Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppinglivstegn ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 23:25   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Blunk

Shoppinglivstegn ...

Endelig er Odd Molly klærne på plass i skapet i nyhuset
Skal sove her for første gang i natt og nå er vi helt gåene.
Jeg har rett og slett møkkvondt i bena og kroppen

Jeg har ikke shoppet mye i det siste, men skal på IKEA grytidlig imorgen
Skal kjøpe skyvedørsgarderobe ,knagger og en bokhylle til.
De var tomme i går for den jeg skulle ha.

Men ... har shoppet Odd Molly strkkejakken og skjørtet er på vei tilNorge

Det morsomste var midt under det verste stresset i dag, ringte innehaveren av min yndlingsbutikk Cara meg for å fortelle at de hadde fått inn masse Ella Moss klær.Må ta en ørliten tur vel
JA og jeg klarte å kjpe en par RÅlekre koksgrå ankelboots fra TopShop i London



Skulle du tro du var synsk Muad'Dib ... eller har du vært innom Cara

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 07-11-06 kl 23:35.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 23:34   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppinglivstegn ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det morsomste var midt under det verste stresset i dag, ringte innehaveren av min yndlingsbutikk Cara meg for å fortelle at de hadde fått inn masse Ella Moss klær.Må ta en ørliten tur vel
JA og jeg klarte å kjpe en par RÅlekre koksgrå ankelboots fra TopShop i London

Skulle du tro du var synsk Muab'Dib ... eller har du vært innom Cara

Hehe, nei, men jeg skal til systuen rett overfor senere i denne uke, titter vel inn hos Cara på vei hjem . Hun har vel lurt på hvorfor du ikke hadde vist deg/sendt Ine i flere dager... Hvorfor har hun ikke ringt til MEG ? Jeg er tydeligvis ikke noen A-liste kunde ennå.

Spennende at dere er flyttet inn i det nye ! Hva synes Max og katten ?

De der støvlettene ser altså veldig det samme ut som de Steve Madden støvletter som jeg kjøpte av deg for et par måneder siden !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 23:39   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppinglivstegn ...

Ine er skikkelig opptatt også vet du, flytter for mammaen sin gullet mitt.
Hun er bare utrolig flink.
Har kjørt flere flyttelass alene og har ordnet absolutt hele rommet til broren sin.
Og så har hun bursdag imorgen, 19 år.
Da skal vi gjøre stor stas på henne, lille store jenta mi.

Har kjøpt noe hun virkelig ønsker seg , og jeg gleder meg til å gi henne det.

JA de er ganske like de Steve Madden, de var så utrolig lekre, men hælen var for høy for den ødelagte ryggen min.
Disse er lavere.
Skal prøve å få min kjære som ikke kommenterer noensinne, aldri, mine kleskjøp, til å svippe nedom på tur hjem fra IKEA imoregn
Ikke engang da jeg bar inn par etter par etter par med boots i dag sa han et lite pip ...

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 23:59   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppinglivstegn ...

Idag hentet jeg forøvrigt Frye-bootsene som du kjøpte hos Cara og solgte til Zip, som ikke kunne få foten nedi. Nydelig materiale og finish . Med mye besvær kom jeg igjennom skaftet, og da sat de perfekt ! Kommer vel bare til å bruke dem med nylonstrømper eller ingenting i første omgang.

Mr. Dib spottede min nye OM-genser samt de nye Frye-boots idag. Smilte bare vennligt han , og nevnte ingenting om noen shopping-karantene.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 00:06   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppinglivstegn ...

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Idag hentet jeg forøvrigt Frye-bootsene som du kjøpte hos Cara og solgte til Zip, som ikke kunne få foten nedi. Nydelig materiale og finish . Med mye besvær kom jeg igjennom skaftet, og da sat de perfekt ! Kommer vel bare til å bruke dem med nylonstrømper eller ingenting i første omgang.

Mr. Dib spottede min nye OM-genser samt de nye Frye-boots idag. Smilte bare vennligt han , og nevnte ingenting om noen shopping-karantene.

Min ble brutt et par dager etter at jeg påla meg selv den

De Frye bootsene blir bedre eterhvert som du bruker de
HAr et par i slitt hvit, og de varlitt trange over vristen i starten, men nå er de nydelige

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 08:01   #6
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppinglivstegn ...

De støvlettene var lekre, Angelique!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 19:54   #7
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppinglivstegn ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

JA og jeg klarte å kjpe en par RÅlekre koksgrå ankelboots fra TopShop i London



Skulle du tro du var synsk Muad'Dib ... eller har du vært innom Cara

Har Top Shop nettbutikk?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no