Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-24, 01:18   #1
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Jeg driver med aktiv angstutfordring, og ble med på oppstart av et skramleband for en god tid tilbake. Nå baller ting på seg, og vi skal plutselig spille på en ganske godt besøkt sommerscene nå til sommeren. Jeg er stort sett vokalist, til tider korist, og en gang imellom ukulelespiller. Sannsynligvis er det varmt og sol, varmt og klamt nestenregn, eller overskya og friskt, men ganske varmt midt på dagen uansett. Publikum er middelaldrende og oppover, med 2-3 øl i magen. Jeg er liksom aldri kul i klærne, men akkurat denne gangen hadde det vært god å føle seg både litt kul og vel. Ikke overpyntet, men bittelitt stilig. Forslag? 165, str ca 48, store pupper, brei rumpe og overarmer med grevinne/lipødemheng. Jeg hater å være synlig, men denne gangen må jeg nesten synes litt, tenker jeg. Blir kjempeglad for forslag og hjelp. Gjerne med lenker. Lavpris er et stort pluss, da jeg har lite penger.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 06:52   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumoe og store pupper

Gratulerer med oppdrag! Siden det er sommer, kan noe så «enkelt» som linklær være noe?

Cubus har 25% på lin har jeg sett.
https://cubus.com/no/p/kjole-i-linbl...r/7358280_F990

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 07:40   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.745
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumoe og store pupper

Jeg har ikke filla peiling på hva som er stilig, særs ikke i den sammenhengen. Jeg støtter tanken om lin, det er behagelig i klam sommertemperatur. Lys linbukse og en enkel topp/t-skjorte?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 07:47   #4
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumoe og store pupper

Gratulerer, og så kult at du føler på at du ønsker å skinne.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 07:49   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumoe og store pupper

Så kult! Hva slags musikkgenre er det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 09:15   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumoe og store pupper

Gøy! Selv om jeg elsker lin i sommervarmen, så skrukker det jo noe innmari, og med evt. scenelys kan sånt syns veldig godt og se litt uflidd ut.

Jeg tenker du trenger et stoff og farge der svette ikke syns veldig godt, og som er luftig.

Hva med en lekker kaftan? Det syns jeg er kjempestilig og vil ta seg godt ut om det blåser litt også. Man kan selvsagt bruke belte på dem også, om man vil det.

Rodebjer har mange, denne blant annet:


HM: https://www2.hm.com/sv_se/productpage.1222671002.html

Disse gjør det ikke om er lange, syns jeg, på scenen ser det bare kult ut. Men de er lette å legge opp også, om nødvendig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 09:43   #7
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.233
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumoe og store pupper

Gøy! Hvis du vil synes og været kan være vekslende ville jeg gått for kul og luftig kjole, feks denne fra Zizzi
https://www.zizzi.no/omslagskjole-i-...0029A0297.html

Og ha en «skinn» jakke i bikerstil til å ha utenpå når det er litt kjølig, også fra Zizzi:
https://www.zizzi.no/bikerjakke-i-im...1329A1799.html

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 10:41   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.002
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Så kult! Gratulerer med oppdrag.

Jeg har samme figur. Jeg synes King Louie og Jumperfabriken har kule kjoler med v-hals. (V-halsen synes jeg er til stor hjelp ved omfattende brystparti.) Str XL bør passe. Jeg handler på Zanzibar i Bogstadveien eller Frøken Dianas salonger i Markveien, men det er jo mulig å bestille på nett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 10:48   #9
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.405
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Gratulerer med oppdrag!

Her er det allerede mange gode forslag.
Jeg vil bare føye meg inn i rekken av de som vil putte litt farger på en frontfigur.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 11:00   #10
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Da du skrev kul så jeg med en gang for meg lette, litt baggy Cargobukser, sneakers og en kul, lett bluse/topp.
Noe som dette 1. bildet her, men med sneakers.
https://www.purewow.com/fashion/how-...edium=referral

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 11:33   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.787
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumoe og store pupper

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Gøy! Hvis du vil synes og været kan være vekslende ville jeg gått for kul og luftig kjole, feks denne fra Zizzi
https://www.zizzi.no/omslagskjole-i-...0029A0297.html

Og ha en «skinn» jakke i bikerstil til å ha utenpå når det er litt kjølig, også fra Zizzi:
https://www.zizzi.no/bikerjakke-i-im...1329A1799.html

En sånn jakke over en kjole ja.

Og v-hals-forlaget støttes. + kanskje et langt smykke som optisk illusjon (det bruker jeg innimellom, selv om jeg ikke er stutt, men mer lang, og bred oventil).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 19:01   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Jeansjakke er jo og kult til den zizzi-kjolen

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 23:04   #13
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Tusen takk. Dere er til god hjelp,virkelig. Mange fine og forskjellige forslag. Det er bra. Zizzi-kjolen var fin. Jeg elsker King louie-klærne. Har noen få av dem, og føler meg fin når jeg bruker dem. Bukser +topp av ulike slag må jeg jobbe med for å få til. Den brune "skinnjakken" likte jeg veldig godt. Jeg har tenkt litt på noen slags buksedess, men vet ikke egentlig om jeg kler det. Mulig jeg må høre med "bandgutta" mine om hva de har tenkt å ha på. Men så er det en viss mulighet for at de skiter i klesvalg.

Tja, hva spiller vi? Litt av hvert uten at vi har landet på noen stil, akkurat.


Sist redigert av Kaija : 20-04-24 kl 09:46.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 23:27   #14
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Samme fasong her. På scene har jeg likt å ha bukse, gjerne viscose med brede bein og en topp med farger som synes og som jeg trives i.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-24, 22:47   #15
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Så tøff du er! En deltaker på the Voice i kveld (Marita i del 2) hadde et smalt sort antrekk under en fargerik kaftan med belte i livet. Det var både stilig og kult på scenen synes jeg!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-24, 13:04   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.489
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Utekonsert med kjole kan være dristig hvis det blir litt vind. Ellers mange fine forslag her, også det praktiske tipset Tallulah hadde om lin og stoffvalg.
Hvis det er høy scene, tenk på at vi ser deg nedenfra og opp.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no