Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-12, 14:57   #241
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Min eldste har bestemt over egen påkledning siden hun var fire år, og så lenge hun kler seg etter årstiden så får hun velge selv. Jeg forlanger på ingen måte at hun skal se ut hun har kledd seg for en dag på jobb når hun skal på skolen, og iallefall ikke at hun følger mine preferanser i forhold til hva som passer å ha på seg på jobben.

Hun har gått på skolen i onepiece hver fredag i et helt år og hatt crocs som innesko.

Jeg ville bare være litt motvekt til alle som vil at barna skal være representative på skolen. Jeg syns det er lite viktig hva skolebarna har på seg. (Og alle andre enn meg selv i grunnen)

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:57   #242
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Til gutter, altså? Kanskje min er sær, for han syns det meste er veldig ukomfortabelt.

Ja til gutter. Hva vet vel jeg om jenteklær.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:58   #243
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja til gutter. Hva vet vel jeg om jenteklær.

Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:59   #244
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Jeg gir også 100 % blaffen i hvordan barna mine går kledd, så lenge det er varmt/kaldt nok og ikke åpenbart vemmelig skittent ved starten av dagen, i hvert fall.

Også hadde jeg nok hatt meninger om satanistsymboler og horetøy, over en viss grense. Kanskje.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 14:59   #245
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Disse elsker han (og de holder i hvert fall et par måneder før det går hull på knærne):

Men disse syns han blir for stive:




Og hadde jeg prøvd å dytte på ham cordbukser så hadde han nok flyttet hjemmefra.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:01   #246
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

De nummer to der er jo ganske mye smalere enn de første, så jeg skjønner at de kan være stive, eller stramme, når han bøyer seg på huk f.eks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:02   #247
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Seriøst? Skal ikke ungene få bruke joggebukse i barnehagen/på skolen?
Eldste min nekter å ha på noe som ikke er mykt, dvs vanlige bukser utgår som regel. Selv de mykeste der er for stive.
Han bor i joggebukser og jeg ser virkelig ikke noe problem i det.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:02   #248
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg ville bare være litt motvekt til alle som vil at barna skal være representative på skolen. Jeg syns det er lite viktig hva skolebarna har på seg. (Og alle andre enn meg selv i grunnen)

Jeg er enig med deg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:03   #249
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Eller, nå så jeg på de øverste en gang til, og de er også hakket "stivere" rundt livet der enn det han liker.

Han foretrekker dette snittet:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:04   #250
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Selvfølgelig skal de få bruke joggebukse på skolen. Jeg var bare litt negativ til forslaget om at alle måtte bruke det som skoleuniform.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:04   #251
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Det er bukselinning han ikke liker, tror jeg. Bukser som har strikk i livet sitter mye mer behagelig på. Særlig siden han er tynn, og buksene ofte må strammes en del i midjen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:04   #252
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg var bare litt negativ til forslaget om at alle måtte bruke det som skoleuniform.

Ja, det er jeg helt enig i. Jeg er mot alle forslag om skoleuniform.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:05   #253
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Seriøst? Skal ikke ungene få bruke joggebukse i barnehagen/på skolen?

Slappa' litt 'a. Ungene dine kan bruke det de vil. Men jeg syns fremdeles ikke joggedress skal være skoleuniform. Du ser forskjellen, ja?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:06   #254
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er bukselinning han ikke liker, tror jeg. Bukser som har strikk i livet sitter mye mer behagelig på. Særlig siden han er tynn, og buksene ofte må strammes en del i midjen.

På min må joggebukser og snørebukser strammes like mye som de andre, og dermed blir de ubehagelige også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:07   #255
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Skoleuniform for unger trenger jo ikke være slaskete, tykke grå joggebukser.

Det er da ingen som reagerer på at vi leger går med "joggebukser" på jobb, vel? Er det fordi de er hvite? Eller i bomull? De er billige, dønn slitesterke, varer i evigheter og helt sikkert veldig økonomisk i bruk. Mange velger strikk i livet og på anklene, mens andre foretrekker rette bein og knapper.

Det er en del av en UNIFORM. Som brukes i JOBBEN. Ikke hjemme.

Hvorfor kan det ikke være det samme for unger?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:08   #256
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Tallulah: Ja, men selv om de må strammes så blir overgangen "hardere" med bukser som er mer pasformsydd, syns jeg. Nå har han litt rumpe buksene kan henge på, da, så det hjelper jo også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:08   #257
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Onepiece som skoleuniform. Det tror jeg hadde blitt bra. Med navnet på skolen på ryggen. Passer alle. Inkludert lærerne.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:08   #258
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Onepiece som skoleuniform. Det tror jeg hadde blitt bra. Med navnet på skolen på ryggen. Passer alle. Inkludert lærerne.

Så kunne russen gått i vanlige klær.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:08   #259
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Slappa' litt 'a. Ungene dine kan bruke det de vil. Men jeg syns fremdeles ikke joggedress skal være skoleuniform. Du ser forskjellen, ja?

Men selvfølgelig.
Men leste det slik at noen (les ikke feil noen) mener at det er galskap omtrent at ungene bruker joggebukse på skolen og da blir jeg litt sjokkert ja. Bør kanskje påpeke at jeg mener barneskolen ja.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:10   #260
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Man kan leke i andre ting enn joggetøy. Hallo!


Og man kan skrive tentamen i annet tøy enn joggebukse. :ser ikke problemet:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no