Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 01:53   #1
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Jeg drømmer enda om den nydelige jakken som har blitt rene FP-uniformen her inne!
Er den å oppdrive i Oslo, eller må den bestilles? Hva er billigst? Hvis jeg bestiller den fra Danmark så må jeg vel betale en del i "toll og tull" også? Eller lønner det seg å kjøpe den i Oslo? Event. få butikken til å bestille den hvis det går?

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 04:31   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Er det skinnjakken som er den s.k. FP-uniformen?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 04:52   #3
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Jeg tenkte i hvert fall paa denne da jeg snakket om FP-uniform i en annen traad:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 08:00   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Jeg har den ikke (har mange andre O.M. strikkejakker), men den er virkelig rålekker.
Vet ikke hvem som kan ha den igjen jeg.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 09:04   #5
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Den har ikke jeg fått med meg, den er var jo nydelig.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 11:01   #6
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg tenkte i hvert fall paa denne da jeg snakket om FP-uniform i en annen traad:


Ja det var denne jakken jeg også tenkte på som FP-uniform!
Den er nydelig og jeg MÅ ha den!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 11:09   #7
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Denne var også kjempefin! Fant den på denne nettsiden;

http://www.shopgirl.no/product_info....roducts_id=420

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 11:39   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Den var jo ikke helt ulik min, de minnet om hverandre ihvertfall

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 11:57   #9
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den var jo ikke helt ulik min, de minnet om hverandre ihvertfall


Din var mye finere! Nydelig!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:22   #10
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Ja det var denne jakken jeg også tenkte på som FP-uniform!
Den er nydelig og jeg MÅ ha den!

Denne kjøpte jeg i går. Tok med meg begge barna på OM-jakt på Majorstua (rene risikosporten) og det var denne som ble med hjem

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:46   #11
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Denne kjøpte jeg i går. Tok med meg begge barna på OM-jakt på Majorstua (rene risikosporten) og det var denne som ble med hjem

Heldigris! Hadde de en til? Tror jeg må ha str.2 ? Jeg bruker str. 38/40 til vanlig.
Hvor mye måtte du gi for den?

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:51   #12
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Heldigris! Hadde de en til? Tror jeg må ha str.2 ? Jeg bruker str. 38/40 til vanlig.
Hvor mye måtte du gi for den?

De hadde den i brunt i str 2 og 3, og da jeg spurte om de hadde andre farger så fant hun den i blått til meg. Om hun hadde flere igjen i blått vet jeg ikke. Betalte 1350,- hos Gizmo.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:54   #13
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

De hadde den i brunt i str 2 og 3, og da jeg spurte om de hadde andre farger så fant hun den i blått til meg. Om hun hadde flere igjen i blått vet jeg ikke. Betalte 1350,- hos Gizmo.

Takk for info!
Spørs om ikke jeg tar en liten tur til Gizmo i morgen ja! Kan nesten ikke vente!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 13:06   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Heldigris! Hadde de en til? Tror jeg må ha str.2 ? Jeg bruker str. 38/40 til vanlig.
Hvor mye måtte du gi for den?

Tror 2 holder i massevis da, med mindre du har veldig lange armer. Jeg er 42, av og til 44, og 3 passer meg med et nødskrik (store pupper, lett for at det spriker i lukkingen foran). Min også er fra Gizmo!

Har på meg min as we speak. Den er så deilig! Men den er veldig åpen i halsen altså, så det kan være greitt å tenke på noe å ha inni.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 14:10   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Denne var også kjempefin! Fant den på denne nettsiden;

http://www.shopgirl.no/product_info....roducts_id=420

Denne var jo bare heeeeeeeeeeeelt nydelig og helt meg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 18:10   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Merker jeg er helt outsider her på motesidene jeg. Syntes de uniformene var en smule gammelmodige. *ikke bank meg*

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 18:50   #17
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Den nydelige blå jakka skulle jeg også gjerne hatt

Den til Miss Norway også var nydelig Skulle bare vært blå detaljer i steden for brune, da hadde den våre helt smaskens.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 20:22   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Den til Miss Norway også var nydelig Skulle bare vært blå detaljer i steden for brune, da hadde den våre helt smaskens.

Hvis det er den hvite tunikaen med sløyfebånd rundt livet du mener, så ER faktisk alle broderiene og detaljene mørkeblå! Silkesløyfen er det eneste som er brunt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:32   #19
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Merker jeg er helt outsider her på motesidene jeg. Syntes de uniformene var en smule gammelmodige. *ikke bank meg*



Ikke min stil heller ...

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:35   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den var jo ikke helt ulik min, de minnet om hverandre ihvertfall

Liker i grunnen denn ebest, selvom jeg ikke er tunika menneske
Den andre har for mange broderier etter min smak

Sikkert utrolige deilige

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no