Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Boots enda?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 09:07   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boots enda?

Bruker dere vanlige boots enda?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 09:11   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boots enda?

Eg gjer, for eg har nettopp kjøpt mine

Er det ut?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 09:19   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boots enda?

Det er veldig aktuelt med boots fremdeles
I år, i forhold til ifjor, er det nesten ennå flere modeller som er aktuelle, og alle hæltyper er "in" i år

Leste i et moteblad at boots er høyaktuelt som bare det, my epga verdensturneen til Roligs Stones.

Jeg har tre par typiske boots, to Frye og et Michael Kors, og de brukes flitting
Meget behagelig å gå med.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 09:50   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boots enda?

Jeg bruker boots, men jeg ville gjort det uansett om det var på moten eller ikke. Det passer min stil, rett og slett.

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Leste i et moteblad at boots er høyaktuelt som bare det, my epga verdensturneen til Roligs Stones.

nå måtte jeg bare le. Når moten bestemmes av at et over the hill engelsk rockeband går med boots, da er jeg virkelig glad jeg ikke følger moten.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 10-10-06 kl 10:11.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 10:07   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boots enda?

Jeg ser bare ingen som går med det lengre, og jeg har hatt mine i over ett år så...

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:20   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boots enda?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg bruker boots, men jeg ville gjort det uansett om det var på moten eller ikke. Det passer min stil, rett og slett.



nå måtte jeg bare le. Når moten bestemmes av at et over the hill engelsk rockeband går med boots, da er jeg virkelig glad jeg ikke følger moten.

Jeg bruker mine boots også fordi det passer min stil og de er rett og slett veldig gode å ha på

Ang Rolling Stones turne, det er jo nettopp slike "happenings" bla som skaper mote.

Se dette innlegget her

http://www.foreldreportalen.no/forum...read.php?t=849

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:29   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boots enda?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg bruker mine boots også fordi det passer min stil og de er rett og slett veldig gode å ha på

Ang Rolling Stones turne, det er jo nettopp slike "happenings" bla som skaper mote.

Se dette innlegget her

http://www.foreldreportalen.no/forum...read.php?t=849

Det var ikke ment som kritikk av noen og deres grunner til å følge/ikke følge moten. Jeg syns bare Rolling Stones er så passé at da syns jeg ikke moten blir så veldig attraktiv å følge, hvis jeg kan si det sånn. Jeg er veldig klar over hva slags mekanismer i samfunnet som former motebildet, men jeg hadde vel håpet at enda en sliten turné med Rolling Stones ikke var en av dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:26   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boots enda?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det var ikke ment som kritikk av noen og deres grunner til å følge/ikke følge moten. Jeg syns bare Rolling Stones er så passé at da syns jeg ikke moten blir så veldig attraktiv å følge, hvis jeg kan si det sånn. Jeg er veldig klar over hva slags mekanismer i samfunnet som former motebildet, men jeg hadde vel håpet at enda en sliten turné med Rolling Stones ikke var en av dem.

Jeg oppfattet det ikke slik i det hele tatt Glitterchick .
Syntes det er litt morsomt jeg å lese hva som skaper moten.

Ennå mer morsomt er det når 70-80 tallsmoten dukker opp igjen

Bare så synd at det meste jeg hadde er kastet

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:27   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boots enda?

Boots er godt å ha på beina, sånn er det med den saken!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:28   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boots enda?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Boots er godt å ha på beina, sånn er det med den saken!

Nemlig!!!

Elsker alle mine boots og det kan være så ut eller Harry eller hva som helst for min del akkurat det

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:31   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boots enda?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Syntes det er litt morsomt jeg å lese hva som skaper moten.

Det er jeg helt enig med deg i!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ennå mer morsomt er det når 70-80 tallsmoten dukker opp igjen

Ja, det er interessant å se hvor mye raskere moten resirkuleres nå enn tidligere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no