Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Beholder til adgangskort som ser ut som et kjede

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-10, 13:01   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Beholder til adgangskort som ser ut som et kjede

Noen som forstår hva jeg mener? Jeg må bære adgangskort på jobben, og er lei av den jeg har med firmaet sin logo på.
En gang så jeg ei dame med kortholder rundt halsen som så ut som et langt kjede. Noen som vet hvor man kan få tak i noe slikt?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 16:27   #2
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Beholder til adgangskort som ser ut som et kjede

Ei venninne av meg har i alle fall ein kjede fra merket SNØ til adgangskortet sitt

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 19:03   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholder til adgangskort som ser ut som et kjede

Skal det se ut som et smykke? En "lenke"? Eller sånn vanlig "stropp"-sak?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:26   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beholder til adgangskort som ser ut som et kjede

Ebay har mange fine til en slikk og ingenting.

Se her:

http://jewelry.shop.ebay.com/Lanyard...html?_catref=1

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 21:11   #5
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholder til adgangskort som ser ut som et kjede

Jeg har et slikt fra Dyrberg Kern. Tror egentlig det er til å ha mobilen i, men jeg bruker det til kortet mitt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:22   #6
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beholder til adgangskort som ser ut som et kjede

Åh. De er kanskje å få tak i i vanlig gullsmed da?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:26   #7
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beholder til adgangskort som ser ut som et kjede

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Skal det se ut som et smykke? En "lenke"? Eller sånn vanlig "stropp"-sak?

Det ser ut som et vanlig langt smykke, men så har det en eller annen "dings" man kan feste adgangskortet i.
Ei på jobben i dag sa vi bare kunne feste det i de vanlige kjedene våres, men det ble ikke helt det samme når vi prøvde.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no