Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-21, 20:43   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Jeg har faktisk lyst til å se en god kjærlighetsfilm i helga.

Jeg har ikke sett noe i den sjangeren på lenge. Null kino, butt stream. Bortsett fra noen klissete "holiday romance made for tv" filmer i julen.

Har du noen tips? Helst ikke altfor trist.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-21, 20:58   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.308
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Wall-E. Tidenes beste kjærlighetsfilm.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-21, 21:02   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.707
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Our Souls at Night, Netflix. Kjærlighetshistorie om voksne folk, så den for lenge siden og likte den godt.
Med Jane Fonda og Robert Redford.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-21, 21:04   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Et helt halvt år. (Me before you, heter den vel på engelsk tror jeg)
Fin og trist og morsom. Og den kvinnelige hovedpersonen er supersjarmerende.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-21, 06:33   #5
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Winter's tale. Den er bare så nydelig.
Og jeg liker ikke kjærlighetsfilmer engang.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-21, 13:14   #6
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Moonstruck, Sleepless in Seattle, You've got mail, Sliding doors, Reality Bites. Teller de? Eller er det mer rom-com enn kjærlighetsfilm? Jeg sverger til 80- og 90-tallls filmer i all fall

The fisher king er også bra. Med Robin Williams og Jeff Bridges. Mer drama enn rom-com. Kanskje den ikke er en kjærlighetsfilm, når jeg tenker etter - men i hodet mitt er den etablert i kjærlighetsfilmavdelingen.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-21, 13:21   #7
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Skulle sagt Dinner in America, men den tror jeg ikke er tilgjengelig på stream enda. Se den om du bor nært en kino som er åpen og viser den.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-21, 13:46   #8
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Broene i Madison County

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-21, 15:33   #9
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.027
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

The theory of everything

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 12:16   #10
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.707
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Hva så du?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 12:17   #11
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Broene i Madison County

Jepp, den går aldri av moten (for meg).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 13:07   #12
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Enig, den er fin!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 14:04   #13
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Jeg endte med null film og en liten gråtefest for meg selv, etter en lang dag med først lørdagsvakt med hangover etter 40årslag, og så gåtur på fjordisen. Gråtefesten hang sammen med første morsdag etter at barn flyttet hjemmefra og en epoke er over men ihvertfall, jeg har notert meg Broene i Madison, den har jeg aldri sett og jeg elsker Meryl.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 14:44   #14
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg endte med null film og en liten gråtefest for meg selv, etter en lang dag med først lørdagsvakt med hangover etter 40årslag, og så gåtur på fjordisen. Gråtefesten hang sammen med første morsdag etter at barn flyttet hjemmefra og en epoke er over men ihvertfall, jeg har notert meg Broene i Madison, den har jeg aldri sett og jeg elsker Meryl.

Forstår godt at det er vemodig!

Skulle også inn og anbefale den!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-21, 08:40   #15
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg endte med null film og en liten gråtefest for meg selv, etter en lang dag med først lørdagsvakt med hangover etter 40årslag, og så gåtur på fjordisen. Gråtefesten hang sammen med første morsdag etter at barn flyttet hjemmefra og en epoke er over men ihvertfall, jeg har notert meg Broene i Madison, den har jeg aldri sett og jeg elsker Meryl.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-21, 08:55   #16
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.707
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en valentinesfilm for den som sitter alene nå

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg endte med null film og en liten gråtefest for meg selv, etter en lang dag med først lørdagsvakt med hangover etter 40årslag, og så gåtur på fjordisen. Gråtefesten hang sammen med første morsdag etter at barn flyttet hjemmefra og en epoke er over men ihvertfall, jeg har notert meg Broene i Madison, den har jeg aldri sett og jeg elsker Meryl.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no