Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 21:39   #21
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Hvis Gizmo er utsolgt:

Jeg så "uniformen" i blå hos Madonna i Asker til en 1200-1300 kr., og i brunt til 1500 kr. hos Nadine på Sandvika Storsenter.

Jeg er vanligvis en str. 40-med-apearme-og-brede-skuldre-og-80D-pupper foroven, og kjøpte en OM cardigan (denne "China Blue" som er blå med lilla-hvit mønster og blå sløyfe langs halsen) i str. 3. Måtte sy den igjen foran, fordi den viste undertrøye når jeg drejede overkroppen.

OM-blusen som jeg kjøpte i str. 2 har allerede mistet 2 knapper på ryggen selv om den ikke sitter stramt foroven.

Nå venter jeg på den vidunderlige 223A, og den bestilte jeg i str. 3.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:01   #22
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tror 2 holder i massevis da, med mindre du har veldig lange armer. Jeg er 42, av og til 44, og 3 passer meg med et nødskrik (store pupper, lett for at det spriker i lukkingen foran). Min også er fra Gizmo!

Har på meg min as we speak. Den er så deilig! Men den er veldig åpen i halsen altså, så det kan være greitt å tenke på noe å ha inni.

Jeg har ganske korte armer, så da passer sikkert str.2 best ja
Sikkert greit å ha noe innenfor nå ja, som det begynner å bli kaldere ute.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:07   #23
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hvis Gizmo er utsolgt:

Jeg så "uniformen" i blå hos Madonna i Asker til en 1200-1300 kr., og i brunt til 1500 kr. hos Nadine på Sandvika Storsenter.

Jeg er vanligvis en str. 40-med-apearme-og-brede-skuldre-og-80D-pupper foroven, og kjøpte en OM cardigan (denne "China Blue" som er blå med lilla-hvit mønster og blå sløyfe langs halsen) i str. 3. Måtte sy den igjen foran, fordi den viste undertrøye når jeg drejede overkroppen.

OM-blusen som jeg kjøpte i str. 2 har allerede mistet 2 knapper på ryggen selv om den ikke sitter stramt foroven.

Nå venter jeg på den vidunderlige 223A, og den bestilte jeg i str. 3.

Kom meg aldri til Gizmo i går, men nå har jeg bestilt den blå "FP-uniformen" gjennom Mads & Mille fra Danmark. Ser ut som de er tomme for str.2 nå, men hun hadde holdt av en for meg forrige uke. Nå gleder jeg meg til pakke i posten!

http://madsogmille.dk/?side=maerker&id=94

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:38   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tror 2 holder i massevis da, med mindre du har veldig lange armer. Jeg er 42, av og til 44, og 3 passer meg med et nødskrik (store pupper, lett for at det spriker i lukkingen foran). Min også er fra Gizmo!

Har på meg min as we speak. Den er så deilig! Men den er veldig åpen i halsen altså, så det kan være greitt å tenke på noe å ha inni.

Jeg bestilte str 3, siden det var den eneste de hadde igjen. Jeg bruker vanligvis str 40, noen ganger også 38, tror ikke jeg har noe i 42.

Str. 3 passet veldig bra, jeg ville ikke kjøpt den mindre. Den er helt på nippet til å sprike litt akkurat over puppene, selv om den er romslig ellers.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:56   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den var jo ikke helt ulik min, de minnet om hverandre ihvertfall

Og denne har du bestilt hvor? Og er den trang over puppene?...ser litt slik ut synes jeg, ettersom slike "utstillingsdokker"sjelden har mye puppestyr å skryte av...

Blir gal om jeg snart ikke får bestilt noe assa.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."

Sist redigert av Elin : 07-11-06 kl 19:59. Årsak: Tilleggsspørsmål
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:17   #26
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Elin, jeg kan tilslutte meg skrytet om servicen hos www.folkart.se ved Helena. Spørg henne, og hun vil kunne fortelle deg alt om toll, str., og modeller som hun evt. kan bestille hjem til deg ! Hun besvarer e-post på dagen. Også er hun noe rimeligere enn de norske butikker.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:24   #27
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Kan nok en gang skryte av Helena hos folkart, ja. Sendte henne mail i helgen med spm om skinnjakken og i går fikk jeg først svar om at hun skulle maile meg senere fordi Odd Molly-menneskene satt i møte. Så fikk jeg mail om at hun kunne skaffe den for meg

Jeg spurte om hun hadde merket spesiell pågang fra Norge den siste tiden og røpet at både Angelique og jeg hadde snakket varmt på et forum om hennes gode service Hun svarte at hun hadde lurt litt på hva som foregikk om dagen mht alle de norske kundene og ble veldig glad for at vi var så fornøyd med henne.

(Kanskje vi skal forhandle fram en FP-rabatt?? )

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:27   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Elin, jeg kan tilslutte meg skrytet om servicen hos www.folkart.se ved Helena. Spørg henne, og hun vil kunne fortelle deg alt om toll, str., og modeller som hun evt. kan bestille hjem til deg ! Hun besvarer e-post på dagen. Også er hun noe rimeligere enn de norske butikker.

Takk! Men jeg finner jo ingen av de tingene jeg vil ha der, sånn som denne:


__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:28   #29
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Jeg satser på lottogevinst til helgen, så jeg kan bestille masse Odd Molly-tøy. :veldiglettpåvirkelig:

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:01   #30
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

[quote=Elin;90998]Takk! Men jeg finner jo ingen av de tingene jeg vil ha der, sånn som denne:

Men det er bare å maile henne. Hun har nå skaffet meg både en strikkejakke, skinnjakke og skjerf som hun egentlig ikke har på nettshopen

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:12   #31
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Jeg stemmer for et eget underforum som heter Angeliques Odd Molly-hjørne.
Mye enklere å finne fram når jeg vil sikle litt mer på disse nydelige klærne jeg for tiden ikke har råd til

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:21   #32
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg bestilte str 3, siden det var den eneste de hadde igjen. Jeg bruker vanligvis str 40, noen ganger også 38, tror ikke jeg har noe i 42.

Str. 3 passet veldig bra, jeg ville ikke kjøpt den mindre. Den er helt på nippet til å sprike litt akkurat over puppene, selv om den er romslig ellers.

:angst: Håper ikke jakken i str.2 som ble sendt meg fra Danmark i dag, er for liten!
I så fall blir det vel ikke noe problem å få solgt den her inne!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:24   #33
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

:angst: Håper ikke jakken i str.2 som ble sendt meg fra Danmark i dag, er for liten!
I så fall blir det vel ikke noe problem å få solgt den her inne!

Mulig jeg kan hjelpe deg da altså! :snartlønning:

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:27   #34
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Mulig jeg kan hjelpe deg da altså! :snartlønning:


__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:43   #35
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Tror ikke det blir noe stort problem nei

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:28   #36
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg tenkte i hvert fall paa denne da jeg snakket om FP-uniform i en annen traad:

Svar fra Helena, Folkart:

Sitat:

Hej Pelen!


Jag har nu fått tag på Odd Molly kontoret och tyvärr är din kofta slut i lager.


Bästa hälsningar
Helena

:leiseg:

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 19:06   #37
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Svar fra Helena, Folkart:

Sitat:
Hej Pelen!


Jag har nu fått tag på Odd Molly kontoret och tyvärr är din kofta slut i lager.


Bästa hälsningar
Helena

:leiseg:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:28   #38
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Jeg så uniformen på Madonna idag, til 1350 kr. De hadde en masse andre OM-ting også.

Liker bare ikke kjøpepresset som man blir utsatt for i denne butikk...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 21:44   #39
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Pelen, de har den her: http://madsogmille.dk/?side=maerker&id=94
Ser ut som det er kun str 1 da.
Men de har veldig mye annet fint
Det er noen uker siden, men jeg så den også hos Nadine på Sandvika Storsenter.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 22:30   #40
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den jakka som har blitt FP-uniform. O.M.

Må snart finne meg en ignoreringstast til denne type tråder.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no