Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Crock-pot

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-12, 13:52   #1
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.010
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Crock-pot

Jeg skal kjøpe crock-pot og det står mellom to ulike modeller. (Må handle på Jernia, siden det er der jeg har de hyggelige gavekortene jeg skal bruke.)

5,7 liter

eller

4,7 liter

Jeg holder foreløpig en knapp på den største, ikke minst grunnet timer-funksjonen.

Hva tror dere?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 15:08   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crock-pot

Jeg har den største tror jeg - jeg har hvertfall timer funksjon på den.

Den er unektelig veldig praktisk - men jeg bruker den ikke så mye som jeg burde, mest fordi jeg er dårligst i verden på planlegging. Når (om/hvis osv) jeg kommer igang med ukemenyer skal jeg bruke den masse.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 15:12   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.010
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crock-pot

Ja, det krever vel en viss planlegging. Det er jeg heldigvis ganske god på, så jeg har tro på at crock-poten kan bli min gode hverdagsvenn. Og så elsker jeg slow food.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 22:36   #4
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Crock-pot

Har brukt crockpot gryte i snart to år, kjempe fornøyd

Hvor mange er dere og hva tenker du å bruke den til?

Selv har jeg en stor på 6,5 liter. Veldig grei å lage buljong, supper, lapskaus o.l i. Men kunne gjerne hatt en mindre til typisk kylling (vist jeg ikke skal ha med mye grønnsaker).
Er denne jeg har http://www.kenwoodworld.com/en-int/P...Cookers/CP657/
http://www.pixmania.com/no/no/102726...yte-cp658.html

Jeg har også sett på de som jernia har og ville definitivt valgt den største til mitt bruk.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 22:43   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.334
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Crock-pot

Hadde crock pot da jeg bodde i USA og elsket den, utrolig praktisk. Ønsker meg en nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 22:49   #6
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crock-pot

Har ikke, men ser om den største at "Kokeren rommer et måltid på opptil 6 personer"

Jeg hadde sikkert gått for den største, men henger her litt og ser kunne godt tenkt meg en sånn.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no