Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans med høyt liv

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-07, 07:48   #21
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det er jo en viss forskjell på bukser som går til navlen, og de som virkelig har høyt liv.

Det er jo en del bukser nå med høyt liv, men de går jo langt over navlen.

Det er vel mange livhøyder, ikke bare høyt/lavt. Hoftebukser er lave, navlebukser er middelhøye, og de som er enda høyere i livet er vel høye i livet?

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 07:52   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Kan noen vise bilder av denne buksen?

Jeg hat sett noen på VM med masse knapper i front - er det de?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 09:09   #23
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har kjøpt to jeans med høyt liv, og jeg bor i dem. Jeg har lang overkropp, og føler meg ikke vel i hoftebukser som viser rørleggersprekka + litt til ...

Vi skal ikke klones litt da Jeg får litt av din overkropp, så får du litt av mine ben

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 09:32   #24
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Jeg elsker bukser med høyt liv! Kjøpte min første ordentlige høye, og testet positivt noen dager etterpå. Så rakk å bruke buksen en gang

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 09:36   #25
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Det er kjempefine bukser. Men ikke på meg. Jeg har ikke nok midje eller hofter til at den sitter "rett".

Men det er utrolig lekkert på de som kler det!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 11:17   #26
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Jeg må bruke bukser med lavt liv, for ellers må jeg snurpe inn buksene i midjen. Problemet mitt er at jeg rett og slett er for smal rundt livet til å finne noen bukser som passer. Hvis de passer i livet, er de for trange rundt lårene.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 11:44   #27
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg sitter her og humrer. Sannheten er jo at på 90% så er høye liv penere. Jeg har aldri syntes de korte var så veldig kledelige jeg, der det fremhevet den halve centimeteren med overflødig fett. Min halvmeter har jeg ikke prøvd engang.

Det er helt sant.
Liv som slutter rett under navlen er det som passer flest - for lavt og for høyt liv framhever en evt. mage.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 13:03   #28
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Det er kjempefine bukser. Men ikke på meg. Jeg har ikke nok midje eller hofter til at den sitter "rett".

Men det er utrolig lekkert på de som kler det!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 13:49   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Jeg har vært hos VeroModa i dag og kjøpt en slik med høyt liv.
Den satt helt utrolig godt på,virkelig behagelig.
Dessuten var snittet og fasongen finere enn den jeg prøvde igår hos Gina Tricot
Kostet 599,-
Nå skal den bare legges opp litt, var 36" på bena og det er litt langt for meg.

Skal på innflyttingsfest ikveld og da skal jeg ha den på
Jeg kjøpte forøvrig vasket sort.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 13:59   #30
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Angelique: Kan vi få se bilde?

Jeg har bare bukser som er korte i livet. Klarer ikke å se for meg at høyt liv blir pent på meg. Har samme problem som Snill & grei; lange bein.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 14:17   #31
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Angelique: Kan vi få se bilde?

Jeg har bare bukser som er korte i livet. Klarer ikke å se for meg at høyt liv blir pent på meg. Har samme problem som Snill & grei; lange bein.

Jeg vil også gjerne se

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 15:33   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Vil også se. Jeg har lange bein og ikke noe midje... Mulig dette ikke er noe for meg, da...?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 15:48   #33
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Kanskje det blir et bilde etterpå når jeg har pyntet meg ferdig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 16:02   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg sitter her og humrer. Sannheten er jo at på 90% så er høye liv penere.

Ikke på meg iallefall. Jeg må nok være litt rart skapt, for jeg bruker bare bukser som er lave i livet, og de sitter definitivt best. De går rett under navlen, men min navle er nok langt nede. Jeg har ikke midje, men tynne lår og relativt lamge bein i forhold til kroppen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 16:04   #35
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kanskje det blir et bilde etterpå når jeg har pyntet meg ferdig

Ja takk. Jeg har også lyst på bukse med litt høyere liv. Rørleggersprekk på jobb i barnehagen er ikke sjarmerende. Hadde vært greit å kunne bruke vanlige gensere, ikke bare kamuflerende, lange gensere på jobb.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 16:54   #36
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Får man ikke utrolig lang rompe i disse buksene?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 16:58   #37
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Får man ikke utrolig lang rompe i disse buksene?

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 17:03   #38
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Ikke på meg iallefall. Jeg må nok være litt rart skapt, for jeg bruker bare bukser som er lave i livet, og de sitter definitivt best. De går rett under navlen, men min navle er nok langt nede. Jeg har ikke midje, men tynne lår og relativt lamge bein i forhold til kroppen.

Min navle er og lav. OG jeg her ikke midje. Er det en sammenheng!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 17:07   #39
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Ser for meg litt sånn vaktmester'n.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 18:42   #40
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Her er min igjen
Og det er den med knapper foran fra VM.


Sist redigert av Ekkir : 28-10-07 kl 17:50.
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no