Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-17, 21:46   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stoppe reklame utdelt av Postnord?

I fjor møtte det oss en postkasse full av reklame da vi kom hjem fra ferie. Jeg hadde bestilt oppbevaring av post hos Posten. Det var ikke Posten som hadde levert alle reklamen, men Postnord.

Finnes det noen måte å stanse utdelingen fra Postnord midlertidig? Jeg finner ikke noe informasjon om dette på nettsiden deres.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 21:49   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.921
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Er det ikke bare å sette et stort merke på postkassa med at det ikke skal legges uadressert reklame i postkassa?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 21:51   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.267
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Nix, det bryr ikke Postnord seg om. Jeg får masse reklame i kassa, men ingenting fra posten.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 23:18   #4
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.583
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Det må variere fra sted til sted (rute til rute?), for vi fikk ikke noe fra Postnord med "nei takk"-klistremerke på postkassen.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 23:30   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.777
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Jeg tror også det varierer. Vi har et slikt klistremerke og får aldri reklame fra noen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 09:46   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.784
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Vi har merke, men det bryr ikke Postnord seg om

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 15:06   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.040
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Vi er reservert og har merke, og får aldri reklame. Vi får et golfblad til stadighet, da. Aldri skjønt det.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 15:39   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Vi er reservert og har merke, og får aldri reklame. Vi får et golfblad til stadighet, da. Aldri skjønt det.

Jeg tror kommunal info, politisk info og idrettslagsinfo er unntatt fra å bry seg om reservertmerket.

Kan man klage på Postnord? Jeg tror jeg ville gjort det, enten de trenger bry seg om reklamefrimerket eller ikke. Nok dårlig publisitet og sure "kunder" og det lønner seg ikke for dem å drite i merket.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 15:55   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.040
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg tror kommunal info, politisk info og idrettslagsinfo er unntatt fra å bry seg om reservertmerket.

Ja, men dette er et vanlig blad for golfentusiaster. Vi er ikke helt der.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 21:46   #10
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.267
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Ja, men dette er et vanlig blad for golfentusiaster. Vi er ikke helt der.

Jeg får også et sånt! Tror det henger igjen fra de som bodde her før. Mener nemlig at jeg videresendte en del sånne for flere år siden. Men nå er de uten adresselapp, så da er det jo ikke noe å videresende.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 21:55   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Takk for påminnelsen. Gikk ut og satte på den røde klistrelappen på postkassen nå.
Satt på klistrelapp i fjor når vi var bortreist og vi fikk ikke reklame. Deilig. Håper det funker like bra i år også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 21:58   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for påminnelsen. Gikk ut og satte på den røde klistrelappen på postkassen nå.
Satt på klistrelapp i fjor når vi var bortreist og vi fikk ikke reklame. Deilig. Håper det funker like bra i år også.

Hvor får jeg tak i sånn klistrelapp? Vi får sykt mye reklame her, men trenger ikke full postkasse når vi skal bort senere i sommer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 22:03   #13
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.476
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvor får jeg tak i sånn klistrelapp? Vi får sykt mye reklame her, men trenger ikke full postkasse når vi skal bort senere i sommer.

Her fikk jeg på post i butikk. Tror foreldrene mine huka tak i postmannen og fikk hos han.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 22:31   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Her fikk jeg på post i butikk. Tror foreldrene mine huka tak i postmannen og fikk hos han.

Takk, da skal jeg sjekke det opp.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 22:42   #15
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.040
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg får også et sånt! Tror det henger igjen fra de som bodde her før. Mener nemlig at jeg videresendte en del sånne for flere år siden. Men nå er de uten adresselapp, så da er det jo ikke noe å videresende.

Samme her!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 08:05   #16
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Ja, men dette er et vanlig blad for golfentusiaster. Vi er ikke helt der.

Ikke jeg heller.

Golf regnes som idrett, gjør det ikke?

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 14:40   #17
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.040
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stoppe reklame utdelt av Postnord?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Ikke jeg heller.

Golf regnes som idrett, gjør det ikke?

Joda, men dette er et kommersielt blad, ikke fra et idrettslag. Nå er det visst en stund siden sist, så kanskje de har begynt å sende det rett sted igjen. Vi fikk til alt overmål to en periode.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no