Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Tubeskjørt"

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-12, 21:06   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Tubeskjørt"

Jeg vet ikke om det er riktig navn. Et skjørt som er lagd i elastisk materiale, med elastisk linning, som ser trangt ut men som er godt å gå i fordi det strekker seg.

Hvor finnes sånne i xl tro? Jeg er ingen slank dame, men ofte synes jeg tunikaer og kjoler blir for korte, og savner å ha noe under. Vil ha et skjørt som går til kneet eller litt over. Bare tights synes jeg ser for jentete ut av og til. Og er vidt skjørt under en vid tunika ser jeg ekstra bomsete ut i. Et kroppsnært skjørt under tunika eller langskjorte savner jeg. Litt sommerlige farger hadde vært fint, jeg har funnet 2 svarte, men er så lei av svart.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 23:22   #2
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Tubeskjørt"

Jeg har bestilt et blått jersey skjørt fra www.asos.com.

Hersens tollgrense på 200 kr.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no