Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å ikke knyte skoene er dumt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-12, 23:13   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Å ikke knyte skoene er dumt

Det fikk jeg smertelig erfare i dag...

Jeg knyter nemlig aldri gore-tex skoene mine. Putter lissene oppi skoen, og lar det være sånn. Funker jo greit det, og så mye kjappere enn å styre med å knyte hver gang man skal ut.

Øverst på disse skoene så er det sånne hekter som lissene skal innom før de knytes, og joda...jeg har opplevd å snuble fordi at denne hekten hekter seg fast i den andre skoen. Men jeg klarer da å ta inn en liten snubling. Skulle da bare mangle.

Vel, i dag var jeg innom på et kjøpesenter, og skoene var som vanlig ikke knytt. Jeg vandrer omkring, og plutselig så kjenner jeg at den ene skoen hekter i den andre, og det i det øyeblikk jeg skal flytte foten frem.

Og denne gangen snubler jeg ikke. Jeg tryner... Har heldigvis hendene fri, så jeg får tatt meg for så jeg berger hodet/ansikt. Smeller i steingulvet med knærne og håndflatene først, før resten av kroppen deiser ned den også.

Kjenner med en gang at dette var vondt, men skyver det bort. Jeg ser det er MYE folk rundt meg, og jeg innser at dette er flaut, så jeg vil bare vekk

Kommer meg på beina, og må svare noen vennlige mennesker som kommer ilende til for å høre åssen det gikk, og så piler jeg avgårde.

Setter meg ned på en benk og kjenner litt på kroppen. Konkluderer med at knær og hender er veldig vonde, men ikke verre enn at det går. Og så begynner jeg å le. For et syn jeg må ha vært. Jeg ler så folk ser rart på meg der jeg sitter

Nå i kveld sitter jeg med to blå og hovne knær. Hendene er ømme, og skuldrene verker. Fikk meg nok en smell da jeg tok meg for. Og jeg ler ennå. At det går an liksom...

Men jeg skal knyte skoene mine heretter. Hver gang.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 23:15   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Au!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 23:16   #3
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Been there, done that. Men knytter jeg lissene....neida.

Jeg klarte å gå inn, smelle døra igjen etter meg og begge lissene satt fast i dørkarmen. Schmokk...rett i gulvet. Jeg lo sånn at jeg ikke klarte å komme meg løs på en stund.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 23:16   #4
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Du er jo nesten verre enn meg jo Håper du er bra i morgen og at ingen skader har skjedd.

Må innrømme at jeg synes det er litt moro å se andre dette

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 23:17   #5
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...



Unnskyld, men slikt er gruelig festlig når det går så bra. Jeg elsker folk som tar seg selv så lite høytidlig at de deler slik!
og blåser på knær, hender og skuldre.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 23:18   #6
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Jeg ler for jeg kjenner meg altfor godt igjen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 20:20   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Huff, høres ikke godt ut, men jeg kan også le av slike ting. Godt det ikke endte enda verre!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 20:22   #8
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Teipe fast de hektene kanskje? Siden du uansett ikke bruker dem mener jeg.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 20:24   #9
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.835
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Borrelås? godt du ikke slo deg verre, da.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 20:25   #10
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Åh, dette har jeg gjort mange ganger. Løsningen er ikke å knyte skoene. Neida, det er man jo fortsatt for lat til. Tre den innerste snoren inn i den øverste "løkka" på utsiden av skoa. Da blir begge snorene på utsiden av skoen - vips problem løst.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 20:34   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.924
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Ok, jeg flirer litt også. Bra ingenting er brukket!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 20:38   #12
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt...

Uff, stakkars deg da!
Sønnen min gjorde akkurat det samme med vinterskoene sine sist vinter, da var han 14 år. Han gikk på trynet mange ganger men lærte han av det? Neeei da.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 20:41   #13
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt

Det kjennes på kroppen at jeg gjorde dumme ting i går... Skuldrene mine er nærmest ødelagt. Kun stive muskler, heldigvis. Fikk vel et skikkelig støt i musklene da jeg tok bakken.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 20:58   #14
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt

Auda. :blåsepå:

Men jeg digger at du deler!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 21:36   #15
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt

Huffda...godt det gikk bra
Opplevd det ett par ganger jeg også..men heldigvis uten en haug med mennesker rundt, å jeg slo meg langt ifra like kraftig som du..

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 21:38   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke knyte skoene er dumt

Au!

Jeg brakk kragebeinet med et tilsvarende stunt da jeg var barn. Men jeg lærte i det minste å knyte skoene mine som følge av det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no