Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem kjøper julegavene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvem kjøper julegavene fra dere?
Mannen kjøper alle 0 0%
Kvinnen kjøper alle 77 52,38%
Mannen kjøper til sin familie, kvinnen til sin 38 25,85%
Andre løsninger 32 21,77%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 12:47   #81
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

En 2 år gammel tråd?

Ja, vi burde heller lage en ny poll, for å se om ting har forandret seg på dette området siden 2006.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 12:50   #82
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, vi burde heller lage en ny poll, for å se om ting har forandret seg på dette området siden 2006.



Jeg svarer bare jeg, når det ligger en påll under uleste innlegg.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 15:23   #83
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

That would be me, med mindre jeg spesifikt ber han om å gå og kjøpe gaver til noen, om jeg er drittlei, mener jeg.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 15:24   #84
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

En 2 år gammel tråd?

Oida.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 15:42   #85
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Jeg kjøper de aller fleste. Han kjøper 3.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 15:56   #86
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Vi kjøper sammen siden det tross alt er fra oss begge. Og jeg kjøper til han, og han til meg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 08-10-08 kl 16:02.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 16:00   #87
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Han kjøper de som er fra han og jeg de som er fra meg. Fellesgaver deler vi på.

Synes det ville være veldig merkelig om jeg skulle kjøpe hans gave til for eksempel søsteren sin. Eller at han skulle tenke ut hva jeg skulle gi mamma, liksom. Synes poenget med å gi gaver forsvinner hvis man får noen andre til å gjøre det for seg.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 16:04   #88
Lyra
Gizmor
 
Lyra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 54
Lyra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Jeg kjøper mesteparten, men kan ikke skryte på meg alle. Derfor ble det "andre" på avtemmingen.

Lyra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 18:23   #89
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Jeg kjøper alle.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 00:14   #90
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, vi burde heller lage en ny poll, for å se om ting har forandret seg på dette området siden 2006.

Vel, det har det, for tenk.




Det var vel mest litt oppgitthet over den stadig økende mengden med dytting/avstemming på eldgamle tråder, og når en 2 år gammel tråd dukket opp, er det nesten for rekord å regne.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:11   #91
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

I år har jeg tatt helt overhånd. Jeg har til og med handlet gaven til meg fra mannen min.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:13   #92
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

I år har jeg tatt helt overhånd. Jeg har til og med handlet gaven til meg fra mannen min.

Det har jeg også gjort et par ganger (ikke nødvendigvis til jul), og begge gangene fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:31   #93
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det har jeg også gjort et par ganger (ikke nødvendigvis til jul), og begge gangene fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg.

Det får jeg også i år.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 00:18   #94
Majka
Kometkamerat
 
Majka sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 180
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Her handler vi til hver vår familie. Men da har vi som regel en brainstorming på forhånd på hva vi skal kjøpe.

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 00:19   #95
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Sukk. Jeg ELSKER å handle julegaver.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 00:53   #96
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Han kjøper til sine, jeg til mine. Gavene går fra hver vår lommebok, ikke felleskassa. Vi har litt forskjellig syn på hva en julegave skal koste.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 10:08   #97
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Det er fordelen med singellivet. Jeg får gjøre juleshopping uten innblanding. Jeg elsker å handle julegaver.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no