Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Julekonsertopplevelser

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 14:49   #1
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 977
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Julekonsertopplevelser

I går var mannen min og jeg i Tromsø domkirke og hørte Händels "Messias". Det var så stemningsfullt og vakkert. Koret som sang (Mimas) er virkelig byens beste kor, og med Ragnar Rasmussen som dirigent lå alt til rette for en fortreffelig aften. Jeg forbinder "Messias" med julen og husker vi hørte mye på dette verket da jeg var liten. Det er så koselig å synke ned i en fin kirke og høre på så flott musikk, og ikke tenke på oppgaver som skal skrives, oppvask som må taest og juleforberedelser som jeg burde ha begynt med for lenge siden...

Hvilke julekonserter skal dere få med dere i år?

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:58   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekonsertopplevelser

Jeg skal på Jardar konsert i Elverhøy kirke. Har vært der de siste årene.
Gleder meg. Er så koselig. Får skikkelig julestemning og ro i kroppen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no