Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-16, 21:43   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.886
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Frem til nå har jeg brukt VPN for å se amerikansk Netflix. Det se ikke ut til å være mulig lengre, så jeg ser meg om etter andre løsninger.

Fant frem til noe som heter Unlocator, som etter sigende skulle funke, men jeg får ikke det heller til å virke (ikke engang med dere nye Beta DNS). Noen som har fått det til?

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 21:45   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Nope, men jeg gav opp da de stoppet unblock-us.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 21:48   #3
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Nei. Jeg har prøvd diverse varianter uten å få det til, nå har jeg resignert (tror jeg).

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 22:08   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.886
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Det virker ikke lovende

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 22:20   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Jeg har lest at man må kjøpe dedikert ip på vpn for å få det til nå, men har ikke prøvd selv.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 22:47   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Jeg fulgte en oppskrift vi fant her inne, den virker enda.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 22:48   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.886
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg fulgte en oppskrift vi fant her inne, den virker enda.

Husker du hvilken oppskrift?

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 23:13   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Min virket til i går, da var det slutt. Vi har unblock us.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 23:46   #9
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Kan det være derfor netflix restarter på apple-tv hele tiden??

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 00:22   #10
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Har VPN (Hide My Ass) og det fungerer fortsatt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 01:00   #11
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Ser ut som det fungerer med Freedome på iPaden min.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 01:07   #12
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Unblock-us har så langt fungert uten problemer for meg, og Netflix har også vært i bruk siste uke. Det er mulig det spiller rolle at jeg faktisk har amerikansk abonnement, ikke norsk, og at jeg ikke bytter mellom land, men alltid har Netflix satt til USA. Men jeg tror egentlig ikke Netflix sjekker det, så jeg antar at Unblock-us stort sett har dette under kontroll nå. Netflix er neppe interessert i å bruke mer penger enn nødvendig på dette våpenkappløpet, og hvis oppfatnignen nå er at Netflix effektivt sperrer for bruk av DNS-hack og VPN, så gjør neppe Netflix noe mer med saken, enten det stemmer eller ikke, før noen av rettighetshaverne begynner å rasle med sablene igjen.

Ben "region free" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 01:34   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Jeg fikk det faktisk til med Astrill nå. Prøvde først med en server som ikke fungerte, men den neste jeg prøvde funket. Blir spennende å se om det kommer til å fungere fremover.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 07:08   #14
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

www.hola.com - Funker fint fremdeles.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 09:42   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.886
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Godt å høre at det faktisk fremdeles er mulig Nå fikk jeg Unlocator (som jeg antar er en liknende tjeneste som unblock-us) også til å virke.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 10:05   #16
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Unblock-us har så langt fungert uten problemer for meg, og Netflix har også vært i bruk siste uke. Det er mulig det spiller rolle at jeg faktisk har amerikansk abonnement, ikke norsk, og at jeg ikke bytter mellom land, men alltid har Netflix satt til USA. Men jeg tror egentlig ikke Netflix sjekker det, så jeg antar at Unblock-us stort sett har dette under kontroll nå. Netflix er neppe interessert i å bruke mer penger enn nødvendig på dette våpenkappløpet, og hvis oppfatnignen nå er at Netflix effektivt sperrer for bruk av DNS-hack og VPN, så gjør neppe Netflix noe mer med saken, enten det stemmer eller ikke, før noen av rettighetshaverne begynner å rasle med sablene igjen.

Ben "region free" Murphy

Vi byttet mellom norsk og amerikansk, eller hadde norsk på noen enheter og amerikansk på noen, og det fungerte overhodet ikke på unblock-us, så jeg gav opp.

Kan være jeg gjør nye forsøk til høsten, nå som sommeren nærmer seg ser vi mye mindre på tv, så det er ikke noe savn.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 10:12   #17
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Jeg har jo un-blockus på appletvn, for jeg bruker jo også amrikansk itunes. Så jeg kan liksom ikke fjerne den.
Men hvordan skal jeg få netflix til å funke da?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 17:02   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Jeg savner amerikansk Netflix.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 17:56   #19
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Amerikansk Netflix - Noen som fremdeles får det til å funke?

Jeg får det til å virke ved å teste litt ulike servere. Tror det er litt katt og mus mellom vpn leverandørene og Netflix.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no