Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 18:51   #41
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Må snart finne meg en ignoreringstast til denne type tråder.

Da er vi to

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:36   #42
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Da er vi to

Jeg må bare få jakken min i posten først, så blir jeg med dere!

Jeg har bestilt fra Mads og Mille, noen som har gjort det og kan fortelle meg hvor lenge dere måtte vente på pakken?
Jeg holder på å dø av spenning her, løper til postkassen hver dag og går like skuffet tilbake!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 00:20   #43
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg må bare få jakken min i posten først, så blir jeg med dere!

Jeg har bestilt fra Mads og Mille, noen som har gjort det og kan fortelle meg hvor lenge dere måtte vente på pakken?
Jeg holder på å dø av spenning her, løper til postkassen hver dag og går like skuffet tilbake!

Sidst jeg bestilte noe fra Danmark lå det i tolden i 2 uker. Har M&M allerede skrevet, at de har sendt pakken av gårde ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 13:17   #44
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Sidst jeg bestilte noe fra Danmark lå det i tolden i 2 uker. Har M&M allerede skrevet, at de har sendt pakken av gårde ?

Ja de skrev at de sendte den forrige tirsdag. Den ligger sikkert og slenger på tollen her ja! De bruker jo evigheter!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 13:22   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Nå venter jeg på den vidunderlige 223A, og den bestilte jeg i str. 3.

Den har jeg Har den på meg nå. Det er ensten så jeg sover med den, den er så herlig!

Jeg bestilte via den kjempehyggelige Helena på Folkart.se, og betalte 1351kr inkl frakt. Var det attpåtil svenske penger, montro?

Utrolig god service på folkart.se, hun bestilte inn 223 A, enda de egentlig ikke hadde den. Skal definitivt handle mer der. Jeg bestilte den 6.11 og fikk den 9.11.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 13:51   #46
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Den har jeg Har den på meg nå. Det er ensten så jeg sover med den, den er så herlig!

Jeg bestilte via den kjempehyggelige Helena på Folkart.se, og betalte 1351kr inkl frakt. Var det attpåtil svenske penger, montro?

Utrolig god service på folkart.se, hun bestilte inn 223 A, enda de egentlig ikke hadde den. Skal definitivt handle mer der. Jeg bestilte den 6.11 og fikk den 9.11.

Det var jammen raskt ekspedert! Så bra!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:22   #47
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg bestilte via den kjempehyggelige Helena på Folkart.se.

Hun er helt utrolig. Skulle kjøpe kjole av en annen designer, og de var dessverre utsolgt for den. Men hun ga meg link til en annen webside som hadde kjolen. Det kaller jeg service! Kommer garantert til å handle der så ofte muligheten byr seg.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:16   #48
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.450
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Da er vi to

Jeg bare venter på den første tråden med "Odd Molly treff på Sandvika storsenter" etter modell fra NM og Buggiseierne på barnevognforumet.

Eller kanskje ikke ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:17   #49
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg bare venter på den første tråden med "Odd Molly treff på Sandvika storsenter" etter modell fra NM og Buggiseierne på barnevognforumet.

Eller kanskje ikke ...

Jo da, det har vi jo allerede diskutert

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 23:43   #50
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.450
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

OK da - jeg gadd ikke lese hele tråden

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 17:02   #51
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg tenkte i hvert fall paa denne da jeg snakket om FP-uniform i en annen traad:


De har på Madonna i Asker,og de sender

Tlf:66795100

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no