Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-20, 08:15   #201
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Så kjedelig, Hønni!

Jeg har vondt i hodet for jeg vet ikke hvilken dag på rad. Alt blir så slitsomt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 05-03-20, 09:23   #202
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.720
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Kjipt, Hønni.

Jeg er syk, for det passer liksom så veldig bra nå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 05-03-20, 10:00   #203
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

At jeg stadig kastes ut av systemet på jobb.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 07-03-20, 13:41   #204
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg synes det er utrolig kjipt at den eneste gangen jeg spør om hjelp etter jeg flyttet alene av en venninne, svarer bare med latterfjes og kos deg med monteringen. Synes også at det er gørrkjipt at hun ikke en gang har spurt om vi skal gå en tur, komme ned eller komme på besøk til henne etter bruddet (Jeg har prøvd å spørre flere ganger).
Ja, ja...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 07-03-20, 14:52   #205
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.720
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Fortsatt syk og oppgave innlevering mandag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 07-03-20, 15:16   #206
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Det er dessverre i slike situasjoner en merker hvem som er venner, Trulte. Jeg fikk «ryddet litt i vennelista» etter at jeg flyttet.

I dag irriterer jeg meg over dårlig form, jeg har sovet dårlig og kroppen sutrer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 07-03-20, 16:29   #207
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Gruffetråden #5

I dag var det noen some mente at de kanskje hadde korona og gikk rett inn hovedinngangen på sykehuset... Sånn seriøst, har de ikke fått med seg hva de skal gjøre? Alt dette la personen ut på snap i tillegg.

Fuja er ikke aktiv  
Gammel 09-03-20, 19:22   #208
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

At 15-åringen er en så utrolig dårlig taper i kortspill at hun kjefter, smeller, banner og freser hver gang hun får utdelt det hun kaller "rævva kort" (som tydeligvis er hver runde), og skjeller ut søsknene sine hvis de vinner. #karanteneliv

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 09-03-20, 20:22   #209
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.030
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

At han jeg bor med har mannsen og er drita sur og dramatisk for ingenting.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 09-03-20, 20:55   #210
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Vondt i halsen og begynt å hoste litt

Ikke vert på ferie eller i kontakt med noen med påvist smitte men likevel.. er på dps

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 10-03-20, 11:07   #211
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Ergrer meg over at vi ikke bestilte time før jul hos tannlege. Tannpleier har sagt i flere år at en av våre må ha regulering. Vi må betale alt selv. Kan ikke fatte å begripe at dette går under å være kun av kosmetiske årsaker og ikke noe dekkes.

Isprinsessen er aktiv nå  
Gammel 10-03-20, 11:12   #212
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Det forstår eg, Isprinsessen. Eg las om dette i romjula, heilt tilfeldig på nettavis, og me fekk time 31.desember. Dermed kom poden inn under dei gamle reglane.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 10-03-20, 12:24   #213
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

At det tok halvannen uke før jeg fikk beskjed om at det jeg hadde bestilt, og de hadde det på lager, ikke var å få tak i likevel.
Hvor vanskelig er det å holde orden på varelageret. Flaks at jeg fikk tak i noe et annet sted.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 10-03-20, 22:51   #214
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.030
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe en Snickers på vei hjem fra korpsøvelse i kveld. Drite i kaloritelling og kjøpe akkurat det jeg hadde lyst på. Vel, dumt av meg å legge igjen lommeboka hjemme da.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 10-03-20, 22:53   #215
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg er litt lei meg for hele corona-situasjonen og at påskeferien vår sannsynligvis går fløyten. Vi har bestilt tur til London, og uansett om myndighetene ikke skulle begrense utreise dit, føler jeg det blir feil av oss å dra. Det er bittelitt kjipt at jeg har gått for billigste løsning på hotellet og ikke kan booke om oppholdet, slik at pengene går tapt. Det klarer vi alltids, jeg synes det er verst å gå glipp av selve turen, som var min gulrot for å holde ut fram til sommeren. Jeg hadde gleda meg til å reise med bare mannen, oppleve noe nytt og friske opp litt fagkunnskaper i samme slengen. Vi trenger å sette av litt tid til oss en gang annenhver år. Allikevel synes jeg jo det er viktigere å gjøre det man kan for å begrense spredning og press på både helsevesenet i Norge og NHS i UK, så vi blir nok hjemme.

Ikke blir det hagemesse, heller.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 10-03-20, 22:55   #216
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Omgangssyke!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 10-03-20, 23:43   #217
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Omgangssyke!

Finnes det andre sykdommer?

God bedring

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-03-20, 07:34   #218
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Coronaen har beveget seg til våre nærkontakter, men elevene må fortsatt møte opp. Sikkert for å få beskjed om hjemmeundervisning ....tror vi allerede er kommet til stadium 3 i spredningen. Jeg har milde symptomer, kan derfor være smittet selv.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 18:55   #219
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Alle dei som reiser på hyttene sine her i distriktet og fedrar med seg smitte og drit til kommuner der det framleis ikkje er påvist smitte. Ærlig talt. Snobbedrittsekker.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 19:01   #220
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Enig, Hondacrv.

En tidligere klassevenn som bor i Østfold er hos faren denne helgen og ringte mitt barn for å leke. Totalt uaktuelt. Vi har mye smitte her i sør og han skal ikke ta med seg evt smitte til sin kommune.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no