Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke ankelstøvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-16, 21:38   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilke ankelstøvletter?

Jeg trenger et par svarte ankelstøvletter som skal brukes mest innendørs på (kontor)jobb. De må være gode å gå i, men jeg skal vanligvis ikke gå kilometervis på asfalt med dem, liksom. Skal brukes både til olabukse og kjole.

Har lyst på Acne Pistol, men synes de er for dyre (over 3000) - omtrent halvparten er greit. Legger ved bilde av Pistol for å vise litt stilen jeg ser for meg. Ganske enkle/nøytrale, klassiske, med relativt høy hæl.

Jeg rekker ikke å gå rundt og prøve så mye i butikker, og må ha dem før jul. Er det noen som kan anbefale noen?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg acne.jpg (6,0 KB, 59 visninger)
Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 22:18   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Jeg synes Sixty seven har gode sko til jobb-bruk, gode såler og ikke for dyre. https://www.brandos.no/sko/sixtyseven

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 22:42   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Wonders er gode;
https://lillevinkelsko.no/skoletter/wonders/i-3266-00

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 22:51   #4
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Jeg synes disse fra ecco er veldig gode. Og faktisk noen jeg kan gå i hele dagen til tross for at jeg er lite vant med høye hæler.
http://shopeu.ecco.com/no/no/ecco/sh...3728?navId=192

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 23:14   #5
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Jeg har Gabor og det er virkelig gode sko selv for en litt amatør-høy-hæl-person som meg. Jeg har ikke de på bildet, men noen semska og er veldig fornøyd! http://images.crichtonshoes.co.uk/im...7-79089100.jpg

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-16, 00:18   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Jeg har også sko fra ecco, og de er veldig gode å gå i. Mine syns jeg er litt for vide i skaftet, slik at det ikke ser helt optimalt ut med skjørt eller halvtrang bukse som verken går inni eller utenpå. Men de Vixen linket til så ut til å løse det problemet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-16, 02:30   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Mulig jeg har samme ankelstøvletter som morgana. Har semsket ankelstøvletter fra Gabor. Veldig gode å gå i. Tror helen er 4-5cm.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-16, 13:11   #8
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Wonders er gode;
https://lillevinkelsko.no/skoletter/wonders/i-3266-00

Disse er verdens beste!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-16, 16:07   #9
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Jeg kjøpte nylig disse fra Ecco, etter å ha forelsket meg totalt da jeg prøvde dem. Det er de mest komfortable høyhælte skoene jeg noensinne har hatt på foten, skinnet er hanskemykt, og de har god demping så jeg ikke får vondt under tåballen, og jeg kunne tenkt meg et par med lavere hæl, også.

Jeg har flere varianter fra Wonders, men disse er milevis foran når det gjelder komfort.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-16, 22:08   #10
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg kjøpte nylig disse fra Ecco, etter å ha forelsket meg totalt da jeg prøvde dem. Det er de mest komfortable høyhælte skoene jeg noensinne har hatt på foten, skinnet er hanskemykt, og de har god demping så jeg ikke får vondt under tåballen, og jeg kunne tenkt meg et par med lavere hæl, også.

Jeg har flere varianter fra Wonders, men disse er milevis foran når det gjelder komfort.

Rålekre!! Litt tynn hæl, eller funker det bra, dvs er de stødige? Regner med der er gummi i undersålen?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-16, 23:00   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Rålekre!! Litt tynn hæl, eller funker det bra, dvs er de stødige? Regner med der er gummi i undersålen?

Jeg har bare brukt dem en gang hittil, men de virker solide. Det er gummi i sålen, og en slags innebygd demping, samt at skinnet er utrolig mykt, nesten som en god skinnhanske, så tærne ikke kommer i klem. Jeg er offisielt forelsket i et par sko.

Forresten løy jeg visst, for det er disse jeg har, som er litt lavere over ankelen. Perfekt til kjoler og skjørt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 11:03   #12
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Jeg ser at det er flere som linker til Ecco. Jeg kjøpte disse i fjor, og de er gode på foten.

http://no.ecco.com/no-no/ladies/prod...b-263113-51052

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 17:52   #13
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Tusen takk for mange forslag!

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg synes Sixty seven har gode sko til jobb-bruk, gode såler og ikke for dyre. https://www.brandos.no/sko/sixtyseven

Hvordan er høyden og kanten på disse med tanke på skjørt/kjole, mon tro?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 18:47   #14
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Spørs hvilken modell du tenker på, jeg tror jeg har disse og de er smale. Har hatt et par med hæl også, de var også smale, men noen ser jo ut til å være videre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0572.jpg (20,0 KB, 18 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 18:56   #15
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Debbie har jo forresten gode jobbstøveletter, men de synes jeg er videre.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 20:00   #16
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Unisa har gode sko. Noen har veldig høy hæl, men med platå så går jeg mer enn gjerne en hel dag i dem på jobb (kontorjobb)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 22:57   #17
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Jeg sverger til Sixtyseven sine ankelstøvletter og har dem i tre forskjellige høyder:

Lave:


6 cm-hæl:


7 cm-hæl:


De laveste og de på 6 cm har jeg trasker i storbyer med, mens de litt høyere bruker jeg til og fra jobb, på jobb og slikt. Har brukt dem til både bukser og skjørt.

Lille Vinkel Sko er min favoritt av skobutikker og de har stort utvalg i skoletter; både fra Sixtyseven og andre merker; deriblant Wonders.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 23:46   #18
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Jeg bestilte med disse i går (halv pris på lille vinkels julekalender), er spent på hvordan de er. https://lillevinkelsko.no/skoletter/...a/tova-00-sort

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-16, 09:59   #19
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Jeg fikk dratt meg avgårde til en butikk likevel, det er litt risky å kjøpe sko på nett, synes jeg (det er jo egentlig ikke noe problem, men jeg er litt lat og synes retur og slikt er pes ). Det ble noen litt matte fra Ecco, tror det blir bra. Jeg visste ikke at Ecco hadde så fine sko før denne tråden.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-16, 10:07   #20
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke ankelstøvletter?

Ser du har kjøpt allerede, men jeg fant noen supre ankelstøvletter fra Din Sko som jeg bruker nesten hver dag. De var egentlig et krisekjøp, siden de lekre Debbie-støvlettene mine var til skomaker og ikke ble ferdige i tide, jeg skulle bruke kjole og ikke hadde andre sko enn joggesko.

Jeg kan forøvrig varmt anbefale sko fra Debbie, utrolig gode å gå med også i høye modeller. Jeg bruker ofte Debbie-sko når jeg skal reise og vil reise lett uten skoskift. Da har jeg sko som funker til å gå med, til bukser og kjole.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no