Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvit kjole på 17. mai?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-12, 14:42   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Hvit kjole på 17. mai?

Ser det litt vel sommerlig ut eller er det helt ok? Den er benhvit, litt sånn Marilyn Monroe-aktig med plass til pupper og med plissert skjørt til under knærne. Den er altså ermeløs så jeg må uansett ha en cardigan over og det kan jo dempe den litt? Og så tenker jeg nude pumps til (og beige trenchcoat over hvis det blir kjølig). Vil det se ok ut, tror dere, eller burde jeg se etter noe mer straight a la drakt eller smalere kjole?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 14:45   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvit kjole på 17.mai?

På 17.mai kan du vel strengt tatt kle på deg akkurat hva du måtte ønske. Som Nordlenning er jeg vant til å kle meg etter vær, så om du føler du ikke fryser ihjel - værsågod. Jeg er way beyond det å kjøpe splitter nye klær til 17.mai.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:39   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit kjole på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Ser det litt vel sommerlig ut eller er det helt ok? Den er benhvit, litt sånn Marilyn Monroe-aktig med plass til pupper og med plissert skjørt til under knærne. Den er altså ermeløs så jeg må uansett ha en cardigan over og det kan jo dempe den litt? Og så tenker jeg nude pumps til (og beige trenchcoat over hvis det blir kjølig). Vil det se ok ut, tror dere, eller burde jeg se etter noe mer straight a la drakt eller smalere kjole?

Det er vel fint det, men det høres steinkaldt ut, spør du meg!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:40   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit kjole på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er way beyond det å kjøpe splitter nye klær til 17.mai.

Jeg også. Det vil si, jeg går i bunad dersom den passer. Hvis ikke, finner jeg bare noe. Ungene får heller ikke nytt til den dagen, de har nok av finklær og dessuten er det alltid så kaldt at de må ha yttertøy utenpå og ull inni...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:42   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit kjole på 17.mai?

Kommer helt an på været. Hvis det blir en av de sjeldnere nasjonaldagene med litt varme, så høres det veldig fint ut. Ofte er det beinkaldt, og da kan et sånt antrekk både kjennes og se for sommerlig ut. Jeg velger ikke antrekk før jeg ser været om morgenen, orker ikke gå og fryse en hel dag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:44   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit kjole på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Kommer helt an på været. Hvis det blir en av de sjeldnere nasjonaldagene med litt varme, så høres det veldig fint ut. Ofte er det beinkaldt, og da kan et sånt antrekk både kjennes og se for sommerlig ut. Jeg velger ikke antrekk før jeg ser været om morgenen, orker ikke gå og fryse en hel dag.

Jeg husker en gang det var 25 grader. :drømmer: Da var det i grunnen litt varmt med bunad.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:46   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit kjole på 17.mai?

Jeg har sett både bare rygger, bare legger og bare mager på 17. mai, heller blåfrosne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:19   #8
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvit kjole på 17. mai?

Vanskelig det med været, ja, selv her i sør kan det være surt og kaldt. Nytt må jeg ha uansett, har faktisk ikke penklær lenger. Har gått ned mye i vekt og absolutt ingenting passer, får kanskje lete videre til jeg finner noe som ikke er fullt så sommerlig.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:24   #9
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvit kjole på 17. mai?

Hvit kjole høres veldig passende ut på 17. mai. (Og det fine med 17. mai er at man kan pynte seg akkurat så mye eller lite man vil! )

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:31   #10
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvit kjole på 17. mai?

Brrrr. Hutre.
Her regner det som regel. Rød regnkåpe, er det passende?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no