Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tips om godt turtøy - bukser og sko

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-10, 10:36   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg innser at jeg har blitt en slik som kan ha nytte av ordentlig turtøy. Selv om det ikke er superofte, så er det ikke så digg å gå på halvblaut skogstur med converse, åletrange olabukser og skinnjakke.

Skalljakke, og en lett vindjakke skaffet jeg meg på salg på Stormberg i fjor, i år trenger jeg en bukse, og kanskje et par gore tex-sko.

Buksa må være myk og god å bevege seg i, vannavstøtende, men ikke klam. Gjerne cargo-ish, men intet must.

Skoene må være ...tja? Brukbare og fine? Jeg har virkelig ikke peilig på hva jeg skal se etter der.

Klærne skal i all hovedsak brukes til turer i skogen og lek, så det trenger ikke være fjellstøvler, akkurat.

Pris har selvsagt litt å si, og får jeg tak i det på Nordbysenteret så er det kjekt, siden jeg skal dit om ikke så lenge. Evt. på nett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:40   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg foretrekker softshellbukse. Og hvis du kjører bil til Nordby er det like greit å stoppe i Vestby underveis, der har både Bergans, Norrøna og Stormberg butikker i outletsenteret, og prisene er minst like bra som på Nordby. Penere og ryddigere er det også.

Timberland har også butikk der, de har helt greie goretex-tursko.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:41   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Goretexjoggesko har jeg god erfaring med. De er lette og holder faktisk vann ute. Fins i mange merker. Ellers syns jeg Norrønna har mye fine turbukser. Er på jakt etter den perfekte turbuksen jeg også. Det er viktig at buksene er lette, og har formsydde knær, det gjør dem både mer komfortable og fine syns jeg.

Hvis du ikke har skikkelig skibukse, kan kanskje en Swixbukse gå som helårs ski- og turbukse?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:44   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg trenger bilder av sko, kjenner jeg. Og gjerne bukser også.

Jeg noterer meg formsydde knær, høres smart ut. Ja, kanskje vi skal stoppe i Vestby også. Det er jentetur uten barn, så vi kan egentlig bruke så mye tid i butikker vi vil.

Jeg har ikke egen skibukse, bare foret snowboardbukse som funker osm lekebukse om vinteren med ullstillongs under. Foreløpig går jeg mest på ski sammen med Glitterbarnet, og da går det såpass sakte at jeg må ha noe som er foret.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:47   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg var ute etter tilsvarende sist uke og endte opp med en Bergansbukse som ikke akkurat var gratis, men som er vidunderlig å ha på. Kjerag Lady Pants heter den, ser jeg på Bergans sine sider.

Neste gang jeg skal på et slikt shoppingraid skal jeg kjøre til Vestby, innser jeg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:52   #6
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg er veldig glad i min Breheimen bukse fra Bergans. Den er spesielt fin om høsten og våren, når det er litt kjølig men ikke så kjølig at man har lyst til å bruke super. Jeg har dessuten veldig lyst på en Haglöfs Mid Flex.

Av sko så vil jeg faktisk anbefale lette fjellsko som gir litt ankelstøtte til turbruk.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:55   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg er så blond på dette at når dere sier "lette fjellsko", "joggesko i gore tex" så vet jeg ikke hva dere mener. Jeg trenger bilder og teskjeforklaringer. Bukser var lettere å forstå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:57   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.980
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg har et par Hägløfs som minner om disse. De ble kjøpt brukt her inne:



Det er stor forskjell i å gå tur i sånne bukser og jeans.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:03   #9
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg bruker oftest vanlige joggesko eller støvler når jeg skal på tur, har brukt militærstøvler kjøpt på army shop i mange år.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:03   #10
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Se på denne linken for eksempel http://www.xxl.no/sko/damesko/tursko

De Vikingskoene øverst til venstre er helt ok, lette og små med ankelkulen fri, de er supre på turer i godt vær, typ sopptur i skogen. Og så har du de som er litt mer heavy som Garmontskoene nederst. Jeg foretrekker å ha begge deler faktisk, liker heller å ha slike som Garmontskoene enn fjellsko.

Og sjekk gummien under, er den veldig hard så blir de rett og slett for glatte når man går på våte steiner.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:09   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Kanskje de garmont-skoene er noe ala det jeg burde ha? Hvis det er tørt har jeg joggesko jeg kan bruke, det er mest behov når det er litt fuktig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:10   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Mine ligner veldig på disse, bare at jeg har vanlige lisser. Jeg bruker de hver dag på jobb i barnehage, også når det plaskregner. Jeg har hatt de i mange år og sprayer de med goreteximpregnering noen ganger hver sesong. Det er Goretexsko.

http://www.intersport.no/Product/366...low-gtx-dame-/

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:12   #13
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje de garmont-skoene er noe ala det jeg burde ha? Hvis det er tørt har jeg joggesko jeg kan bruke, det er mest behov når det er litt fuktig.

Ja, og at de går litt opp på leggen sånn at man kan gå i myr og over småbekker uten å bli våt. Impregner dem et par ganger før du bruker dem og vær nøye med å spyle av skitt og impregner på nytt når det er tørre, så varer de i årevis.

Jeg bruker sånne sko ofte om vinteren når det er slaps også jeg, jeg pleier å gå til jobb og det er deilig å ha varme og gode sko å kunne gå råfort i selv om det er møkkavær.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:27   #14
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Denne buksen er knallgod å ha på, og tåler litt fuktighet.. Anbefaler den:
http://www.gsport.no/Produkt/220059(...ch-bukse-dame/

Denne skal også vere god, men har ikke erfaring med den selv:
http://www.gsport.no/Produkt/293543(...ch-bukse-dame/

Også har du selvf. Bergans Breheimen som er gtx. Veldig god bukse, men endel dyrere selvf..

Sko:
Jeg prøvde denne fra Salomon endag, den var slettes ikke værst, tror jeg skal kjøpe den!(event en lignende modell i samme merke).
http://www.gsport.no/Produkt/379520(...ce-gtx-w-dame/

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 12:22   #15
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg ville typisk valgt en Scarpa til ditt bruk:

http://www.xxl.no/sko/damesko/fjells...x-lady-1060433

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 12:25   #16
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg ville typisk valgt en Scarpa til ditt bruk:

http://www.xxl.no/sko/damesko/fjells...x-lady-1060433

Om man har smale føtter så er Scarpa helt bra, det er et godt tips.
Jeg husket ikke på de fordi jeg har donaldføtter så jeg har aldri noensinne fått en Scarpa, være seg tursko eller klatresko på foten.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 13:19   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg har ikke spesielt smale føtter, og ganske høy vrist.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 15:51   #18
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg har hatt fjellstøvler og tursko fra både Salomon og Viking, og de har vart i årevis. om du velger tursko er de lavere og mer anvendelige enn fjellstøvler, jeg bruker mine mye om vinteren f.eks.
Disse f.eks;
http://www.xxl.no/sko/damesko/tursko...x-dame-1063375
http://www.xxl.no/villmarksliv/ambra-gtx-dame-1055948
http://www.xxl.no/villmarksliv/jakt-...ti-gtx-1055060

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 19:44   #19
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.872
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg kjøpte nettopp shoftshellbukse fra Stormberg. Den er myk og lett å bevege seg i. Fint til høst og vår (+ vinter med longs under). Finner den ikke på nett, men mener den kostet 599.

De beste Goretex-skoene jeg har hatt er disse fra Merrell. Lette og gode på foten. Aldri hatt gnagsår. Har også god erfaring med Timberland.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:27   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg endte opp med disse fra Timberland:

600,- svenske på Nordbysenteret, og en Norrøna soft shell-bukse fra Outleten på Vestby. Jeg har fått mye for pengene!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no