Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-10, 10:56   #41
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Det er mange fine steder dere kan dra til om dere leier bil. Det går buss rett utenfor hoteller også om dere vil busse.
Jeg er også sikker på at dere vil kose dere

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:58   #42
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det er mange fine steder dere kan dra til om dere leier bil. Det går buss rett utenfor hoteller også om dere vil busse.
Jeg er også sikker på at dere vil kose dere

Det er jeg veldig glad for å høre Camomilla!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 11:24   #43
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Høres bra ut!!

ja, sant, tror dere får det fint jeg!
God tur!! er det snart dere skal eller?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 12:20   #44
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

ja, sant, tror dere får det fint jeg!
God tur!! er det snart dere skal eller?

Ja ikke sant!
Nei da, v reiser ikke før 30 juli. Så en god stund til enda. Har termin 15 mai, så må jo se om alt går som det skal. Men godt å ha noe å se frem til i disse vinterdager.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 22:15   #45
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Min vennine har vært der og vil bare tilbake. tror dere får det helt topp ! Og er det barneopplegg via Ving så er vår erfaring at det er bare topp
God tur !

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 13:43   #46
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Min vennine har vært der og vil bare tilbake. tror dere får det helt topp ! Og er det barneopplegg via Ving så er vår erfaring at det er bare topp
God tur !

Tusen takk for SUPER god tilbakemelding!!
Vi bare gleder oss nå.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no