Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sultan fra Ikea

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 23:22   #1
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sultan fra Ikea

Jeg og mannen skal ha oss ny seng, men det er så mye å velger mellom at jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne. Jeg har sett på Ikeas nettsider.

Noen som har seng fra Ikea som de anbefaler?


Sist redigert av Bærekraftig : 26-03-08 kl 23:55.
Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 23:46   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sultan fra Ikea

Vi har en Sultan rammemadrass med overmadrass fra Ikea, har hatt den i 8 år nå og er veldig fornøyd. Har en myk og en hard side. Først hadde vi den på to sengebunner som rammemadrass, de siste årene har vi puttet den oppi Hopen seng fra Ikea.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 23:13   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sultan fra Ikea

Vi har madrasser fra IKEA. Jeg er litt midt på treet fornøyd. Vi har springfjærmadrasser, ikke de billigste, men heller ikke de dyreste. Før hadde vi rammemadras, men jeg følte at jeg spratt ut av senga hver gang sambo snudde seg, i tillegg til at jeg syntes den var for "rund" i kantene, og jeg måtte ligge langt inn i senga uten å få følelsen av trille ut.
Nå har vi to madrasser, og det er mye bedre. Eneste jeg syns er irriterende, er at jeg kan høre fjærene inne i madrassen, når jeg rører på meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 01:02   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sultan fra Ikea

Vi har rammemadrasser Sultan fra IKEA, funker som bare det de! Åtte år gamle. Vi har hver vår 90 cm madrass og den beste/tykkeste overmadrassen oppå (felles, 180 bred for å unngå glipe). Hører ingen fjærer og forstyrrer hverandre ikke.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 01:13   #5
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Sultan fra Ikea

Vi ender nok opp med springfjærmadrasser; 90 cm hver og overmadrass på 180 cm. Jeg satser på at det blir bra

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 09:23   #6
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sultan fra Ikea

Svigers har Sultan springmadrasser og Sultan overmadrasser (den tykkeste) på hytta, og selv har jeg akkurat kjøpt Sultan overmadrass til vår seng her hjemme(som er en Jensen Svane-seng).
Jeg må innrømme at jeg ikke sover nevneverdig godt i sengene på hytta, og jeg må også få si at jeg sov mye bedre på den gamle Jensen overmadrassen vi hadde (som jeg ville bytte ut fordi den var over fem år gammel) var mye mer komfortabel. Men mannen (som veier 40 kg mer enn meg) sover nydelig i hyttesengene, og den her hjemme.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 10:58   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sultan fra Ikea

Vi har kontinentalseng fra IKEA (rammemadrass med dobbel madrass + tykk overmadrass) og er storfornøyde. Vi har andre springfjærmadrasser fra IKEA også, og synes alle er like bra. På hybel har vi bla. 140 cm bred springfjærmadrass i Hopen ramme.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no