Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-23, 19:35   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

8 som spiser voksenporsjon og 2 minier. Tenker da på crispy duck i adiatiske pannekaker med selleri og gulrot i strimler og hoisin saus. Noen som hr laget selv eller kjøpt ferdige kit?

Hvilke kit er best, Holte eller Hacobs? Hvor kjøper jeg gode asiatiske pannekaker. Eller fins det en idiotsikker oppskrift på å lage selv? Ikke pnnekaker, det blir for mye stress. Emn and kunne jeg kanskje fikset hvis det er veldig priagunstig eller blir bedre enn kitene.

Jeg kan handle hvor som helst i Oslo. Har god tid.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-23, 19:53   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Vi fikk levert til Rikshospitalet på nyttårsaften i fjor. Tror vi bestilte fra Xeast?

Crispy duck er alltid en god idé! Mannen lager selv når vi er hjemme, men vi synes kit fra Jacobs er godt også. Men det er ikke veldig mye mat i dem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-23, 20:04   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Takk for tips Input! �� Hvordan lager mannen din da? Steker han en hel and og deler opp og så kjøper dere tilbehøret? Vet du om det er vanskelig å få sprøtt skinn?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-23, 20:06   #4
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.558
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Crispy duck er alltid en god idé!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-23, 20:15   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Jeg tror han bruker andelår, fordi det er bare til oss to. Vi kjøper pannekaker og saus, tror det er fra en butikk på Løren, men jeg er flaut lite involvert i matlaging. Kan spørre ham etterpå hva han gjør med skinnet, men det virker ikke vanskelig for meg, som bare ser på.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 00:02   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Åja veldig gjerne spør ham. Så lover jeg å oppdatere tråd med oppskrift og hvordan det går.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 00:46   #7
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tror han bruker andelår, fordi det er bare til oss to. Vi kjøper pannekaker og saus, tror det er fra en butikk på Løren, men jeg er flaut lite involvert i matlaging. Kan spørre ham etterpå hva han gjør med skinnet, men det virker ikke vanskelig for meg, som bare ser på.

Godt valg med andelår, de er så mye mer smaksrik enn andebryst.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 09:26   #8
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Crispy duck er veldig god ide til nyttårsaften. Jeg har både brukt pakken fra Jacobs og «laget fra bunnen» med confiterte andelår i hermetikk og ferdige pannekaker (finnes i fryseren på mega/meny). Vi bruker å ha vårløk og agurk til.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 09:34   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Åja veldig gjerne spør ham. Så lover jeg å oppdatere tråd med oppskrift og hvordan det går.

Denne oppskriften, eller denne hvis du bruker en hel and (og ikke er meg, som synes den ser marerittaktig ut. ). Bruker andelår fra enten Holte eller Gårdsand. Tror de fleste "innvandrerbutikker" har pannekaker, i hvert fall har de det på Løren (tror den heter Løren frukt og grønt?) og på Grorud. Hvis du vil lage saus selv er visst denne god.

Nå angrer jeg på at vi skal spise kalkun på nyttårsaften...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 09:37   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Crispy duck er veldig god ide til nyttårsaften. Jeg har både brukt pakken fra Jacobs og «laget fra bunnen» med confiterte andelår i hermetikk og ferdige pannekaker (finnes i fryseren på mega/meny). Vi bruker å ha vårløk og agurk til.

Det har jeg aldri sett på Meny, men skal se etter neste gang!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 11:29   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Vi hadde i går, på hytta. Vi har hatt helstekt and på andredag i mange år, med selskap og masse tilbehør. Et kjempeprosjekt. I pandemien så oppdaget jeg ande-kit i fryseren og dett var dett.

Det er jo litt mindre «fest» enn en helstekt fugl, men det er kjempegodt og alle liker det.

Vi fem spiste rubb og rake av tre kit fra Jacobs. Men det er en storspist gjeng jeg bor med, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 14:40   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Vi fikk avlyst resten av juleferieplanene våre på grunn av syke barn i dag, så for å trøste oss selv litt, blir det crispy duck på oss voksne i kveld. På Meny har de 3 for 2 på kit fra Jacobs, så vi kjøpte 3 og har i fryseren til neste gang vi trenger trøst.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 18:52   #13
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi hadde i går, på hytta. Vi har hatt helstekt and på andredag i mange år, med selskap og masse tilbehør. Et kjempeprosjekt. I pandemien så oppdaget jeg ande-kit i fryseren og dett var dett.

Det er jo litt mindre «fest» enn en helstekt fugl, men det er kjempegodt og alle liker det.

Vi fem spiste rubb og rake av tre kit fra Jacobs. Men det er en storspist gjeng jeg bor med, da.

Har lagt av 6 pakker på Meny. Gjorde du noe spesielt for å få lårene sprø?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 21:39   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Vi har hatt det en del til hverdags i det siste, så for oss ville det ikke vært nyttårsmiddag. Kanskje som forrett til nyttårsmiddagen, med en pannekake til hver bare.
Vi har kjøpt and og tilbehør på gigaboks, og en sånn pakke lages kjapt i airfryeren og er grei mat til hele familien. Anbefales absolutt. Veldig godt. Den anden er også veldig god å ha i wok.

Vi pleier ha helstekt and på nyttår, men siden vi har hatt dette såpass mye i det siste er jeg litt usikker på om jeg vil ha and på nyttår også.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 21:58   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Har lagt av 6 pakker på Meny. Gjorde du noe spesielt for å få lårene sprø?

Kjørte grillen på slutten av steketiden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-24, 14:49   #16
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Takk for tips alle sammen. Det ble helt nydelig.

Vi var 8, hvorav 7 som spiste vanlige porsjoner og en liten en som nok spiste mest laks og ikke noe særlig av det andre.

Forrett var Trines ponzu, avocado og mangosalat og 2 store bellyloins skjært opp til sashimi. I tillegg dampet jeg 20 stykk mixed dumplings fra frysedisken fra den lokale asiatiske grønnsakshandleren og satt frem hoisin saus til denne. Kjøpte en stor bambusdamper i to etasjer som var super til denne jobben.

Til hovedrett 4 pakker Jacobs crispy duck tilberedt som på pakken + 3 min grill på slutten for å få skinnet sprøtt. Lårene hvilte 10-15 minutter mens jeg gjorde ferdig forretten, og så plukket jeg dem fra hverandre og la i ildfast form med folie over i ovnen på 50 grader for å holde varmt til vi skulle spise. Skulle hatt plasthansker til den operasjonen, men gikk fint med gafler og fingre også.
Det var overraskende mye mat. og vi hadde en god porsjon and igjen. Frister til gjentagelse! Gjestene hadde med dessert, men hvis jeg skal lage neste gang skal ha en frisk sorbe av en eller annen eksotisk frukt til og en mini sjokoladefondant.

Handleliste og oppskrift til 8 personer:
-2 Salma store loins a '800-1000 gram. Backloin hvis man kan velge, men belly loin går også fint
-Ponzu: 6 ss sukker, 6 ss risedikk, saft av 1 lime, 1 dl soyasaus, finhakket hvitløkfedd, litt rød chili og hakket koriander
-Mango og avocadosalat
-Ristet 3 ss sesamfrø i panne og pyntet/ hadde i egen skål på bordet
- 1 pakke frosne 20 biters dumpling fra frysedisk. De fleste asiatiske butikker har. Dampes i bambusstativ. Husk å ha i bakepapir som du huller noen steder slik at dampen går gjennom.

Hovedrett;
4 pakker Jacobs crispy duck som jeg flyttet fra frysen til kjøleskapet 24 timer før vi skulle spise.
- Legg lårene på bakepapir og pensle med litt nøytral olje og ha på maldonsalt. Forvarm ovn til 250 grader og ta ned til 230 når du setter inn stekebrettet. Stek 20 minutter, og fortsett med 3-5 min på grillfunksjon for å få sprøtt skinn. Ta ut og la hvile i 10 min.
Tips: Bruke plashansker og strimle i biter.
-Damp pannekaker i bambusstativet
-Klipp opp alle hoisinsausene og ha i en bolle på bordet.
-Lag grønnsakfat; Vårløk, agurk og sellerirot i tynne strimler + koriander
Jeg lot mangosalaten stå igjen på bordet til hovedretten.


Sist redigert av daffy : 01-01-24 kl 18:50.
daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-24, 15:29   #17
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Veldig god idé! Jeg lot meg inspirere av denne tråden, så vi hadde crispy duck med en boks andeconfit i går. Dampet kinesiske pannekaker, strimlet grønnsaker og laget hoisin etter oppskrift fra Gladkokken.

Var helt perfekt nyttårsmiddag for oss tre. 17-åringen lager sitron-tiramisu til dessert, og den var også helt nydelig.

Takk for inspirasjonen

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-24, 20:35   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Hørtes nydelig ut! Men veldig stor forrett, med et par kilo fisk til 8 personer, og dumplkngs i tillegg?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-24, 22:04   #19
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Ja, burde notert meg vekten på de to filetene jeg kjøpte. Det var rikelig med laks, men de var kanskje mer 800 gram enn 1000 gram hver, så totalt ca 1600 gram. Tenkte det var bra å safe på den delen av middagen jeg var sikker på at de små og ungdommen spiste.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-24, 07:24   #20
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er crispy duck i asiatiske pannekaker en god ide til nyttår?

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

17-åringen lager sitron-tiramisu til dessert, ...

Det har jeg visst aldri smakt, har du link til oppskrift?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no