Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-09, 11:12   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Etter at barnehagen kunne fortelle at Glitterbarnet under en samtale om tro og Adam og Eva kunne fortelle at "noen trodde på Gud, noen på Buddha, men mamma og pappa tror at jorda har utviklet seg fra et dyr" så trenger vi kanskje en bedre innføring i dette.

Han syns sånt er kjempespennende, sammen med verdensrommet og dinosaurer, så finnes det gode bøker for barn om slikt?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 11:22   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Ja! Vi har en helt fantastisk utbrettbok fra bokklubben, som heter "Historien om alt". (Forbehold om at jeg husker tittelen rett. Jeg er ikke hjemme og får sjekket.)

Den dekker big bang og utviklingen av planeten til og med menneske. Både Frøkna på syv og Blobben på tre elsker den og kan den nesten utenatt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 11:26   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Her: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...duktId=2936679

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 11:27   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Åh! Det høres perfekt ut!

Er det denne?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 11:27   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

De hadde du funnet samme link som jeg ja. Fantastiske tegninger!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 11:28   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Takk for tips! Den skal sønnen min få pronto, han sitter og leser mine gamle astronomibøker nå med stor entusiasme, men han skjønner de jo ikke helt da.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 11:32   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

"noen trodde på Gud, noen på Buddha, men mamma og pappa tror at jorda har utviklet seg fra et dyr" så trenger vi kanskje en bedre innføring i dette.

Nå har jeg akkurat begynt på The colour of magic (T.Pratchett), og begynte nesten å lure på om det er den verdensforståelsen Glitterfamilien sverger til.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 11:43   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Nå har jeg akkurat begynt på The colour of magic (T.Pratchett), og begynte nesten å lure på om det er den verdensforståelsen Glitterfamilien sverger til.

Ja, jeg lurer litt på hva barnehagen egentlig tror om hva vi tror.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:13   #9
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Det er ikke så lett å bli klok på disse tingene.

Synes det er litt vanskelig hvordan man skal snakke om sånt jeg. Vi tror ikke på Gud og det sier vi til henne. Mannen min sier at Gud ikke finnes, jeg er litt mer 'diplomatisk' og sier at ingen kan vite om han finnes. Men da påstår mannen min: joda det vet man - at det ikke finnes noen Gud.

Men jeg er litt usikker på om det er lurt av han å være så skråsikker, hvis hun går rundt og sier dette på skolen så kan hun jo såre mange.

Dessuten så finnes jo Gud, for de som tror på han, på et eller annet vis.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:16   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Er det noen som er medlem i Bokklubben som kan kjøpe denne til meg?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:21   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Vi diskuterte nettopp dette i heimen her om dagen, og vi er ikke helt enige. Jeg mener at jeg kan si at gud ikke finnes, med samme tyngde som at en som tror kan si at vedkommende fins. Det er ingen som kritiserer religiøse for at de taler sin tro som sannhet for sine barn, men de som ikke tror får alltid påpakk om å være veldig diplomatiske.

Glittermannen er ikke helt sikker på hva han mener om saken, dvs. hvordan vi skal fremlegge det. Han er redd for at hvis man er for bombastisk vil barna oppfatte at de som er uenige lyver, jeg mener at nettopp den nyansen er så viktig i forhold til å tro/ikke tro at det er vesentlig for å forstå hvordan tro fungerer. Og jo tidligere vi får det på plass, dess bedre. Ikke at han nødvendigvis skal forstå det sånn helt med en gang.

Enn så lenge så tror jeg ikke Glitterbarnet har reflektert så veldig over sin egen tro, eller mangel på sådan, jeg tror han definerer det som noe andre holder på med som egentlig ikke angår ham. Evolusjon legger jeg fram som en enerådende sannhet, og det gjør nok Glittermannen også. Der har vi forklart at historien om Adam og Eva er slik fordi de ikke visste så mye i gamle dager, og at de derfor fant opp slike historier. Akkurat som vi fantaserer og finner på morsomme forklaringer når vi ser ting vi ikke skjønner, og at de forklaringene kan stemme, men ofte så gjør de ikke det. Men de er ofte mye morsommere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:22   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det noen som er medlem i Bokklubben som kan kjøpe denne til meg?

Det lurte jeg på også. Den er jo dobbel så dyr ellers. Ikke hadde de den inne i bokklubbutikken i Nydalen heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:23   #13
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Det er ikke så lett å bli klok på disse tingene.

Synes det er litt vanskelig hvordan man skal snakke om sånt jeg. Vi tror ikke på Gud og det sier vi til henne. Mannen min sier at Gud ikke finnes, jeg er litt mer 'diplomatisk' og sier at ingen kan vite om han finnes. Men da påstår mannen min: joda det vet man - at det ikke finnes noen Gud.

Men jeg er litt usikker på om det er lurt av han å være så skråsikker, hvis hun går rundt og sier dette på skolen så kan hun jo såre mange.

Dessuten så finnes jo Gud, for de som tror på han, på et eller annet vis.

Jeg sier til sønnen min at Gud ikke finnes i virkeligheten men bare i fantasien til noen mennesker.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:30   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Jeg sier at NOEN tror at gud finnes, men JEG tror det ikke.

Mellomsøster tror på reinkarnasjon. Det har hun funnet på helt selv.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:45   #15
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det noen som er medlem i Bokklubben som kan kjøpe denne til meg?


Ja, jeg kan gjøre det. Send meg en pm.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:45   #16
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det noen som er medlem i Bokklubben som kan kjøpe denne til meg?



Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det lurte jeg på også. Den er jo dobbel så dyr ellers. Ikke hadde de den inne i bokklubbutikken i Nydalen heller.



Denne skal jeg bestille selv. Send meg en pm om jeg skal bestille til dere i samme slengen.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:47   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Jeg kan sikkert kjøpe for dere, men da må vi sjekke at ikke portoen fra Trondheim får vinninga til å gå opp i spinninga.

Når det gjelder evolusjon og gudstro, så synes ikke jeg at disse to kolliderer. Det går fint an å tro at det finnes en gud og at han brukte evolusjon til å skape jorda og livet der. Det er i alle fall det jeg hadde trodd på hvis jeg trodde på en gud.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 14:02   #18
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Når det gjelder evolusjon og gudstro, så synes ikke jeg at disse to kolliderer. Det går fint an å tro at det finnes en gud og at han brukte evolusjon til å skape jorda og livet der. Det er i alle fall det jeg hadde trodd på hvis jeg trodde på en gud.

Sånn tenker jeg også.
Jeg forteller Lillemor at noen tror på Gud, og andre ikke. Hun vet at jeg er av de som ikke tror. Vi har sagt at hun kan tro på det hun vil, og at det også er greit å ikke vite hva en skal tro. Selv tror hun ikke på Gud, men på Jesus. Jeg forsøkte et kort øyeblikk å si noe om den hellige treenighet, men ga fort opp like fort som jeg begynte.
Evolusjonsteorien har jeg forsøkt å forklare jeg vet ikke hvor mange ganger, så et slikt hjelpemiddel virker genialt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 14:12   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Denne skal jeg bestille selv. Send meg en pm om jeg skal bestille til dere i samme slengen.

Ja, gjerne det! Du bor i Oslo sånn at vi kan møtes og få den overlevert? Eller går det an å bestille den som gave hjem til en annen adresse uten ekstra kostnad og jeg kan sette inn penger?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 14:17   #20
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Big Bang-teorien og evolusjon for kids

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg sier at NOEN tror at gud finnes, men JEG tror det ikke.

Det er det jeg også sier. Ingen kan ta meg på den!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no