Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-21, 20:04   #481
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Rekkefølgen er:

Supergirl, sesong 5 episode 9
Batwoman, sesong 1, episode 9
The Flash, sesong 6, episode 9
Arrow, den vet du jo
Lengends of Tomorrow, sesong 5, episode 1

Takk!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 20:04   #482
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.713
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg trenger feel good gjerne ala Den nye dyrlegen. Hva anbefales?

Har Netflix, Viaplay.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 08-01-21, 20:05   #483
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har tenkt å se sesong 4 av Vår tid er nå når den kommer. Irriterende nok har vi delvis sett den på SVT1 og vi satt hele tiden og sa: Hæ?? Den episoden har vi ikke sett!! Oi, ikke den heller. Leste føst etterpå at det er ny sesong med handling lagt tilbake i tid til peroden mellom sesong 1 og 2.

Når kommer den???

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 20:10   #484
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.713
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Ligger 4 sesonger på NRK.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 08-01-21, 20:51   #485
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Den er ute nå, ja. Så de to første linært på mandag og tenker vi venter med de to neste også linært.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 20:54   #486
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

De to siste er ikke tilgjengelige, men kommer snart. (Bare 4 episoder i sesong 4.)

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Gammel 08-01-21, 22:00   #487
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

A discovery of witches sesong 2, binger hele idag, den, eh, kom idag på hbo


Jeg har lest alle 3 bøkene (som er mer omfattende enn serien) - vet ikke i hvilken grad det gjør serien bedre for meg. Og det kommer en sesong til som dekker den siste boka i trilogien.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 00:37   #488
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.713
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Ble ferdig med Trapped ikveld, såvidt begynt S4 av Sabrina.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 09-01-21, 10:03   #489
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Så halvparten av Ulven kommer i går. Veldig bra

liefje er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 11:46   #490
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Så halvparten av Ulven kommer i går. Veldig bra

Den ser jeg også nå. Absolutt bra!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 12:27   #491
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

A discovery of witches sesong 2, binger hele idag, den, eh, kom idag på hbo


Jeg har lest alle 3 bøkene (som er mer omfattende enn serien) - vet ikke i hvilken grad det gjør serien bedre for meg. Og det kommer en sesong til som dekker den siste boka i trilogien.

Da tror jeg sannelig jeg skal lese bøkene

Har fått sett S2E1 og litt av E2

Vi startet på The Man in The High Castle i går og så de to første episodene. Veldig interessant, men vi synes vel alle tre at den kanskje var litt treg (men med potensiale). Noen som har sett den og kan fortelle litt om den vil ta seg opp (uten å spoile liksom )?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 12:47   #492
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.


Vi startet på The Man in The High Castle i går og så de to første episodene. Veldig interessant, men vi synes vel alle tre at den kanskje var litt treg (men med potensiale). Noen som har sett den og kan fortelle litt om den vil ta seg opp (uten å spoile liksom )?

Jeg synes sesong 1 var veldig bra, men har falt av litt i sesong 2. Det kan være fordi det tok litt tid mellom sesong 1 og til jeg fikk sett sesong 2.

Men jeg synes plottet er spennende.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 12:58   #493
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg er så skuffet over "The Stand" på HBO.

Jeg synes boken er fantastisk, og så vidt jeg husker, syntes jeg miniserien på 90-tallet, med bla Molly Ringwald, Gary Sinise og Rob Lowe var helt OK. Jeg har sett bare de første episodene, men den fenger ikke foreløpig. Jeg tror jeg heller må lese boken enda en gang.

Er det noen som ser den, som ikke har lest boken? Kanskje den er lettere å like hvis man ikke har lest den?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 13:09   #494
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg ser den (har ikke lest boken eller sett den gamle), og jeg syns den er ok. Litt mye frem og tilbake så jeg ikke skjønner greia alltid - og jeg skjønner ikke helt hvorfor de har gjort det sånn, innbiller meg den hadde vært mye bedre hvis den ble klippet sammen i kronologisk rekkefølge. Men jeg syns ikke den er så dårlig som anmelderne skal ha det til. Dessuten kan jeg tilgi ganske mye når Skarsgård og han andre med de pene øynene er med.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 13:28   #495
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg ser den (har ikke lest boken eller sett den gamle), og jeg syns den er ok. Litt mye frem og tilbake så jeg ikke skjønner greia alltid - og jeg skjønner ikke helt hvorfor de har gjort det sånn, innbiller meg den hadde vært mye bedre hvis den ble klippet sammen i kronologisk rekkefølge. Men jeg syns ikke den er så dårlig som anmelderne skal ha det til. Dessuten kan jeg tilgi ganske mye når Skarsgård og han andre med de pene øynene er med.

Jeg reagerte litt på hoppingen frem og tilbake, men har lest boken flere ganger og kjenner både karakterer og hva som skjer, så jeg syntes det var greit, men jeg lurte på hvordan det er å se hvis du ikke kjenner historien når jeg så det.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 14:35   #496
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Vi begynte på Breaking Bad for en mannsalder siden. Så én episode. I kveld begynner vi på nytt.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 15:19   #497
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes sesong 1 var veldig bra, men har falt av litt i sesong 2. Det kan være fordi det tok litt tid mellom sesong 1 og til jeg fikk sett sesong 2.

Men jeg synes plottet er spennende.

Takk. Ja, vi synes også plottet er spennende i seg selv, og som Poden sa så er idéen så intriguing at vi har liksom lyst til å bli skikkelig dratt inn.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 17:28   #498
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nå er jeg også godt i gang med Bridgerton. Liker! Kostymeansvarlig fortjener sin kroppsvekt i gull.

Ikke sant? Kjolene er nesten verdt serien alene.

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg er så skuffet over "The Stand" på HBO.

Jeg synes boken er fantastisk, og så vidt jeg husker, syntes jeg miniserien på 90-tallet, med bla Molly Ringwald, Gary Sinise og Rob Lowe var helt OK. Jeg har sett bare de første episodene, men den fenger ikke foreløpig. Jeg tror jeg heller må lese boken enda en gang.

Er det noen som ser den, som ikke har lest boken? Kanskje den er lettere å like hvis man ikke har lest den?

Jeg har sett de to første episodene og har ikke lest boken (tror jeg). Høvdingen og jeg betente oss for at det mølet der gidder vi ikke bruke tid på. Herregud så dårlig det er! Karikerte rollefigurer uten sjarm, dårlig spill, en merkelig blanding av komi-splatt, ekkel-splatt og påtatt seriøst. Dårlig bruk av tidslinje.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 18:54   #499
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Sherlock på Netflix. Jeg har ikke sett sesong 4 ennå, og det haster plutselig siden den bare er tilgjengelig til 15. januar.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 09-01-21, 19:50   #500
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.713
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Vi fant ut at vi må se ferdig Le Bureau ( begynte på S5 for lenge siden).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no