Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva pakker man til storbyferie?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 22:09   #21
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva pakker man til storbyferie?

På så korte ferier passer jeg på å reise med bare håndbagasje, så slipper jeg både drassing på stor koffert og innsjekkings-bagasjeventings-tull. Dermed ville jeg nøyt meg med to par sko, et på og ett i koffert. Det minste i kofferten, sikkert kvelds-skoene da. Så ville jeg tatt ett par bukser og ett skjørt samt overdeler som kunne brukes til begge deler. Jeg ville tatt en cardigan eller liknende som passet til alle overdelene, og som var litt varm i tilfelle det ble kjølig. I tillegg ville jeg tatt med et godt skjerf eller sjal, både til pynt og til kjølige kvelder. Jeg ville valgt en litt penere jakke (f.eks en trench) som passet både på dag og kveld, og som ikke var umulig å bruke selv om det dryppet litt. I kombinasjon med en liten paraply. Jeg har dessuten gjerne med lette tøfler som tar lite plass, hotellgulv er så udelikate synes jeg, men det er godt å få av seg sko til fordel for noe luftigere. Litt lesestoff, og noe man kan surfe på (gjerne telefon eller nettbrett) ved behov for research av restauranter eller severdigheter. Om man har med nettbrett er selvfølgelig e-bøker den enkleste løsningen. Kamera og ladere, toalettsaker og eventuelle medisiner. Greit kart/gps/telefon med google maps er et must. Last på forhånd ned på telefonen app'er for å finne interessante steder i byen man er, f.eks spesifikke guider eller tripadvisor-app.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no