Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hverdagsrasisme

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 11:54   #41
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hm... Hva om Paris Hilton kom og ville kjøpe nabohuset ditt... Ville hun vært velkommen?


Over mitt lik.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:57   #42
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Man kan jo aldri vite, det er det som er cluet. Jeg kjøpte bil av en hviiit nordmann fra Norge bostatt iOslos beste vestkant, han jobbet for et departement og alt. Likevel gikk bilen i filler etter 1 uke, motorfeilindikatoren som han sa var sjekket ut og var OK viste seg å være en ordentlig feil til 12.000kr. Og etterpå, når jeg finleste notatene fra verkstedet, så så det ut til at verkstedet (og han) visste om feilen.

Så nå stoler jeg ikke på noen som jobber i departementene!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:58   #43
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hei. Vi la det inn på likt.

Vi trenger ikke diskutere den saken mer, nei.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:59   #44
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Så nå stoler jeg ikke på noen som jobber i departementene!

Tar du alle over en kam?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:09   #45
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Tar du alle over en kam?

Det får vi da ikke håpe.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:12   #46
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Ja, ja. Det får du heller bli. Sålenge du selv elsker bikkja, så er det vel ikke noe problem hva jeg syns?

Det jeg heller ikke skjønner er at ikke hundeeiere selv kjenner hundelukten i huset eller bilen. Det er pinadø ikke mange hundehjem som lukter normalt, selv om det finnes det også.
:ufattelig ærlig i dag:

Jeg har vokst opp med hunder og så å si ikke hatt en eneste dag uten å ha hund i mitt hus i over tjue år. Men jeg lover deg at jeg aldri har glemt den jævlige lukta av (våt) hund i mitt hus. :spy: Jeg fatter ikke at man kan venne seg til noe så motbydelig som hundelukt. Jeg sverget til meg selv at den dagen jeg bor for meg selv og skal ha hund så blir det fra en røyte- og luktfri rase, og det holder jeg fortsatt ved den dag i dag.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:38   #47
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Tar du alle over en kam?

Moderator! Jeg får utslett og kløe av dette! (Vet jeg ikke er på flisespikker nå, men …)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:53   #48
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Jeg har lest flere sånne historier i det siste, der en norsk familie har fått huset selv om de har bydd mindre. Det er motbydelig.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 13:07   #49
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Du er bra rasistisk når du er villig til å betale 50 000 kroner ut av din egen lomme fordi dine snart eks-naboer skal slippe en svarting i nabolaget!

Sinnsvakt!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 13:39   #50
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Helt utrolig

Og så på Risløkka, det er jo ikke akkurat en "hvit" bydel....

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 13:41   #51
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Jeg synes sånt er forkastelig. Hadde ikke reagert på samme måte om noen hadde sagt nei til noen med 4 afghanske mynder.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 13:52   #52
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Jeg er dessverre ikke overrasket

Men må si at jeg opplever, på skolen der jeg jobber, masse innbyrdes rasisme mellom ulike innvandringsgrupper, også mot norske elever. Det er vanskelig å ta opp diskusjonen i forhold til dette.

Det er trist at man ikke kan behandle mennesker som mennesker.

Pamina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 13:57   #53
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.214
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Jeg syns dette er verre enn å bli utestengt pga hunder feks. Det å ha hund er jo et valg man tar, det å ha en annen hudfarge er noe man blir født med. Jeg syns ikke det er akseptabelt i det hele tatt.

Hadde det vært oss (min samboer er mørk) hadde jeg blitt alvorlig sinna!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:06   #54
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Rasisme er uakseptabelt i alle fasonger. Å bruke argumenter som at ”selger står fritt til å akseptere hvilket bud han vil” og å begrunne det med at den som har høyeste bud ikke ”passer inn” i bomiljøet vitner om at han nok har vært utsatt for en smule press fra de nåværende naboene sine (som sikkert er redde for ghettofiseringen av nabolaget. ) Jeg syns det er synd at diskrimineringslovverket ikke kommer til anvendelse på denne typen problemstillinger.

Vi ønsket heller ikke å selge til en bråkmaker, men hvilket etternavn som sto på budet var meg revnendes likegyldig. Og du kan jo ikke lese ut fra navnet om personen passer inn eller ikke. Vi har naboer med ”ytenlandsk” bakgrunn som passer utmerket inn i bomiljøet, er med på dugnader, stiller til styret og generelt oppfører seg som ”folk”. Og jeg syns de tilfører bomiljøet mye positivt, og dessuten er med på å gi de ”etnisk norske” barna nødvendig kulturell kompetanse i dagens multikulturelle samfunn.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:23   #55
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Seriøst? Ser om som Paris Hilton jo.

Den der er da mye finere enn Hilton. Bikkja er i det minste symetrisk!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:24   #56
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den der er da mye finere enn Hilton. Bikkja er i det minste symetrisk!

Du har et poeng.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:38   #57
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

I utgangspunktet er denne historien helt forkastelig selvfølgelig.... MEN, MEN, MEN jeg ser at den er sakset fra VG, og der er de glade i sensasjoner og tragedier uten at det står mye mer om bakgrunnen...

Hadde denne mannen finansieringen helt på det tørre? (står det ingenting om)

Er det andre årsaker som historien ikke sier noe om som gjør at de har valgt å selge til noen andre? (står det heller ingenting om)

Når jeg solgte leiligheten min i Oslo var det for meg klinkende likegyldig om jeg solgte til en fra Norge, Sverige, Pakistan eller hvorsomhelst. MEN, jeg valgte en som ved budrunden hadde finansieringen i orden (uten masse unnskyldninger ja, men får ikke tak i rette vedkommende, jeg har penger skjønner ikke hvorfor de ikke gir oss lån osv.osv.). Jeg ville heller aldri i livet solgt til en som jeg f.eks visste var kriminell.

OG nå sier jeg IKKE at det er noen som helst grunn til at denne mannen ikke har ærlige hensikter og økonomien i orden, men vet vi det???

Når det er sagt, er hverdagsrasisme veldig utbredt og jeg tror aldri,aldri, aldri at vi får bukt med den. Her på øya er det vi hvite som blir diskriminert der hvor de svarte er i flertall. Jeg kan f.eks. oppleve å bli ekspedert som sistemann i ferskvaredisken dersom jeg er eneste hvite som venter i kø. De ekspederer helt bevisst alle lokale først, og derette med et surt oppsyn får jeg hjelp og et "what ya want ma'm?". Noen ganger biter jeg tenna sammen og holder kjeft, andre ganger spør jeg hvorfor de ikke ekspederer meg. Vi fikk kursing i å takle slik behandling og informasjon om dette før vi dro hit ved Tropéinstituttet i Amsterdam, og jeg trodde faktisk ikke at det var så tydelig rasisme på en turistøy som dette, men det er det altså.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 16:24   #58
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Jeg er hundehater og ser gjerne at naboene mine ikke selger til hundeeiere.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 16:28   #59
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.313
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Synes det er helt hårreisende oppførsel. Trist, rett og slett.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 16:29   #60
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

I utgangspunktet er denne historien helt forkastelig selvfølgelig.... MEN, MEN, MEN jeg ser at den er sakset fra VG, og der er de glade i sensasjoner og tragedier uten at det står mye mer om bakgrunnen...

Joda, visst er det VG. Jeg var inne på det du er inne på. Men selgeren har uttalt seg:

Sitat:

- Det er mange som vurderer om vedkommende passer inn i et miljø. Dette er dagligdags. Vi har et veldig spesielt naboskap som vi er veldig glade i. Da ønsker vi også å selge til dem som passer best inn i naboskapet, sier selgeren til VG.

Det finnes SÅ mange andre ting han kunne ha sagt, men han her har tydeligvis ikke prioritert å være PK og sagt sannheten.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no