Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som er kjent i Drammen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-12, 09:30   #1
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Noen som er kjent i Drammen?

Siden vi tilhører Viken sykehusene må jeg til Drammen for en undersøkelse. Jeg er ikke kjent der, og lurer på hvor langt det er fra togstasjonen til sykehuset? Kan man gå dit eller bør man ta en drosje? Klarte ikke å finne noe informasjon på sidene til sykehuset.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 09:50   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er kjent i Drammen?

Du går fra togstasjonen til sykehuset på ca 10-20 minutter, alt etter hvor fort du går, og hvor møkkaføre det er. Det er vel ennå mulig å gå over bybrua. (Togstasjonen er på Strømsø-siden, sykehuset på Bragernessiden. Du går over bybrua, tvers over torget, mot kirken, og tar til venstre når du kommer til Engene - hovedgata som går gjennom byen. Gå forbi Torget Vest og fortsett videre den veien. Det er kjappere å gå om du tar snarveien gjennom kirkegården som du får på høyre side rett etter Torget Vest.)

Bybrua er sperret for biltrafikk nå, mener jeg å huske, så om du skal ta drosje, tar det vel ca fem minutter å kjøre, tenker jeg, alt etter trafikken.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no