Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sjokoladefontene

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-12, 11:14   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sjokoladefontene

Ungen ønsker seg sjokoladefontene til konfirmasjonen. Jeg akter å innfri. ()
Hvor får jeg tak i en sånn? Det er et bittelite selskap.

  Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:23   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladefontene

http://www.sjokoladefossen.no/utleie.html

http://www.sjokoladefest.no/



Utleie iallefall

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:23   #3
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Spørsmålet her er selvsagt "hvor stor"?

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:24   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Eller tenkte du kjøpe?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:26   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Det er til ca ti personer, så den trenger ikke være så stor.
Kan man bruke vanlig melkesjokolade i sånne?

  Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:30   #6
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Aha.
De har de i nesten alle el-butikker og dingsebutikker, og den siste jeg var borti kunne du bruke hva som helst av sjokkis i.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:31   #7
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokoladefontene

http://www.coolstuff.no/Sjokoladefontene

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:32   #8
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Aner ikke om man kan bruke vanlig sjokkis, men jeg var på en fest der de brukte en spesiell trøffelsjokoladetype kjøpt på Smart Club. Den var nydelig, og visstnok spesielt egnet til fontene.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:36   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Smeltet sjokolade som fontenerer (nytt ord. ) som en fantastisk foss, er så nær himmelen jeg noen gang kommer, tror jeg.
Finn en som takler stratos, så skal jeg komme å kvalitetssikre den for deg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:46   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

http://www.coolstuff.no/Sjokoladefontene

Den er fin! Jeg tar en sånn stor en.

  Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 12:36   #11
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den er fin! Jeg tar en sånn stor en.

Jeg ser at reklamen sier at du blir pigg, glad og kåt så du har noe å glede deg til i den konfirmasjonen.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 12:39   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg ser at reklamen sier at du blir pigg, glad og kåt så du har noe å glede deg til i den konfirmasjonen.

Det var litt av en tekst der inne ja!

Sjokoladefontene høres jo helt fantastisk godt ut! Jeg elsker smeltet sjokolade.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 12:41   #13
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg ser at reklamen sier at du blir pigg, glad og kåt så du har noe å glede deg til i den konfirmasjonen.

I tillegg sier de:

Sitat:

Rykter sier også at ulike kroppsdeler fungerer svært godt med sjokoladetrekk som kan slikkes av,

Får håpe gjestene ikke stikker diverse kroppsdeler inn i fontena Kan jo bli et interessant selskap!

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 13:20   #14
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Nuvel.

Men eg fekk lyst på sånn eg også.

http://www.coolstuff.no/Sjokoladefontene#mediaID:2449

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 13:25   #15
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Sjokoladefontene!
Når sender du invitasjonen, sa du?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 13:35   #16
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Smilefjeskonfirmasjon med sjokkisfontene.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 13:41   #17
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokoladefontene

På kakebordet til min brors bryllup stod det to sjokoladefontener. En med melkesjokolade og en med hvit sjokolade. Det så veldig stilig ut med den fargerike frukten ved siden av.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:02   #18
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Eg fekk sjokoladefontene til jul eit år, har brukt den cirka ein gong - det er litt mykje mas om det ikkje er "mange" folk, synes eg. Tipper den blir tatt fram på slutten av barneselskap om eit par års tid

Du treng ganske mykje sjokolade for å fylle systemet (sjekk bruksanvisninga), og den må bli tyntflytande nok - og det blir altså ganske mykje restesjokolade, men den kan jo brukast i brownies etc. Vi prøvde med Rema sin billege mørke kokesjokolade, og det gjekk med 600 g som i grunnen ikkje var flytande nok. Neste gong skal eg bruke ein litt dyrare kvalitet, og tilsette litt delfiafeitt så den flyt betre.

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:13   #19
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokoladefontene

Nabobarna har sånn. Stor stas når de har bursdager. Stratos sjokolade går ikke ann å bruke i den sa mamma´n. Blir visst steinhard av uviss grunn?

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no