Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 09:49   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.451
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Saken er: jeg trenger en "den lille sorte" kjole til lørdag!

Jeg håper dere vakre og kloke damer kan hjelpe meg. Gjerne bilder, priser og utsalgssteder i Oslo

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 11:10   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.451
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Ingen som kan hjelpe meg? Hva med Massimo Dutti for eksempel, pleier ikke det ha slike ting?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 11:12   #3
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Enkelt og greit:
HM: kr. 298,-

Kanskje du kan komme med litt mer info: Prisklasse, kroppsfasong....

__________________
Seiler min egen sjø

Sist redigert av Ginger2 : 02-11-06 kl 11:24.
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 11:20   #4
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Mango: kr. 599,-

kr. 719,-
kr. 1189,-
kr. 659,-

De har mange flere. Sjekk www.mangoshop.com

__________________
Seiler min egen sjø

Sist redigert av Ginger2 : 02-11-06 kl 11:25.
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 11:34   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Oasis har ofte mye lekkert sort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 11:50   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.451
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Tusen takk for svar og fine bilder. Skal kikke mer på det dere har lagt ut. Ser at jeg var litt lite presis, ja. Men jeg bruker ca 36/38 og er 1,65 høy.

Prisklasse er ikke så nøye egentlig. Hvis jeg finner den perfekte kjolen med klassisk snitt som jeg kan bruke i mange år, er jeg villig til å betale det det koster (kanskje maks 2000). Har den "motesnitt" slik at den ikke er så kul neste år vil jeg ikke betale så mye mer enn 5-600 for den.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 19:24   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Oasis har ofte mye lekkert sort.

Jeg hadde denne kjolen på netthinnen etter å ha lest innlegget, og gleden var stor da jeg fant den på Oasis i Grensen. Den er enda finere i virkeligheten enn på bildet. Skikkelig 50-tallsfasong. Jeg er så inderlig fornøyd.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 19:37   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg hadde denne kjolen på netthinnen etter å ha lest innlegget, og gleden var stor da jeg fant den på Oasis i Grensen. Den er enda finere i virkeligheten enn på bildet. Skikkelig 50-tallsfasong. Jeg er så inderlig fornøyd.

Så flott! Jeg er glad jeg kunne være til hjelp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:40   #9
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Se på Coast (ved Rådhuspassasjen og i krysset Josefinesgate/Hegdehaugsveien). Litt dyrere prisklasse, men akk så mye fint! De har nok helt sikkert en enkel, sort kjole. Se forøvrig på www.coast.com

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 00:53   #10
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Se på Coast (ved Rådhuspassasjen og i krysset Josefinesgate/Hegdehaugsveien). Litt dyrere prisklasse, men akk så mye fint! De har nok helt sikkert en enkel, sort kjole. Se forøvrig på www.coast.com

Jepp, skulle til å skrive det selv. Så en lekker svart strapless kjole der i silke med "tyllbånd" over brystet som knyttes bak på ryggen. Rålekker! Som så mye annet der

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 08:39   #11
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Se på Coast (ved Rådhuspassasjen og i krysset Josefinesgate/Hegdehaugsveien). Litt dyrere prisklasse, men akk så mye fint! De har nok helt sikkert en enkel, sort kjole. Se forøvrig på www.coast.com

Linken fører til Timeshareleiligheter!
Prøvde også coast.no - og det er en side om fisk! (bare til informasjon) :hihi:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 09:05   #12
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Kan det være denne?

http://www.coast-stores.co.uk/site.htm

Passer alle med kropp som utstillingsdukker, ute hode ...

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 10:11   #13
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjeeeelp! Trenger en "lille sorte" til lørdag!

Opprinnelig lagt inn av Mumriel, her.

Kan det være denne?

http://www.coast-stores.co.uk/site.htm

Passer alle med kropp som utstillingsdukker, ute hode ...

Oj!!!! Her må jeg ta en tur (tiltross for at jeg har hode)!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no