hendelsen gjorde meg ikke mindre bekymret.
Jeg kommer ikke til å nekte dem å dra, men å gi dem noen tips kommer jeg til å gjøre. Jeg følger gjerne UDs reiseråd.

Har UD kommet med nye reiseråd nå?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 11:11   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har UD kommet med nye reiseråd nå?

De er oppdatert etter 15.9 ja, og de fraråder ikke å reise til London, kun ta visse forholdsregler.

https://www.regjeringen.no/no/tema/u..._uk/id2417495/

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 11:27   #20
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg hadde nok reist om det var en viktig jobbreise, men lysten til å reise til London som turist er ikke på topp nå og har ikke vært det en stund.


Samme her. Jobb ok, ta med barn etc. Nei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no